от ауспуха лъха много на бензин и разлика в разхода град/вън
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
от ауспуха лъха много на бензин и разлика в разхода град/вън
като запаля колата и съвсем лекинко се усеща аромат на нащо некачествено гориво,... душа от духалките, отпред под капака - цък
решавам да видя към ауспуха какво става и от там лъха на газове и бензин,... като бензина си се усеща!!!
Та въпроса ми е, ако има някакво недоизгаряне.... на какво може да се дължи и как да го оправиме, защото и разхода ми е дигнало с около 2-3 литра (за последните няколко месеца говориме) а и колата малко по-спънато върви,.. дали има общо ?
решавам да видя към ауспуха какво става и от там лъха на газове и бензин,... като бензина си се усеща!!!
Та въпроса ми е, ако има някакво недоизгаряне.... на какво може да се дължи и как да го оправиме, защото и разхода ми е дигнало с около 2-3 литра (за последните няколко месеца говориме) а и колата малко по-спънато върви,.. дали има общо ?
Последна промяна boywalking на 14 Дек 2008, 23:46, променена общо 1 път
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- 4a4i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: лагерница
- Детайли за колата: touring
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
нормално ли е градско да харчи 18/100... като я запаля изминавам поне 15км сутрин и още толкова вечер, загрява си всичко ок
излезна ли извън града - 7-7.5/100
според мен е адски голяма разликата.... защо е така...
а извънградско си карам 120-140 (160 на хубави прави)
?????
дали има общо със силната миризма на бензин от ауспуха ?
излезна ли извън града - 7-7.5/100
според мен е адски голяма разликата.... защо е така...
а извънградско си карам 120-140 (160 на хубави прави)
?????
дали има общо със силната миризма на бензин от ауспуха ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
- ауспуси Лазаров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр. София
Re: от ауспуха лъха много на бензин и разлика в разхода град
boywalking написа:като запаля колата и съвсем лекинко се усеща аромат на нащо некачествено гориво,... душа от духалките, отпред под капака - цък
решавам да видя към ауспуха какво става и от там лъха на газове и бензин,... като бензина си се усеща!!!
Та въпроса ми е, ако има някакво недоизгаряне.... на какво може да се дължи и как да го оправиме, защото и разхода ми е дигнало с около 2-3 литра (за последните няколко месеца говориме) а и колата малко по-спънато върви,.. дали има общо ?
Колега автомобила има ли катализатор или е отстранен?
Re: от ауспуха лъха много на бензин и разлика в разхода град
ауспуси Лазаров написа:boywalking написа:като запаля колата и съвсем лекинко се усеща аромат на нащо некачествено гориво,... душа от духалките, отпред под капака - цък
решавам да видя към ауспуха какво става и от там лъха на газове и бензин,... като бензина си се усеща!!!
Та въпроса ми е, ако има някакво недоизгаряне.... на какво може да се дължи и как да го оправиме, защото и разхода ми е дигнало с около 2-3 литра (за последните няколко месеца говориме) а и колата малко по-спънато върви,.. дали има общо ?
Колега автомобила има ли катализатор или е отстранен?
а разхода с катализатор или без е по-никък при старите автомобили?
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
имам катализатор.....
споменах на баща ми сутринта и каза, че най-вероятно е от едни маркучета дето от старост се скапвали и изгаряли и не правели някакъв вакум някъде си (едва го разбрах, но както и да е)
тия дни като имаме време ще го накарам да хвърли един поглед....
споменах на баща ми сутринта и каза, че най-вероятно е от едни маркучета дето от старост се скапвали и изгаряли и не правели някакъв вакум някъде си (едва го разбрах, но както и да е)
тия дни като имаме време ще го накарам да хвърли един поглед....

Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
boywalking написа:имам катализатор.....
споменах на баща ми сутринта и каза, че най-вероятно е от едни маркучета дето от старост се скапвали и изгаряли и не правели някакъв вакум някъде си (едва го разбрах, но както и да е)
тия дни като имаме време ще го накарам да хвърли един поглед....
колега преди месец имахме сащият проблем с една 318 16 разход оказа се дебитомер сменихме го и сега е 6 никви други разлики в работата на мотора и ние се очудихме ам се оказа че е от него

- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
какво и как мога да проверя сам, преди да отида на диагностика ?
за да мога да изключа няколко варианта, пък току виж съм уцелил проблема...
за да мога да изключа няколко варианта, пък току виж съм уцелил проблема...
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Твьрде вероятно е разликата в разхода на гориво да е от ламбдасондата .Аз имах подобен проблем, но след диагностика и смяна на ламбдасонда сега мисля че всичко е ОК.
Отиди на диагностика и ще разбереш 100% ако някой чарк е за смяна.
За проблема с двигателя немога да ти помогна защото нямам никаква представа от какво може да е.
Успех от мен.
Отиди на диагностика и ще разбереш 100% ако някой чарк е за смяна.
За проблема с двигателя немога да ти помогна защото нямам никаква представа от какво може да е.
Успех от мен.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
С риск да се повторя за n-ти път:
Диагностика хваща сондата само когато тя е напълно умряла. Т.е. като не се получават данни от нея. Сонда в такова състояние рядко се вижда на кола в експлоатация, да не говорим изобщо пък да е често срещан проблем.
Сондата се хваща само със софтуер, който може да й чете изходящите разлики във волтажа. Такъв софтуер е всеки софтуер за газов инжекцион, който съм виждал. (само ако има ГИ монтиран)
ЕКУ-то казва: "Да, работи" или "Не, не работи". Нормалната диагностика е до там.
Потърсете, има една полезна тема за ламбда сондата, начина по който работи и какво се случва с годините. И не е нужно да се създават митове, че липсата на катализатор я разваля и т.н. Дори и газовата не я разваля. Развалят я калпави горива и масло в колекторите
А това е един от най-важните сензори за нисък разход и хубав респонс на двигателя.
М/у другото NikiNikolov ти го е написал. Почни от най-лесното и си прегледай кабели и свещи и не пипай вакуумните приводи, че е деликатна система. Остави ги за последен вариант.Също зависи и къде я караш. Имай предвид, че горе-долу докато загрее до края на синьото (или 2-3 минути след като запалиш поизстинала кола), ЕКУ-то работи по фиксирани-заложени стойности, докато сондата стигне до оперативна температура, понеже преди това данните от нея не са рентабилни. Затова БМВ, което се кара на къси разстояние с редовно палене/гасене и 20-30 минутни промеждутъци м/у запалванията гори като ЗИЛ.
Диагностика хваща сондата само когато тя е напълно умряла. Т.е. като не се получават данни от нея. Сонда в такова състояние рядко се вижда на кола в експлоатация, да не говорим изобщо пък да е често срещан проблем.
Сондата се хваща само със софтуер, който може да й чете изходящите разлики във волтажа. Такъв софтуер е всеки софтуер за газов инжекцион, който съм виждал. (само ако има ГИ монтиран)
ЕКУ-то казва: "Да, работи" или "Не, не работи". Нормалната диагностика е до там.
Потърсете, има една полезна тема за ламбда сондата, начина по който работи и какво се случва с годините. И не е нужно да се създават митове, че липсата на катализатор я разваля и т.н. Дори и газовата не я разваля. Развалят я калпави горива и масло в колекторите

А това е един от най-важните сензори за нисък разход и хубав респонс на двигателя.
М/у другото NikiNikolov ти го е написал. Почни от най-лесното и си прегледай кабели и свещи и не пипай вакуумните приводи, че е деликатна система. Остави ги за последен вариант.Също зависи и къде я караш. Имай предвид, че горе-долу докато загрее до края на синьото (или 2-3 минути след като запалиш поизстинала кола), ЕКУ-то работи по фиксирани-заложени стойности, докато сондата стигне до оперативна температура, понеже преди това данните от нея не са рентабилни. Затова БМВ, което се кара на къси разстояние с редовно палене/гасене и 20-30 минутни промеждутъци м/у запалванията гори като ЗИЛ.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
liloff написа:С риск да се повторя за n-ти път:
Диагностика хваща сондата само когато тя е напълно умряла. Т.е. като не се получават данни от нея. Сонда в такова състояние рядко се вижда на кола в експлоатация, да не говорим изобщо пък да е често срещан проблем.
Сондата се хваща само със софтуер, който може да й чете изходящите разлики във волтажа. Такъв софтуер е всеки софтуер за газов инжекцион, който съм виждал. (само ако има ГИ монтиран)
ЕКУ-то казва: "Да, работи" или "Не, не работи". Нормалната диагностика е до там.
Потърсете, има една полезна тема за ламбда сондата, начина по който работи и какво се случва с годините. И не е нужно да се създават митове, че липсата на катализатор я разваля и т.н. Дори и газовата не я разваля. Развалят я калпави горива и масло в колекторите
А това е един от най-важните сензори за нисък разход и хубав респонс на двигателя.
М/у другото NikiNikolov ти го е написал. Почни от най-лесното и си прегледай кабели и свещи и не пипай вакуумните приводи, че е деликатна система. Остави ги за последен вариант.Също зависи и къде я караш. Имай предвид, че горе-долу докато загрее до края на синьото (или 2-3 минути след като запалиш поизстинала кола), ЕКУ-то работи по фиксирани-заложени стойности, докато сондата стигне до оперативна температура, понеже преди това данните от нея не са рентабилни. Затова БМВ, което се кара на къси разстояние с редовно палене/гасене и 20-30 минутни промеждутъци м/у запалванията гори като ЗИЛ.
Колега не си прав за диагностиката-оная тема я има във важни и там съм пуснал мнение.Сондата е като тригер-при определено количество на кислорода мени рязко подаваното напрежение-това се хваща на диагностиката ,а може и да се направи с обикновен мултицет-описал съм го.Ако сондата е умряла тогава напрежението ,което ще се премери е 0.45 V и не се мени,ако сондата е наред ще играе между 0.08V и 0.8V.

28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани