Забива и губи мощност

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Забива и губи мощност

Мнение от llazarr » 06 Дек 2008, 12:12

Значи проблема е следния през септември както си карах и всичко беше ок колата изведнъш заби муцуна и почти угасна (това за около 10-15 сек.) и се оправи и можеби около 2 седмици не го направи след ковто се почна по често и по често смених си свещите покарах 3 дена и пак.... Казаха ми дебитомер смених 3 дена и пак пробвах 2 дебитомер и пак така... Отидох на диагностика и сондата един пат върви един път не и ми казаха парво да пробвам с компютъра смених го и днеска за момент пак стана така а иначе си има мощнопст колата и нз какво да правя не мога да намеря пшроблема :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 06 Дек 2008, 12:18

бенц помпа :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 06 Дек 2008, 12:27

Колега,аз мисля че при това положение може да е някое повредено вакумно маркуче.Аз например ги имах същите проблеми и се оказа,че един маркуч за всмукване на въздуха се е откачил и понякога дава кратки смущения.
При това положение грешката която ти отчита в компа може да е дебитомер или ламбда или всякакво друго устройство по двигателя.
Мисля,че сте избързали със смяната на компа.
Провери си всмукателната система.
Ако мотора ти е М43 има един въздушен маркуч,който влиза във инжекцията,а другият му край е във всмукателния маркуч между дебитомера и всмукателните колектори.
Намира се от под жилото за газта.Виж да не е излязъл.
При мен поне беше така.
Успех! :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Мнение от llazarr » 06 Дек 2008, 14:00

Ами мотора м50б20 и не сам проверявал за тези маркучи но ше видя дано е от тях :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 1.8 metan

Мнение от buny_boy11 » 06 Дек 2008, 20:29

ламбда

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 06 Дек 2008, 20:37

Колега,а колата гасне ли ти нацяло,или просто ти падат оборотите?,щот мойта гаснеше и накрая се оказа наводнен комп.(ЕКУ)беше ми се запушил водостока и от там водата пълнеше компа :mhihi:
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 11.10.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж

Мнение от JOINTI » 07 Дек 2008, 4:49

Аз имах проблем с моето (паркирам някъде и не иска да запали за известно време 1-2 пъти в седмицата) и търсехме проблема в релето на бензиновата помпа :roll: а той беше друг -пак реле на помпата ,но допълнително сложено и полу стопено под задната седалка :shock: :uups:
2-3 пъти ми се случи в движение да забива колата и да гасне почти,но от вибрациите релето се размествало и се оправяло(давало ток) :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Стара Загора

Мнение от llazarr » 07 Дек 2008, 11:15

Борис_Малинов написа:Колега,а колата гасне ли ти нацяло,или просто ти падат оборотите?,щот мойта гаснеше и накрая се оказа наводнен комп.(ЕКУ)беше ми се запушил водостока и от там водата пълнеше компа :mhihi:

Ами колега смених компа и аз защото ми казаха че се е мокрил някога и имаше малко ръжда по него изчистих го но не стана и го смених с друг втора употреба и един пат пак ми го направи това и нз :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 07 Дек 2008, 15:32

А понапръска ли буксата,преди да я включиш в компа.Има специални спрейчета за тази цел,които измествет влагата от контактните елементи.
И си провери водостока,ще щом има ръжда по корпуса на компа,значи...се наводнява.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook