Остави ме на пътя....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- plamenM
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 6.01.2005
- Местоположение: София
- Кара: каквото му падне
Остави ме на пътя....
Колеги днес сутринта както си карам за работа и ... угасна. Въжето и пред дома. След три часа четене из форума и три на студа - проверих си бенз.помпа-ок!, бобина,тоци-ок!, измерих съпротивлението на датчика на кол.вал - / по руската книга датчик на оборотите / - трябва да е 485-595 Ом, а той е 453 Ом. Тук ли е проблема???? Помагайте, че до работа сменям четири автобуса. И нямам време да вися по сервизи. Ще съм благодарен за всяко мнение!
ако не се лъжа датчика на коляновия вал отговаря за искрата
развий една свещ както си е с кабела и някой да пробва да запали виж дали има изкра на свеща.ако има изкра значи е нещо по горивото-бензинова помпа, дюзи и т.н.ако няма изкра значи вече може да е от датчика или нещо друго по токовете
дано да съм бил полезен

развий една свещ както си е с кабела и някой да пробва да запали виж дали има изкра на свеща.ако има изкра значи е нещо по горивото-бензинова помпа, дюзи и т.н.ако няма изкра значи вече може да е от датчика или нещо друго по токовете

дано да съм бил полезен

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
щом има искра значи не е от датчика на коляновия вал
за проба може да го откачиш от буксата му и ще видиш че с откачен датчик няма да има искра,тъй че не е от датчика търси проблема някаде другаде.между другото аз имах сходен с твоя проблем с предния мотор,оказа се че бензиновата помпа ту работи ту не и накрая съвсем спря да работи,и аз бях сигурен че работеше,но нали ти казвам ту работи ту не,има го и този момент.иначе не ми идва друго на ум
ако работи помпата провери инжекторите да не е прекъснат някой кабел или да се е упрял някаде и да е дал на късо.

за проба може да го откачиш от буксата му и ще видиш че с откачен датчик няма да има искра,тъй че не е от датчика търси проблема някаде другаде.между другото аз имах сходен с твоя проблем с предния мотор,оказа се че бензиновата помпа ту работи ту не и накрая съвсем спря да работи,и аз бях сигурен че работеше,но нали ти казвам ту работи ту не,има го и този момент.иначе не ми идва друго на ум

ако работи помпата провери инжекторите да не е прекъснат някой кабел или да се е упрял някаде и да е дал на късо.
- plamenM
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 6.01.2005
- Местоположение: София
- Кара: каквото му падне
Братята руси пишат, че при дефектирал датчик на кол.вал компа минава в режим на подразбиране.Не знам дали да им вярвам.Иначе искра си има.Относно бенз.помпа на жената Нисана като дам контакт и започва да жужи и след секунда изкл. т.е. е нагнетила в системата, а на бавареца започва да ми подкачва гориво не като дам на контакт, а като въртя на стартер /опитах без маркучи и вътре стана мазано, ама нейсе/ така ли трябва да е - никога преди това не съм се замислял???. Та си мисля утре да проверя бенз.филтър, ама не вярвам така изведнъж да угасне насред пътя.Ако и това не е, не знам - да живее градския транспорт.
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
И при мен така изгасна на булевард в Пловдив.Не излизаше ток от бубината.Последва,мерене,вадене на кабели,отверки и пробване по странни начини невиждани за мен досега.След 3 часа пича който ми я правеше и преди каза:Компютърът е да л фира.Сложих нов и запали.
Дано по-бързо разбереш от какво е.
И между другото си мисля,че и аз като да м на контакт,чувам как бензиновата помпа жужи за малко време,докато мине чек-а на таблото.
P.S. Със същата година и същият мотор съм.
Дано по-бързо разбереш от какво е.
И между другото си мисля,че и аз като да м на контакт,чувам как бензиновата помпа жужи за малко време,докато мине чек-а на таблото.
P.S. Със същата година и същият мотор съм.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
plamenM написа:Братята руси пишат, че при дефектирал датчик на кол.вал компа минава в режим на подразбиране.Не знам дали да им вярвам.Иначе искра си има.Относно бенз.помпа на жената Нисана като дам контакт и започва да жужи и след секунда изкл. т.е. е нагнетила в системата, а на бавареца започва да ми подкачва гориво не като дам на контакт, а като въртя на стартер /опитах без маркучи и вътре стана мазано, ама нейсе/ така ли трябва да е - никога преди това не съм се замислял???. Та си мисля утре да проверя бенз.филтър, ама не вярвам така изведнъж да угасне насред пътя.Ако и това не е, не знам - да живее градския транспорт.
Раздели ги нещата на две-искра на свещите и горивоподаване.Извади всички свещи,сложи ги пак на лулите и виж дали работят.После провери горивоподаването-разкачи някъде горивопровода и от релето на помпата я включи-трябва за 30сек. да подаде 1литър,ако не го подава виж горивен филтър,филтър в резервоара,ако пак не вдигнеш дебита ,значи е помпата.
Ако след тия прости неща не се получи ,пиши да търсим повредата на друго място.
А помпата при BMW се включва само над определени обороти на коляновият вал-ясно защо,при катастрофа да не залива всичко с бензин.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
zazomazo написа:zvetiko написа:...А помпата при BMW се включва само над определени обороти на коляновият вал-ясно защо,при катастрофа да не залива всичко с бензин.
![]()
![]()
![]()
колега, тва пък как го измисли?? на мен като ми върти още като дам на контакт ? сигурно ще кажеш,че е развалена? че и на Е30- ката същата работа...



Като дадеш на контакт или като завъртиш стартера.



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
zazomazo написа:zvetiko написа: ...А иначе,знам го от сигурно място.
ми бате,некой те е налъгалбензиновата помпа (и не само при БМВ) завърта още на първи контакт за да направи налягане и спира. ама не е мястото да спорим на колегата в темата
И последно работи ли на контакт,не работи ли или ту работи ту спира -в двата си поста пишеш различни неща ,уточни се къде ми е точно заблудата:mhihi:
Малко по-нагоре има една тема Ръководства за ремонт и поддръжка на Е36-може да я погледнеш и да пишеш и на автора ,че е в заблуда.
Между другото при повечето коли това е стандарт-с изгасването на двигателя да спира да върти бензиновата помпа,въпреки,че ключа е на контакт,което е често срещана ситуация при катастрофа.Е ако колата е сбирщайн или е правена от някой майстор със свои възгледи всичко е възможно,в Е34 един ни убеждаваше колко хубава станала колата му с радиатор от Лада .

- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани