Забива и губи мощност
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Забива и губи мощност
Значи проблема е следния през септември както си карах и всичко беше ок колата изведнъш заби муцуна и почти угасна (това за около 10-15 сек.) и се оправи и можеби около 2 седмици не го направи след ковто се почна по често и по често смених си свещите покарах 3 дена и пак.... Казаха ми дебитомер смених 3 дена и пак пробвах 2 дебитомер и пак така... Отидох на диагностика и сондата един пат върви един път не и ми казаха парво да пробвам с компютъра смених го и днеска за момент пак стана така а иначе си има мощнопст колата и нз какво да правя не мога да намеря пшроблема



- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Колега,аз мисля че при това положение може да е някое повредено вакумно маркуче.Аз например ги имах същите проблеми и се оказа,че един маркуч за всмукване на въздуха се е откачил и понякога дава кратки смущения.
При това положение грешката която ти отчита в компа може да е дебитомер или ламбда или всякакво друго устройство по двигателя.
Мисля,че сте избързали със смяната на компа.
Провери си всмукателната система.
Ако мотора ти е М43 има един въздушен маркуч,който влиза във инжекцията,а другият му край е във всмукателния маркуч между дебитомера и всмукателните колектори.
Намира се от под жилото за газта.Виж да не е излязъл.
При мен поне беше така.
Успех!
При това положение грешката която ти отчита в компа може да е дебитомер или ламбда или всякакво друго устройство по двигателя.
Мисля,че сте избързали със смяната на компа.
Провери си всмукателната система.
Ако мотора ти е М43 има един въздушен маркуч,който влиза във инжекцията,а другият му край е във всмукателния маркуч между дебитомера и всмукателните колектори.
Намира се от под жилото за газта.Виж да не е излязъл.
При мен поне беше така.
Успех!


- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Колега,а колата гасне ли ти нацяло,или просто ти падат оборотите?,щот мойта гаснеше и накрая се оказа наводнен комп.(ЕКУ)беше ми се запушил водостока и от там водата пълнеше компа 



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- JOINTI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 11.10.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
Аз имах проблем с моето (паркирам някъде и не иска да запали за известно време 1-2 пъти в седмицата) и търсехме проблема в релето на бензиновата помпа
а той беше друг -пак реле на помпата ,но допълнително сложено и полу стопено под задната седалка
2-3 пъти ми се случи в движение да забива колата и да гасне почти,но от вибрациите релето се размествало и се оправяло(давало ток)



2-3 пъти ми се случи в движение да забива колата и да гасне почти,но от вибрациите релето се размествало и се оправяло(давало ток)

Борис_Малинов написа:Колега,а колата гасне ли ти нацяло,или просто ти падат оборотите?,щот мойта гаснеше и накрая се оказа наводнен комп.(ЕКУ)беше ми се запушил водостока и от там водата пълнеше компа
Ами колега смених компа и аз защото ми казаха че се е мокрил някога и имаше малко ръжда по него изчистих го но не стана и го смених с друг втора употреба и един пат пак ми го направи това и нз

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
А понапръска ли буксата,преди да я включиш в компа.Има специални спрейчета за тази цел,които измествет влагата от контактните елементи.
И си провери водостока,ще щом има ръжда по корпуса на компа,значи...се наводнява.
И си провери водостока,ще щом има ръжда по корпуса на компа,значи...се наводнява.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани