триабва ли да сменя термостата ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
триабва ли да сменя термостата ?
здравеите пи4ове ако горниа марку4 на радиатора до капа4ката за антифриза е топъл а долниа от другата страна е студен какво щере4е 4е ми е заминал термостата ли щот колата си загрява нормално
и си седи посредата стрелката за температурата и си има парно 


Последна промяна kobrata_3 на 04 Дек 2008, 10:23, променена общо 2 пъти
- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Имах един такъв проблем преди 2 дни
И се оказа термостата 


смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- BOOKER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 27.02.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
....
На колегите по горе. В Русе е някаде между 0 и 10 градуса пада и под нулата. Дори и под нулата като падне при сменен термостат долниа пак си е топличък.Колата от към охлаждане да чукна на дърво е добре подържана поне от мен. Преди да сменя термостата и при мен беше така и като паднеха температурите под нулата и на дълъг път ми отиваше стрелката към синята зона. Сменяйте, че студа тепърва идва 

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Маркуча може да е студен но зависи колко време си карал колата. На моята стрелката е на средта карал съм я примерно 15-20 мин и горния е горещ а долния е леко топъл, термостата отвря при определена температура да кажем 95 градуса, когато започно да достига тази темпратира, той се отваря по малко и водата тръгва по системата. Ако въпреки всичко маркуча ти е студен значи термостата може да е згънал....
Ми термостата обикновено зацепва отворен, а не затворен. Поне всички случаи, които съм видял са на отворен-зацепен термостат - Резултата е, че като тръгнеш на дълъг път нямаш никакво парно и въздуха охлажда адски много колата, градско просто загрява по-бавно.
Ако заседне на затворен е обратния случай. Адски бързо прегряване.
Ако заседне на затворен е обратния случай. Адски бързо прегряване.
тва е ясно. понеже и при мен бе така, на дълго ми падаше температурата, и естествено, след смяна на термостата се оправи.
въпроса със студения маркуч според мен е малко по друг, и не мисля че е проблем.
т.е. щом термостата е отворил, значи се е дигнала температура над 93 градуса (примерно). след няколко минути след охлаждането в радиатора, температурата си пада и термостата може пак да си затвори.
т.е. това че е студено отдолу, нищо не значи според мен. - било е затоплено , когато термостата е пуснал за охлаждане, и може и да е студено , ако си е седял затворено поради нормална температура.
особенно както се спомена че сега времето е хладно, и не винаги е нужно постоянно да е отворен термостата. (нали затова е той - да регулира)
това защо трябва да го мислим за проблем ?
въпроса със студения маркуч според мен е малко по друг, и не мисля че е проблем.
т.е. щом термостата е отворил, значи се е дигнала температура над 93 градуса (примерно). след няколко минути след охлаждането в радиатора, температурата си пада и термостата може пак да си затвори.
т.е. това че е студено отдолу, нищо не значи според мен. - било е затоплено , когато термостата е пуснал за охлаждане, и може и да е студено , ако си е седял затворено поради нормална температура.
особенно както се спомена че сега времето е хладно, и не винаги е нужно постоянно да е отворен термостата. (нали затова е той - да регулира)
това защо трябва да го мислим за проблем ?

еми и ас незнам дали е проблем затова питам да не направи некоя мизериа ина4е и на дълък път ниама проблеми стрелката си е заковала посредата и не мърда
просто бех спукал преди две седмици казан4ето на антифриза и си мисла сега данеби от това 4е не отваря навреме термостата да прави голиамо налягане при разширителния съд и да ми прецака и това казан4е 


- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Аз си мисля че колегата иска да каже че маркуча му непрекасното студен което е голям филм. Тогава се сменя термостата задължително, но при условие цяла вечер е стоялла и сутринта е запалиш, нормално е да е студен за да загрее нормално и да отвори големия кръг и трябва по 20 мин нормално каране. Ако имаш парно и не загрява мисля че не би трябвало да имаш проблем...
еми за това става въпрос - че докато отвори, ще е студен.
а ако кара нормално на по дълъг път, естествено че ще затвори.
и след последното каране, ако си пипне маркуча, пак ще е студен, щото е затворил термостата.
но това кога и как отваря си зависи само от температурата.
защо трябва да "гадаем" кога отваря и затваря термостата ?
може когато си иска, в зависимост от температурата.
следователно - няма рецепта кога ще е студен или топъл маркуча.
а ако кара нормално на по дълъг път, естествено че ще затвори.
и след последното каране, ако си пипне маркуча, пак ще е студен, щото е затворил термостата.
но това кога и как отваря си зависи само от температурата.
защо трябва да "гадаем" кога отваря и затваря термостата ?
може когато си иска, в зависимост от температурата.
следователно - няма рецепта кога ще е студен или топъл маркуча.

46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани