Дали е водна помпа

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Дали е водна помпа

Мнение от kudo » 20 Дек 2008, 21:26

Здравейте.Появи ми се едно прескърцване и прискрибуцване когато колата е на оборот отпред около виското.Немога да разбера дали е от някоя ролка или в.помпа(И ДАЛИ МОЖЕ ДА Е ТЯ ПО ПРИНЦИП)И друго ,стрелката на температурата ми стои на 12 и 1,а нали трябва да е на 12 без 1.Смених термостата(който беше оригинален на bmw,провах го и работеше) и виското.умих и радиятора.Дали всичко е от помпата и каде се намира тя да я сменя и нея поне?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 20 Дек 2008, 21:28

шанс :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Мнение от kudo » 20 Дек 2008, 21:30

Благодаря за изчерпателния одговор :D

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 20 Дек 2008, 21:33

е ти какво искаш..основен ремонт на лични съобщения ли :roll: ..отиди при "близък" "майстор" да свали ремъка и да провери :mhihi: толко ли е сложно :weed:..или дет се вика: ака ми се,ама аз да попитам дали ако не дрисна ще стане нещо :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 20 Дек 2008, 21:37

задето ти стои на 12 и 1мин смени термостата? :shock: според мене така е нормално :roll:
при мене понякога се чувар разни звуци от алтернатора
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Мнение от kudo » 20 Дек 2008, 21:41

Вярно бе :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Мнение от kudo » 20 Дек 2008, 21:43

mihal написа:задето ти стои на 12 и 1мин смени термостата? :shock: според мене така е нормално :roll:
при мене понякога се чувар разни звуци от алтернатора
Така четох тук някъде, че трябва да е на 12 без 1

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 20 Дек 2008, 22:14

Колега,мисля,че не трябва изобщо да се притесняваш,дали "стои" на 12 без,или 12 и 1,ако не тръгва към червената област при по-голямо натоварване!Освен това има значение от ъгълът,от който си гледаш стрелката-това се нарича паралактична грешка т.е. ако я гледаш от шофьорското място-виждаш я на 12 и 1.Но ако погледът ти е точно срещу нея-виждаш я точно на средното деление.Има мноооого изписано на тая тема във форума!За останалите въпроси ще трябва да се провери на място(например в сервиз),щото тук ще трябва да врачуваме... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Re: Дали е водна помпа

Мнение от dinkomg » 20 Дек 2008, 23:36

kudo написа:стрелката на температурата ми стои на 12 и 1,а нали трябва да е на 12 без 1.Смених термостата(който беше оригинален на bmw,провах го и работеше) и виското.умих и радиятора

Ти направо ме разби, как го видя това че показва 12:01 и хоп премахна работещ оригинален термостат
Има много коли и ....BMW
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Re: Дали е водна помпа

Мнение от kudo » 21 Дек 2008, 0:03

dinkomg написа:
kudo написа:стрелката на температурата ми стои на 12 и 1,а нали трябва да е на 12 без 1.Смених термостата(който беше оригинален на bmw,провах го и работеше) и виското.умих и радиятора

Ти направо ме разби, как го видя това че показва 12:01 и хоп премахна работещ оригинален термостат
Просто пробвах.утре си връщам стария.Май всичко е мания :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 21 Дек 2008, 1:30

:D
Има много коли и ....BMW
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 29.09.2008
Кара: само на бенз

Мнение от golfhi » 21 Дек 2008, 2:01

ned_gm28 написа:Колега,мисля,че не трябва изобщо да се притесняваш,дали "стои" на 12 без,или 12 и 1,ако не тръгва към червената област при по-голямо натоварване!Освен това има значение от ъгълът,от който си гледаш стрелката-това се нарича паралактична грешка т.е. ако я гледаш от шофьорското място-виждаш я на 12 и 1.Но ако погледът ти е точно срещу нея-виждаш я точно на средното деление.Има мноооого изписано на тая тема във форума!За останалите въпроси ще трябва да се провери на място(например в сервиз),щото тук ще трябва да врачуваме... ;)


Браво, един умен отговор - какво значение дали е без 1 или е и 1мин. важното е че не прегрява да отива към червеното.
:lol: А и мисля, че бях чел че преди едикоя си година колата стои на 12 без 1, а след едикоя си година сгои на 12 и 1. :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Дек 2008, 12:01

Колега , не се вманиачавай ... 12и 1 , 12 без 1 .... не се обиждай ама много се смях на това :mhihi: . А за другия проблем ....много лесно ще разбереш дали ти "скърца " водната помпа. Значи взимаш една тресчотка и една вложка слагаш ги на обтягащата ролка и натискаш по посока на ляво (като си с лице пред колата ) за да се премести обтегача и да освободи ремъка. Не се притеснявай , нищо не развиваш , нищо не съсипваш , просто освобождаваш ремъка. След това връткаш рязко ролките една по една и по тоя начин ще разбереш дали "скърцането " идва от там от където ти се струва. То се усеща , ако има преебано нещо веднага си казва по звука. След като си свалил тоя ремък , ако имар климатик , пални колата и пусни климатика и ако скърцането го има пак значи може да е от ролките за климатика или от агрегата. По същия начин сваляш и другия ремък на климатика , просто освобождаваш тензора (оптегача ан климатичния ремък). И пак палиш колата , ако скърцането го има пак значи е от друго място :mhihi: . Това е ... имай на предвид че тези скърцания , много често са от едно място а на теб ти се струва ,че са от друго.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Мнение от kudo » 21 Дек 2008, 18:26

metodi80 написа:Колега , не се вманиачавай ... 12и 1 , 12 без 1 .... не се обиждай ама много се смях на това :mhihi: . А за другия проблем ....много лесно ще разбереш дали ти "скърца " водната помпа. Значи взимаш една тресчотка и една вложка слагаш ги на обтягащата ролка и натискаш по посока на ляво (като си с лице пред колата ) за да се премести обтегача и да освободи ремъка. Не се притеснявай , нищо не развиваш , нищо не съсипваш , просто освобождаваш ремъка. След това връткаш рязко ролките една по една и по тоя начин ще разбереш дали "скърцането " идва от там от където ти се струва. То се усеща , ако има преебано нещо веднага си казва по звука. След като си свалил тоя ремък , ако имар климатик , пални колата и пусни климатика и ако скърцането го има пак значи може да е от ролките за климатика или от агрегата. По същия начин сваляш и другия ремък на климатика , просто освобождаваш тензора (оптегача ан климатичния ремък). И пак палиш колата , ако скърцането го има пак значи е от друго място :mhihi: . Това е ... имай на предвид че тези скърцания , много често са от едно място а на теб ти се струва ,че са от друго.
Благодаря колега :yes:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook