триабва ли да сменя термостата ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Sofia

триабва ли да сменя термостата ?

Мнение от kobrata_3 » 04 Дек 2008, 0:07

здравеите пи4ове ако горниа марку4 на радиатора до капа4ката за антифриза е топъл а долниа от другата страна е студен какво щере4е 4е ми е заминал термостата ли щот колата си загрява нормално :roll: и си седи посредата стрелката за температурата и си има парно :dunno:
Последна промяна kobrata_3 на 04 Дек 2008, 10:23, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

Мнение от Александър Георгиев » 04 Дек 2008, 0:09

Имах един такъв проблем преди 2 дни :( И се оказа термостата ;)
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30



Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея пари :winky: иначе успех :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Мнение от BOOKER » 04 Дек 2008, 0:35

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 04 Дек 2008, 0:36

щом държи температура колкото трябва, това проблем ли е ?
та нали затова е радиатора - да охлажда :)
и мойта отдолу е студена.. ама не съм си задавал въпроси щом не мърда стрелката от 12:00
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

....

Мнение от shengi » 04 Дек 2008, 0:42

На колегите по горе. В Русе е някаде между 0 и 10 градуса пада и под нулата. Дори и под нулата като падне при сменен термостат долниа пак си е топличък.Колата от към охлаждане да чукна на дърво е добре подържана поне от мен. Преди да сменя термостата и при мен беше така и като паднеха температурите под нулата и на дълъг път ми отиваше стрелката към синята зона. Сменяйте, че студа тепърва идва :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 04 Дек 2008, 10:42

Маркуча може да е студен но зависи колко време си карал колата. На моята стрелката е на средта карал съм я примерно 15-20 мин и горния е горещ а долния е леко топъл, термостата отвря при определена температура да кажем 95 градуса, когато започно да достига тази темпратира, той се отваря по малко и водата тръгва по системата. Ако въпреки всичко маркуча ти е студен значи термостата може да е згънал....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от kobrata_3 » 04 Дек 2008, 11:16

а можели да направи некоя мизериа ако отваря по късно термостата ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 04 Дек 2008, 11:23

Ооо Дааа :) На затворен малък кръг е яко fun ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от kobrata_3 » 04 Дек 2008, 11:25

Ооо Дааа На затворен малък кръг е яко fun
????нешто не те разбрах бате...???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 04 Дек 2008, 11:29

Ми термостата обикновено зацепва отворен, а не затворен. Поне всички случаи, които съм видял са на отворен-зацепен термостат - Резултата е, че като тръгнеш на дълъг път нямаш никакво парно и въздуха охлажда адски много колата, градско просто загрява по-бавно.

Ако заседне на затворен е обратния случай. Адски бързо прегряване.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от kobrata_3 » 04 Дек 2008, 11:42

а имали вариант да отвариа много късно ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 04 Дек 2008, 11:45

тва е ясно. понеже и при мен бе така, на дълго ми падаше температурата, и естествено, след смяна на термостата се оправи.
въпроса със студения маркуч според мен е малко по друг, и не мисля че е проблем.
т.е. щом термостата е отворил, значи се е дигнала температура над 93 градуса (примерно). след няколко минути след охлаждането в радиатора, температурата си пада и термостата може пак да си затвори.

т.е. това че е студено отдолу, нищо не значи според мен. - било е затоплено , когато термостата е пуснал за охлаждане, и може и да е студено , ако си е седял затворено поради нормална температура.
особенно както се спомена че сега времето е хладно, и не винаги е нужно постоянно да е отворен термостата. (нали затова е той - да регулира)
това защо трябва да го мислим за проблем ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от kobrata_3 » 04 Дек 2008, 11:53

еми и ас незнам дали е проблем затова питам да не направи некоя мизериа ина4е и на дълък път ниама проблеми стрелката си е заковала посредата и не мърда ;) просто бех спукал преди две седмици казан4ето на антифриза и си мисла сега данеби от това 4е не отваря навреме термостата да прави голиамо налягане при разширителния съд и да ми прецака и това казан4е :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 04 Дек 2008, 11:54

Аз си мисля че колегата иска да каже че маркуча му непрекасното студен което е голям филм. Тогава се сменя термостата задължително, но при условие цяла вечер е стоялла и сутринта е запалиш, нормално е да е студен за да загрее нормално и да отвори големия кръг и трябва по 20 мин нормално каране. Ако имаш парно и не загрява мисля че не би трябвало да имаш проблем...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 04 Дек 2008, 12:14

еми за това става въпрос - че докато отвори, ще е студен.
а ако кара нормално на по дълъг път, естествено че ще затвори.
и след последното каране, ако си пипне маркуча, пак ще е студен, щото е затворил термостата.
но това кога и как отваря си зависи само от температурата.
защо трябва да "гадаем" кога отваря и затваря термостата ?
може когато си иска, в зависимост от температурата.
следователно - няма рецепта кога ще е студен или топъл маркуча.
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook