Омаслени свещи ...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Омаслени свещи ...

Мнение от r3s1s74nc3 » 19 Дек 2008, 1:45

Днес реших да си погледна сьстоянието на свещите ... и за мое голямо учудване свещите бяха на ФИАТ (в смисьл това пишеше на тях) ... Та както и да е мисля по натам да мина на БОШ ... Та по проблема ... С 320и сьм и на 3 и 4 цилиндьр свещите са омаслени . Та се питах работата отива кьм смяна на сегментите или се бьркам ? И ако някой компетентен може да се изкаже колко ще ми излезе този лукс :roll: ще сьм му благодарен !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 9.11.2007
Кара: s500,w220 ; s420 w140

Мнение от cherepa83 » 19 Дек 2008, 3:05

Смени си гарнитурата на капака на главата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Омаслени свещи ...

Мнение от ивчо3 » 19 Дек 2008, 10:06

Както черепа казва прегледай дали не влиза масло през гарнитурите в отвора за свещта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от r3s1s74nc3 » 19 Дек 2008, 14:26

Мерси за помоща , но ако не е това кьм моето предположение ли отиваме ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 19 Дек 2008, 17:25

r3s1s74nc3 написа:Мерси за помоща , но ако не е това кьм моето предположение ли отиваме ?

бате, много неща може да са :mhihi:
не питай откъде знам ...
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 19 Дек 2008, 18:51

r3s1s74nc3 написа:Мерси за помоща , но ако не е това кьм моето предположение ли отиваме ?


Колега върви в някои сервиз, щото предположения колкото искаш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 19 Дек 2008, 18:57

ако са омаслени при лулите на кабелите е от гарнитурите ,а ако е отдолу може да не са сегменти а само гумичките на клапаните което е по-вероятно те са ефтини по 1 лев броиката

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 19 Дек 2008, 19:01

Интересно ми е нещо. Не разбирам...
На другата ми кола клапаните тракат като швейцарски часовник с кукувичка, но свещите са чисти.
На М42-то ми, двигателя не се чува, все едно не е запален, но преди време едната свещ ми беше леко омаслена.
Как става това. Нали тракат като заминат гумичките? Някак си не ми се връзват нещата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 19 Дек 2008, 19:38

liloff написа:Интересно ми е нещо. Не разбирам...
На другата ми кола клапаните тракат като швейцарски часовник с кукувичка, но свещите са чисти.
На М42-то ми, двигателя не се чува, все едно не е запален, но преди време едната свещ ми беше леко омаслена.
Как става това. Нали тракат като заминат гумичките? Някак си не ми се връзват нещата.
моите гумички бяха корави като пластмаса,а двигателя пак не се чуваше и си бачкаше супер.Нищо общо нямат те с тракането.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

111

Мнение от Makarov 2 » 19 Дек 2008, 23:37

Гумички на клапаните.Как е компресията на тези цилиндри, пък и въобще?И аз съм я патил,минах само с гумички и изцяло почистване на мотора отвътре.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: ReSpAwN

Последни теми
Facebook