Регулиране на ръчна спирачка?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
Регулиране на ръчна спирачка?
Защо ръчната може да хваща само на лявото колело? От скоро май е така, поне скоро го забелязах. Е36, седан. Идеи?
Последна промяна indianeca на 12 Дек 2008, 20:25, променена общо 1 път
- diav0l0
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: F11 525d
ръчна
Натегни я. Има 2 гайки в основата на ръчната, като повдигнеш маншона
Това вътре в купето ли?
Извинявам се за въпроса ако е ламерски

, но и при мен го има този проблем, хваща само лявото колело.
Да, точно където е самата ръчна. Дърпаш маншона в най-задната част нагоре, за да се откачи и ще видиш 2 гайки от двете страни на основата на ръчната. Малко е кофти да ги натягаш без тресчотка, че ти се късат нервите. Трябва да има и контра-гайки върху тях, за да не се разхлабва сама. Трудно е да напаснеш да е равномерен натиска в/у двете колела, но става работата с инат, нерви и мерак
Успех!
Няма нищо ламерско във въпроса. Никой не се е родил научен.
Само колегата, ако може да преименува темата на нещо от типа: "Регулиране на ръчна спирачка" или каквото му е на сърце, за да се индексира добре темата.

Няма нищо ламерско във въпроса. Никой не се е родил научен.
Само колегата, ако може да преименува темата на нещо от типа: "Регулиране на ръчна спирачка" или каквото му е на сърце, за да се индексира добре темата.
- ВаНко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 7.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ...320ка...
- Мечтае да кара: M5 e39
- Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)
Това при положение, че са ти изрядни накладките и дисковете отзад.
Не, че съм запознат много, но 318 ако не е is, не е ли с барабани отзад?!

Power is nothing without control...


Здравей,искам да вметна,че при барабаните има и саморегулиращ механизъм,който най-често прави този проблем .Варианта е да смъкнеш проблемното колело,махаш барабана,ще го видиш от долната страна на налкадките.Той е един вид трешчотка,с контра.В повечето случай пада пружинката която държи контрата или смата контра се размества и се разминаваш само с раздвижване на механизма.Понеже незнам тех. ти възможности ти предлагам ако се наемеш да го пипаш първо запомни положението на всички части(най-добре даже ги снимаи),а ако има нещо разместено или те съмнява смъкни и другото колело и сравнявай(тъкмо ще раздвижиш и него
)Сам прецени.Успех!

Последна промяна Людмил на 13 Дек 2008, 15:41, променена общо 2 пъти
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
И При мен го има този проблем.
Колкото и странно да звучи Е36 има отделни накладки за рьчната.
предполагам карате 10-15г коли на които едва ли някога някой е сменял тези накладки.Така 4е ако направите това което ви посьветва колегата liloff и смените накладките ще имате полезна рьчна.
Колкото и странно да звучи Е36 има отделни накладки за рьчната.
предполагам карате 10-15г коли на които едва ли някога някой е сменял тези накладки.Така 4е ако направите това което ви посьветва колегата liloff и смените накладките ще имате полезна рьчна.
- Ivan_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 1.03.2008
- Местоположение: област Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: '99 BMW 523I M52TU Sedan
- Мечтае да кара: само BMW
Колега виж да не ти е скъсано жилото а за натягане ти трябват две ключета ако не се лъжа маи бяха 9 и 12
- edinak
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: asenovgrad
- Кара: e36compact
- Мечтае да кара: x5
Колега аз го имах същия проблем само че при мен държеше дясното след сваляне на барабаните се оказа че имат 3 мм ръб от накладките и че имат елипси . Срещу 100лв комплекта и работа колата е 6 .Аз съм мислел че имам спирачки.
- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
и аз съм с проблемни барабани отзад , барабаните са ми перфектни накладките нови , ама ръчна имам колкото да не мога да я бутам с голи ръце , два пъти майсторите сваляха регулираха този механизъм вътре ама няма файда , ясно че проблема ще се реши със смяна към дискове
BMW 318is
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
Като цяло от известно време ми скърца при спиране отзад в дясно (колето което не спира при ръчна), незнам дали би могло да има нещо общо....?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Самонатягането на задните барабанни наклатки става посредством едно механизъмче с пружинка и гайка вътре в барабана.
Тоест когато малко се износи феродото ,гайката прескача едно зъбче удължава се рамото на цилиндърчето и приближава накладката до барабана.
А ръчната се натяга от вътре под маншона.Едната гайка е за ляво колело ,другата за дясно(и на дискове и на барабани).
Вариантите за отказ на едно от двете колела са или скъсано жило към съответното колело,или откачено вътре в самия барабан.
А за хубава ръчна на дискови спирачки ,малко трудно,но не е невъзможно.
При мен нямаше ръчна на комбито ,като го взех,при свалянето на задните дискове няправо се изплаших ,вътре апаратчетата за ръчната бяха на дроб
Смених всичко - дискове накладки,накладки за ръчната + двте жила и работата се успа 
Тоест когато малко се износи феродото ,гайката прескача едно зъбче удължава се рамото на цилиндърчето и приближава накладката до барабана.
А ръчната се натяга от вътре под маншона.Едната гайка е за ляво колело ,другата за дясно(и на дискове и на барабани).
Вариантите за отказ на едно от двете колела са или скъсано жило към съответното колело,или откачено вътре в самия барабан.
А за хубава ръчна на дискови спирачки ,малко трудно,но не е невъзможно.
При мен нямаше ръчна на комбито ,като го взех,при свалянето на задните дискове няправо се изплаших ,вътре апаратчетата за ръчната бяха на дроб



18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани