Остави ме на пътя....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: София
Кара: каквото му падне

Остави ме на пътя....

Мнение от plamenM » 26 Ное 2008, 17:34

Колеги днес сутринта както си карам за работа и ... угасна. Въжето и пред дома. След три часа четене из форума и три на студа - проверих си бенз.помпа-ок!, бобина,тоци-ок!, измерих съпротивлението на датчика на кол.вал - / по руската книга датчик на оборотите / - трябва да е 485-595 Ом, а той е 453 Ом. Тук ли е проблема???? Помагайте, че до работа сменям четири автобуса. И нямам време да вися по сервизи. Ще съм благодарен за всяко мнение!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 26 Ное 2008, 19:11

ако не се лъжа датчика на коляновия вал отговаря за искрата :roll:
развий една свещ както си е с кабела и някой да пробва да запали виж дали има изкра на свеща.ако има изкра значи е нещо по горивото-бензинова помпа, дюзи и т.н.ако няма изкра значи вече може да е от датчика или нещо друго по токовете :confused:
дано да съм бил полезен ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: София
Кара: каквото му падне

Мнение от plamenM » 26 Ное 2008, 19:34

искра има на кабела, на свеща не съм мерил.Все пак благодаря за отговора!

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: София
Кара: каквото му падне

Мнение от plamenM » 26 Ное 2008, 19:37

!?
Последна промяна plamenM на 26 Ное 2008, 23:25, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 26 Ное 2008, 21:50

Така ми е угасвала кола от бензинова помпа ама щом ти е ок.... Сигурен ли си че помпата работи?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 26 Ное 2008, 22:10

щом има искра значи не е от датчика на коляновия вал :!:
за проба може да го откачиш от буксата му и ще видиш че с откачен датчик няма да има искра,тъй че не е от датчика търси проблема някаде другаде.между другото аз имах сходен с твоя проблем с предния мотор,оказа се че бензиновата помпа ту работи ту не и накрая съвсем спря да работи,и аз бях сигурен че работеше,но нали ти казвам ту работи ту не,има го и този момент.иначе не ми идва друго на ум :roll:
ако работи помпата провери инжекторите да не е прекъснат някой кабел или да се е упрял някаде и да е дал на късо.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: София
Кара: каквото му падне

Мнение от plamenM » 26 Ное 2008, 23:18

Братята руси пишат, че при дефектирал датчик на кол.вал компа минава в режим на подразбиране.Не знам дали да им вярвам.Иначе искра си има.Относно бенз.помпа на жената Нисана като дам контакт и започва да жужи и след секунда изкл. т.е. е нагнетила в системата, а на бавареца започва да ми подкачва гориво не като дам на контакт, а като въртя на стартер /опитах без маркучи и вътре стана мазано, ама нейсе/ така ли трябва да е - никога преди това не съм се замислял???. Та си мисля утре да проверя бенз.филтър, ама не вярвам така изведнъж да угасне насред пътя.Ако и това не е, не знам - да живее градския транспорт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 27 Ное 2008, 0:01

И при мен така изгасна на булевард в Пловдив.Не излизаше ток от бубината.Последва,мерене,вадене на кабели,отверки и пробване по странни начини невиждани за мен досега.След 3 часа пича който ми я правеше и преди каза:Компютърът е да л фира.Сложих нов и запали.
Дано по-бързо разбереш от какво е.
И между другото си мисля,че и аз като да м на контакт,чувам как бензиновата помпа жужи за малко време,докато мине чек-а на таблото.
P.S. Със същата година и същият мотор съм.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: София
Кара: каквото му падне

Мнение от plamenM » 27 Ное 2008, 0:08

Ай сакън не и компа. Между другото колко левчета да си наглася за нов или втора ръка???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Ное 2008, 0:18

plamenM написа:Братята руси пишат, че при дефектирал датчик на кол.вал компа минава в режим на подразбиране.Не знам дали да им вярвам.Иначе искра си има.Относно бенз.помпа на жената Нисана като дам контакт и започва да жужи и след секунда изкл. т.е. е нагнетила в системата, а на бавареца започва да ми подкачва гориво не като дам на контакт, а като въртя на стартер /опитах без маркучи и вътре стана мазано, ама нейсе/ така ли трябва да е - никога преди това не съм се замислял???. Та си мисля утре да проверя бенз.филтър, ама не вярвам така изведнъж да угасне насред пътя.Ако и това не е, не знам - да живее градския транспорт.


Раздели ги нещата на две-искра на свещите и горивоподаване.Извади всички свещи,сложи ги пак на лулите и виж дали работят.После провери горивоподаването-разкачи някъде горивопровода и от релето на помпата я включи-трябва за 30сек. да подаде 1литър,ако не го подава виж горивен филтър,филтър в резервоара,ако пак не вдигнеш дебита ,значи е помпата.
Ако след тия прости неща не се получи ,пиши да търсим повредата на друго място.
А помпата при BMW се включва само над определени обороти на коляновият вал-ясно защо,при катастрофа да не залива всичко с бензин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 27 Ное 2008, 23:22

zvetiko написа:...А помпата при BMW се включва само над определени обороти на коляновият вал-ясно защо,при катастрофа да не залива всичко с бензин.

:shock: :shock: :shock:
колега, тва пък как го измисли?? на мен като ми върти още като дам на контакт ? сигурно ще кажеш,че е развалена? че и на Е30- ката същата работа... :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Ное 2008, 0:07

zazomazo написа:
zvetiko написа:...А помпата при BMW се включва само над определени обороти на коляновият вал-ясно защо,при катастрофа да не залива всичко с бензин.

:shock: :shock: :shock:
колега, тва пък как го измисли?? на мен като ми върти още като дам на контакт ? сигурно ще кажеш,че е развалена? че и на Е30- ката същата работа... :dummy:


:shock: :shock: :shock:

Като дадеш на контакт или като завъртиш стартера. ;) Ако наистина ти работи само на контакт някой се е правил на майстор и недай си боже при катастрофа ще гориш като факла. :confused:А иначе,знам го от сигурно място. 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 28 Ное 2008, 0:34

zvetiko написа: ...А иначе,знам го от сигурно място. 8)

ми бате,некой те е налъгал :mhihi: бензиновата помпа (и не само при БМВ) завърта още на първи контакт за да направи налягане и спира. ама не е мястото да спорим на колегата в темата :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Ное 2008, 0:58

zazomazo написа:
zvetiko написа: ...А иначе,знам го от сигурно място. 8)

ми бате,некой те е налъгал :mhihi: бензиновата помпа (и не само при БМВ) завърта още на първи контакт за да направи налягане и спира. ама не е мястото да спорим на колегата в темата :winky:




И последно работи ли на контакт,не работи ли или ту работи ту спира -в двата си поста пишеш различни неща ,уточни се къде ми е точно заблудата:mhihi:

Малко по-нагоре има една тема Ръководства за ремонт и поддръжка на Е36-може да я погледнеш и да пишеш и на автора ,че е в заблуда.

Между другото при повечето коли това е стандарт-с изгасването на двигателя да спира да върти бензиновата помпа,въпреки,че ключа е на контакт,което е често срещана ситуация при катастрофа.Е ако колата е сбирщайн или е правена от някой майстор със свои възгледи всичко е възможно,в Е34 един ни убеждаваше колко хубава станала колата му с радиатор от Лада . ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 28 Ное 2008, 2:10

бензинова помпа колега

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook