неиска да запали.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
неиска да запали.
Знам че сигурно има такава тема някаде, но искам помощ. Някой ако знае дали има такава тема да я прати.
Става въпрос за BMW 320i E36. На майка ми колата не иска да запали. До сега е нямала никакъв проблем със запалването. В сряда сутринта е ходила с нея по работа към обед я гаси и я оставя на паркинга на открито (не в гараж), четвъртък не е пирана и днес (петък) преди малко към 6 часа се качва да ходи някаде дава на контакт всичко си свети завърта ключа да запали и не иска само се чувало ЧАТ (това ще е някое реле според мен) и изобщо не завърта. Кастофона, чистачките, фаровете работели (значи че има ток). Предната кола на майка ми като не искаше да запали, си въртеше двигателя и не палише и като и се изтощи акумолатора почва да върти едвам едвам. А това BMW изобщо не завърта.
Каква може да е повредата!!!
Благодаря много на който ми отговори.

Става въпрос за BMW 320i E36. На майка ми колата не иска да запали. До сега е нямала никакъв проблем със запалването. В сряда сутринта е ходила с нея по работа към обед я гаси и я оставя на паркинга на открито (не в гараж), четвъртък не е пирана и днес (петък) преди малко към 6 часа се качва да ходи някаде дава на контакт всичко си свети завърта ключа да запали и не иска само се чувало ЧАТ (това ще е някое реле според мен) и изобщо не завърта. Кастофона, чистачките, фаровете работели (значи че има ток). Предната кола на майка ми като не искаше да запали, си въртеше двигателя и не палише и като и се изтощи акумолатора почва да върти едвам едвам. А това BMW изобщо не завърта.
Каква може да е повредата!!!
Благодаря много на който ми отговори.



Последна промяна DencheSso на 30 Ное 2008, 14:50, променена общо 1 път
"The Beast" (звяра).
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Въй, въй, въй кво ще правим сега
Слагай друг акумулатор, пали и бягай
Или за най-лесно викни 2-ма приятели и бутнете...гаранция 70% ще запали

Слагай друг акумулатор, пали и бягай

Или за най-лесно викни 2-ма приятели и бутнете...гаранция 70% ще запали

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Според мен ако изобщо не завърта (дори не прави опит) значи или е акумулатор, или ЧИПа в ключа (имобилайзера). Може ключа да е бил намокрен, изпускан и т.н. И при мен се е случвало подобно нещо, но и двата пъти беше заради "системата против кражба
" (единия път бях разглобявал ключа да го разгледам и нещо не бях наместил чипа явно, а другия път не ми работеше машинката на една от вратите и като влизах не си отворих с ключа, а през отворената врата и така явно системата разбира, че нещо не е в ред.)
Тоест опитайте с някой от другите ключове (ако имате други), или опитайте да заключите -> отключите вратите и тогава чак да палите.
Дано сега не се окаже че изобщо няма чип вашия ключ и да съм си приказвал ей така щото като гледам колата в профила ти е 93 а те май са без чип, но пък може колата на майка ти да е по-нова знам ли... :-)
ПС въпреки че е много вероятно да е и от акумулатор не бързайте да купувате преди да сте се уверили че е от него. Намерете друг акумулатор и пробвайте или му подайте ток и така... Може да се окаже че не е от акумулатора, въпреки че при тези температури и силно вероятно да е той.

Тоест опитайте с някой от другите ключове (ако имате други), или опитайте да заключите -> отключите вратите и тогава чак да палите.
Дано сега не се окаже че изобщо няма чип вашия ключ и да съм си приказвал ей така щото като гледам колата в профила ти е 93 а те май са без чип, но пък може колата на майка ти да е по-нова знам ли... :-)
ПС въпреки че е много вероятно да е и от акумулатор не бързайте да купувате преди да сте се уверили че е от него. Намерете друг акумулатор и пробвайте или му подайте ток и така... Може да се окаже че не е от акумулатора, въпреки че при тези температури и силно вероятно да е той.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- to6i_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
На стартера за да завърти му трябва много повече ток отколкото на чистачки и т.н., замислете се все пак една такава машинка развърта целия двигател, затова и чатка, стартовия ток е много голям и не стига.
Пробвай с друг акумулатор, в тоя студ почват да се прецакват.
Аз карам от както съм купил колата с един URSUS от италия и съм много доволен от него, но от както застудя като паля(докато върти стартера) и светка лампата на АБС-а, което е признак че си отива и ще го сменям скоро.
Та в това студено време и с тия постоянно светнати фарове, батерииките си се скапват след време
Пробвай с друг акумулатор, в тоя студ почват да се прецакват.
Аз карам от както съм купил колата с един URSUS от италия и съм много доволен от него, но от както застудя като паля(докато върти стартера) и светка лампата на АБС-а, което е признак че си отива и ще го сменям скоро.
Та в това студено време и с тия постоянно светнати фарове, батерииките си се скапват след време


- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани