Отопление на Дроселовата клапа Нагрява се Здраво ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Отопление на Дроселовата клапа Нагрява се Здраво ?
Здравейте колеги,
Да питам за една глупост на М50-то забелязах, че винаги ми е гореща дроселовата клапа ана много гореща
И видях, че през нея минава вода от охлаждането това за какво е сложено да топли дросела не виждам логиката но мисля да го разкача и запуша отворите защото маи това термостатче или неработи или не ми харесва та грее толко много дросела неможе да се пипне?

Да питам за една глупост на М50-то забелязах, че винаги ми е гореща дроселовата клапа ана много гореща

И видях, че през нея минава вода от охлаждането това за какво е сложено да топли дросела не виждам логиката но мисля да го разкача и запуша отворите защото маи това термостатче или неработи или не ми харесва та грее толко много дросела неможе да се пипне?


Последна промяна Zaho на 27 Ное 2008, 18:46, променена общо 1 път
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Отопление на Дроселовата клапа Нагорява се Здраво ?
Не топли точно клапата а въздуха, който влиза. На моята кола този отоплител се намира някъде по средата на смукателния колектор. Извадих маркучите от отоплителната плочка и ги свързах с къса тръбичка. Принципно колкото по-студен въздух влиза, толкова повече мощ и икономия. Явно инженерите са го измислили, за да има по-стабилни обороти на празен ход в процеса на загряване на двигателя.
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Е то в това студено време е нормално да ти грее нали за това е сложен.Виж ако през лятото ти грее тогава вече е зле



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Грее та чак неможеш да пипнеш дросела с ръка !
А и съм забелязал, че студена и в студено време колата ми работи Невероятно по добре отколкото като загрее двигателя
Та си мисля дали не е от това а и отделно "спортния" филтър няма топлинен кожух и смуче горещ въздух от двигателя, динамото и даже самият тои се нагрява
(но това скоро ще го корегирам)
А и съм забелязал, че студена и в студено време колата ми работи Невероятно по добре отколкото като загрее двигателя


Та си мисля дали не е от това а и отделно "спортния" филтър няма топлинен кожух и смуче горещ въздух от двигателя, динамото и даже самият тои се нагрява

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
А каде ти се намира термостата сега като си с конус?



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
MOGY написа:А каде ти се намира термостата сега като си с конус?
Сега като се замисля маи го няма въобще и е дадено на късо затова грее нонстоп
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
КОлеги днес видях, че предния собственик на колата го е маханл това термостатче и го е свързал "на късо" при което постоянно се отоплява дросела
Днес откачих маркучите от дросела и ги свързах с една тръбичка Сега и на загрял мотор работи прекрасно(дросела и колекторите са студени) с студен въздух е друго преди сигорно е влизал над 60градуса въздух
Имам питане дали като тоя кръг като е отворен нон-стоп не пречи нещо на охлаждането да взема да махна тръбичката и да ги затъпя ?

Днес откачих маркучите от дросела и ги свързах с една тръбичка Сега и на загрял мотор работи прекрасно(дросела и колекторите са студени) с студен въздух е друго преди сигорно е влизал над 60градуса въздух


Имам питане дали като тоя кръг като е отворен нон-стоп не пречи нещо на охлаждането да взема да махна тръбичката и да ги затъпя ?
Последна промяна Zaho на 03 Дек 2008, 18:05, променена общо 2 пъти
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
mihal написа:Защо не прекъсна кабелите, които е укъсил предния собственник?
Няма кабели. За маркучи става въпрос през които минава антифриз прес дросела и се регулира от въпросният термостат които стои в кутията на въздушния филтър.
Никой ли не се е сблъсквал с тоя проблем ?

Re: Отопление на Дроселовата клапа Нагорява се Здраво ?
ивчо3 написа:Не топли точно клапата а въздуха, който влиза. На моята кола този отоплител се намира някъде по средата на смукателния колектор. Извадих маркучите от отоплителната плочка и ги свързах с къса тръбичка. Принципно колкото по-студен въздух влиза, толкова повече мощ и икономия. Явно инженерите са го измислили, за да има по-стабилни обороти на празен ход в процеса на загряване на двигателя.
Колега, да почна малко по-отдалеко ..... изх.колектор и ауспуха нямат нужда от затопляне ..... предполагам че за това не са нужни обяснения......

А точно по въпроса - охладителната система не минава през тая плочка за да я топли, а за да я охлажда. Щото през тоя плочка картерните газове се връщат обратно в двигателя и от това място се загрява целия колектор .... и естествено има нужда от охлаждане - точно затова са закачени тея маркучи там! Тъй че вземи да ги върнеш където са си били! Успех!
Или в едно изречение - тоя плочка седи там, щото чрез нея се връщат картерните газове обратно в двигателя, а охладителната система минава през нея за да я охлажда.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Отопление на Дроселовата клапа Нагорява се Здраво ?
Denev написа:ивчо3 написа:Не топли точно клапата а въздуха, който влиза. На моята кола този отоплител се намира някъде по средата на смукателния колектор. Извадих маркучите от отоплителната плочка и ги свързах с къса тръбичка. Принципно колкото по-студен въздух влиза, толкова повече мощ и икономия. Явно инженерите са го измислили, за да има по-стабилни обороти на празен ход в процеса на загряване на двигателя.
Колега, да почна малко по-отдалеко ..... изх.колектор и ауспуха нямат нужда от затопляне ..... предполагам че за това не са нужни обяснения......![]()
А точно по въпроса - охладителната система не минава през тая плочка за да я топли, а за да я охлажда. Щото през тоя плочка картерните газове се връщат обратно в двигателя и от това място се загрява целия колектор .... и естествено има нужда от охлаждане - точно затова са закачени тея маркучи там! Тъй че вземи да ги върнеш където са си били! Успех!
Или в едно изречение - тоя плочка седи там, щото чрез нея се връщат картерните газове обратно в двигателя, а охладителната система минава през нея за да я охлажда.
Колега нещо не се връзва да охлаждаш газове с гореща вода.

Zaho написа:Няма кабели. За маркучи става въпрос през които минава антифриз прес дросела и се регулира от въпросният термостат които стои в кутията на въздушния филтър.
...
Моята май нама такова чудо

п.с. Данеби да са го направили винаги да е горещо че да изгарят по добре картерните газове

Последна промяна mihal на 03 Дек 2008, 21:00, променена общо 1 път

Re: Отопление на Дроселовата клапа Нагорява се Здраво ?
mihal написа:нещо не се връзва да охлаждаш газове с гореща вода.
Ами то няма какво да се връзва - при всички положения температурата на водата е по-ниска от тази на газовете! Или пък както тия газове могат да загреят тая плочка, с горещата вода такава степен не може да се постигне, ако ще и да не се слиза под 4000об.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
ми тогава маркуча за картерните газове щеше да се стопи... пиупни го като ти загрее колата мисля че даже не е и горещ
виж при мене как е -
със червено съм оградил маркуча, а със зелено въпросният нагревател:


виж при мене как е -
със червено съм оградил маркуча, а със зелено въпросният нагревател:


- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Тва със зелено ти е маркуча за сервото
Ако имаш нагряване на дроселовата клапа нормално е то да е до нея
или вия говорите за някакво друго нагряване или охлаждане нещо не разбрах точно

Ако имаш нагряване на дроселовата клапа нормално е то да е до нея

или вия говорите за някакво друго нагряване или охлаждане нещо не разбрах точно

Последна промяна MOGY на 03 Дек 2008, 22:45, променена общо 2 пъти



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани