Отопление на Дроселовата клапа Нагрява се Здраво ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Отопление на Дроселовата клапа Нагрява се Здраво ?

Мнение от Zaho » 27 Ное 2008, 17:33

Здравейте колеги,

Да питам за една глупост на М50-то забелязах, че винаги ми е гореща дроселовата клапа ана много гореща :confused:
И видях, че през нея минава вода от охлаждането това за какво е сложено да топли дросела не виждам логиката но мисля да го разкача и запуша отворите защото маи това термостатче или неработи или не ми харесва та грее толко много дросела неможе да се пипне? :help:

Изображение
Последна промяна Zaho на 27 Ное 2008, 18:46, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 27 Ное 2008, 17:48

според мен мен разкачи го на пролет ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Отопление на Дроселовата клапа Нагорява се Здраво ?

Мнение от ивчо3 » 27 Ное 2008, 17:59

Не топли точно клапата а въздуха, който влиза. На моята кола този отоплител се намира някъде по средата на смукателния колектор. Извадих маркучите от отоплителната плочка и ги свързах с къса тръбичка. Принципно колкото по-студен въздух влиза, толкова повече мощ и икономия. Явно инженерите са го измислили, за да има по-стабилни обороти на празен ход в процеса на загряване на двигателя.

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 27 Ное 2008, 17:59

Е то в това студено време е нормално да ти грее нали за това е сложен.Виж ако през лятото ти грее тогава вече е зле
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 27 Ное 2008, 18:35

Грее та чак неможеш да пипнеш дросела с ръка !

А и съм забелязал, че студена и в студено време колата ми работи Невероятно по добре отколкото като загрее двигателя :confused: :help:
Та си мисля дали не е от това а и отделно "спортния" филтър няма топлинен кожух и смуче горещ въздух от двигателя, динамото и даже самият тои се нагрява :confused: (но това скоро ще го корегирам)

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 27 Ное 2008, 19:16

А каде ти се намира термостата сега като си с конус?
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 28 Ное 2008, 14:31

MOGY написа:А каде ти се намира термостата сега като си с конус?


Сега като се замисля маи го няма въобще и е дадено на късо затова грее нонстоп


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 03 Дек 2008, 12:48

КОлеги днес видях, че предния собственик на колата го е маханл това термостатче и го е свързал "на късо" при което постоянно се отоплява дросела :confused:

Днес откачих маркучите от дросела и ги свързах с една тръбичка Сега и на загрял мотор работи прекрасно(дросела и колекторите са студени) с студен въздух е друго преди сигорно е влизал над 60градуса въздух :shock: :confused:

Имам питане дали като тоя кръг като е отворен нон-стоп не пречи нещо на охлаждането да взема да махна тръбичката и да ги затъпя ?
Последна промяна Zaho на 03 Дек 2008, 18:05, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 03 Дек 2008, 18:04

Защо не прекъсна кабелите, които е укъсил предния собственник?
Изображение


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 03 Дек 2008, 18:14

mihal написа:Защо не прекъсна кабелите, които е укъсил предния собственник?


Няма кабели. За маркучи става въпрос през които минава антифриз прес дросела и се регулира от въпросният термостат които стои в кутията на въздушния филтър.


Никой ли не се е сблъсквал с тоя проблем ? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Отопление на Дроселовата клапа Нагорява се Здраво ?

Мнение от Игнатов » 03 Дек 2008, 19:23

ивчо3 написа:Не топли точно клапата а въздуха, който влиза. На моята кола този отоплител се намира някъде по средата на смукателния колектор. Извадих маркучите от отоплителната плочка и ги свързах с къса тръбичка. Принципно колкото по-студен въздух влиза, толкова повече мощ и икономия. Явно инженерите са го измислили, за да има по-стабилни обороти на празен ход в процеса на загряване на двигателя.


Колега, да почна малко по-отдалеко ..... изх.колектор и ауспуха нямат нужда от затопляне ..... предполагам че за това не са нужни обяснения...... :mhihi:
А точно по въпроса - охладителната система не минава през тая плочка за да я топли, а за да я охлажда. Щото през тоя плочка картерните газове се връщат обратно в двигателя и от това място се загрява целия колектор .... и естествено има нужда от охлаждане - точно затова са закачени тея маркучи там! Тъй че вземи да ги върнеш където са си били! Успех!

Или в едно изречение - тоя плочка седи там, щото чрез нея се връщат картерните газове обратно в двигателя, а охладителната система минава през нея за да я охлажда.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Отопление на Дроселовата клапа Нагорява се Здраво ?

Мнение от mihal » 03 Дек 2008, 20:49

Denev написа:
ивчо3 написа:Не топли точно клапата а въздуха, който влиза. На моята кола този отоплител се намира някъде по средата на смукателния колектор. Извадих маркучите от отоплителната плочка и ги свързах с къса тръбичка. Принципно колкото по-студен въздух влиза, толкова повече мощ и икономия. Явно инженерите са го измислили, за да има по-стабилни обороти на празен ход в процеса на загряване на двигателя.


Колега, да почна малко по-отдалеко ..... изх.колектор и ауспуха нямат нужда от затопляне ..... предполагам че за това не са нужни обяснения...... :mhihi:
А точно по въпроса - охладителната система не минава през тая плочка за да я топли, а за да я охлажда. Щото през тоя плочка картерните газове се връщат обратно в двигателя и от това място се загрява целия колектор .... и естествено има нужда от охлаждане - точно затова са закачени тея маркучи там! Тъй че вземи да ги върнеш където са си били! Успех!

Или в едно изречение - тоя плочка седи там, щото чрез нея се връщат картерните газове обратно в двигателя, а охладителната система минава през нея за да я охлажда.

Колега нещо не се връзва да охлаждаш газове с гореща вода. :roll:


Zaho написа:Няма кабели. За маркучи става въпрос през които минава антифриз прес дросела и се регулира от въпросният термостат които стои в кутията на въздушния филтър.
...

Моята май нама такова чудо :?:

п.с. Данеби да са го направили винаги да е горещо че да изгарят по добре картерните газове :idea:
Последна промяна mihal на 03 Дек 2008, 21:00, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Отопление на Дроселовата клапа Нагорява се Здраво ?

Мнение от Игнатов » 03 Дек 2008, 20:58

mihal написа:нещо не се връзва да охлаждаш газове с гореща вода. :roll:


Ами то няма какво да се връзва - при всички положения температурата на водата е по-ниска от тази на газовете! Или пък както тия газове могат да загреят тая плочка, с горещата вода такава степен не може да се постигне, ако ще и да не се слиза под 4000об.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 03 Дек 2008, 21:03

ми тогава маркуча за картерните газове щеше да се стопи... пиупни го като ти загрее колата мисля че даже не е и горещ :mhihi:
виж при мене как е -
със червено съм оградил маркуча, а със зелено въпросният нагревател:
Изображение
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 03 Дек 2008, 22:14

Тва със зелено ти е маркуча за сервото :roll:
Ако имаш нагряване на дроселовата клапа нормално е то да е до нея

Изображение

или вия говорите за някакво друго нагряване или охлаждане нещо не разбрах точно :roll:
Последна промяна MOGY на 03 Дек 2008, 22:45, променена общо 2 пъти
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook