Проблем с парното.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с парното.
Здравейте колеги.
Четох из форумите, и за съжаление не открих проблемите , който имам , а ето и един от по важните.
Когато колата е в движение и се подава газ - парното духа макар и не много топло, но пусна ли по инерция или спра на светофар - парното започва да духа студено, и така докато не подам газ отново.
Колата ми е с климатроник съм.
Моля, ако някой знае какъв може да бъде проблема, ще съм благодарен, ако сподели.
Благодаря.
Четох из форумите, и за съжаление не открих проблемите , който имам , а ето и един от по важните.
Когато колата е в движение и се подава газ - парното духа макар и не много топло, но пусна ли по инерция или спра на светофар - парното започва да духа студено, и така докато не подам газ отново.
Колата ми е с климатроник съм.
Моля, ако някой знае какъв може да бъде проблема, ще съм благодарен, ако сподели.
Благодаря.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Слаб приток на вода към радяторчето на парното.
Което може да се дължи на малко антифриз,позапушени клапани на радяторчето ,а може и да не е обезвъздушена
Явно не си търсил достатъчно
Което може да се дължи на малко антифриз,позапушени клапани на радяторчето ,а може и да не е обезвъздушена

Явно не си търсил достатъчно


Благодаря.
Наскоро сменях термостата и ми казаха, че маркучето което е на казанчето играело роля на обезвъздушител и от там колата сама се обезвъздушавала.
Също така колата си губи и антифриз , а гледам гледам не тече от никъде.
Аз мога ли сам да я обезвъздуша?
А може ли да е от водната помпа?
Предварително благодаря.
Наскоро сменях термостата и ми казаха, че маркучето което е на казанчето играело роля на обезвъздушител и от там колата сама се обезвъздушавала.
Също така колата си губи и антифриз , а гледам гледам не тече от никъде.
Аз мога ли сам да я обезвъздуша?
А може ли да е от водната помпа?
Предварително благодаря.
Първо пробваи с обезваздушаване. На радиатора има винт до капачката,даржиш 2000об.и отвиваш винта докато спрат да излизат балончета.Виж нивото на антифриза да не е под белиязката ;кал;и доливаи докато обезваздушаваш.Ако не се оправи трябва да смениш клапаните за парното.Намират се под серовото ама е доста тесничко ако не разкачиш нещо.Аз успиях без да разкачвам.цента на клапаните е около 100лв.
ymnata i vse v diasno!
Първо пробваи с обезваздушаване. На радиатора има винт до капачката,даржиш 2000об.и отвиваш винта докато спрат да излизат балончета.Виж нивото на антифриза да не е под белиязката ;кал;и доливаи докато обезваздушаваш.Ако не се оправи трябва да смениш клапаните за парното.Намират се под серовото ама е доста тесничко ако не разкачиш нещо.Аз успиях без да разкачвам.цента на клапаните е около 100лв.
ymnata i vse v diasno!
- to6i_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани