С КАТАЛИЗАТОР ИЛИ БЕЗ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vampiravasko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: PLOVDIV
С КАТАЛИЗАТОР ИЛИ БЕЗ
Здравейте Колеги моля кажете какво е по добре да се направи когато при една хубава цедка от ауспуха ми мирише много лошо нещо като изгорял барут или сяра немога да определя точно ДА МАХАМ ЛИ КАТАЛИЗАТОРА ИЛИ ДА СИ КАРАМ С НЕГО
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
заминал си е щом мирише гадно
аз съм с резонантно гърне и засега е добре ама има опасност да се преебе сондата без катализатор

- E34 - Fanatic
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 313tds
За сондата колегата е прав.
Един катализатор е приблизително около 200лв. зависи от сервиза и от катализатора.
Но ако го оставиш ще се натруши и парченцата ще идат назад из другите гърнета, ще се запушат и ще трябва да сменяш цялата генерация!
П.П.Пропуснах да спомена, че тука из Габрово едно резонаторно гърне е около 30лв.



П.П.Пропуснах да спомена, че тука из Габрово едно резонаторно гърне е около 30лв.

- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
- to6i_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
от 2 месеца съм с резонатор и нямам никакви проблеми а това за сондата значи моята сонда вече е требвало да бъде НОКДАУН! 

слагай катализатор или поне хубав резонатор,че ако сложиш такъв от 30-40лв.ще изкара месец два и ще остане голо гърне
тия българските са толкова менте че като свалих генерацията на ис-са и като погледнах резонатора дето го бях сложил преди два месеца вътре вече намаше никой,всичко беше изгоряло и си е излязло в природата
те хората са го измислили какво трябва да се слага(катализатор)
резонатора има по малко съпротивление на изходящите газове и бърка малко или много правилната работа на ламбда сондата


те хората са го измислили какво трябва да се слага(катализатор)
резонатора има по малко съпротивление на изходящите газове и бърка малко или много правилната работа на ламбда сондата

- ауспуси Лазаров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр. София
А за да няма проблеми от горе споменатите( сонди, шумове, резонанс и т.н.) си монтирате или катализатор или катализаторно гърне ( не резонаторно), което е най- удачният заместител на катализатора.
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
sabi1984 написа:слагай катализатор или поне хубав резонатор,че ако сложиш такъв от 30-40лв.ще изкара месец два и ще остане голо гърнетия българските са толкова менте че като свалих генерацията на ис-са и като погледнах резонатора дето го бях сложил преди два месеца вътре вече намаше никой,всичко беше изгоряло и си е излязло в природата
![]()
те хората са го измислили какво трябва да се слага(катализатор)
резонатора има по малко съпротивление на изходящите газове и бърка малко или много правилната работа на ламбда сондата
колега дай пример за по хубаво резонаторно гърне , босал вече не правят резонатори , ти с какво си ?
BMW 318is
Най-доброто което намерих братле е Kraft, мърка доста приятно и далеч не дразнещо. Загатва си кончетата...
Аз на друго се чудя... до вчера всички реваха сваляй катализатора... днес някаква нова тенденция: "Сложи си нов катализатор"! Липсата на катализатор не може да развали сондата при изрядни други обстоятелства. Запушен кат обаче може.
Моля ви, аргументирайте се като казвате че може малко по-обстойно, понеже отива на махленка работата.
Аз твърдя, че единствената разлика по отношение сондата, е че тя по-бавно достига оптимална температура и почва да дава акуратни данни на ЕКУ-то.
Аз на друго се чудя... до вчера всички реваха сваляй катализатора... днес някаква нова тенденция: "Сложи си нов катализатор"! Липсата на катализатор не може да развали сондата при изрядни други обстоятелства. Запушен кат обаче може.
Моля ви, аргументирайте се като казвате че може малко по-обстойно, понеже отива на махленка работата.
Аз твърдя, че единствената разлика по отношение сондата, е че тя по-бавно достига оптимална температура и почва да дава акуратни данни на ЕКУ-то.
- ауспуси Лазаров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр. София
cherepa83 написа:ауспуси Лазаров написа:А за да няма проблеми от горе споменатите( сонди, шумове, резонанс и т.н.) си монтирате или катализатор или катализаторно гърне ( не резонаторно), което е най- удачният заместител на катализатора.
а какво представлява катализаторното гърне колега и каква е цената му?
Колега, напишете на Google-"Ауспуси Лазаров" и се поразровете в автофорумите ще намерите полезна информация.
- 4a4i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: лагерница
- Детайли за колата: touring
..
Liloff e прав,няма притеснения за сондата...аз от 2 год. съм с резонаторно гърне бе пичове,колата си е екстра,няма никакви проблеми.......само един съвет не слагаите нищо на ASPO маи беше,и те зе занимават с тръби,гърнета,генерации......не знам ама са гола вода! Поздрави колеги 

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани