Проблем с... да го кажем не вдига обороти :)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.03.2008
Местоположение: София

Проблем с... да го кажем не вдига обороти :)

Мнение от Jurass1c » 23 Ное 2008, 17:19

Добри хора.. помогнете!! :)

Проблема е такъв - последната седмица нещо се гаври с мене колицата... На 2 пъти супер трудно пали и се тресе все едно аха да изгасне... не гасне, но и грам не приема газта която подавам.. педала го натискам на макс и си седи на 600 оборота.
Вчера отивам през деня и опп... запали от раз и всичко точно.. разгледах жило али бали, всичко си е наред.. Вечерта отивам пак уж за разходката :uups: и пак не приема газ и пак се тресе все едно ей сега ще умре... днес през деня... - пак запали от раз и без тресене и газ приема и си е пушка... Ясно е, че след седмица от заплата ще се посети сервиз.. но все пак някой да каже от какво може да е това... ?!? :confused:

(дано въобще някой да осмисли какво съм написал, че май се пооплетох) ;)

vld:Оправи си заглавието на темата,то трябва да подсказва за какво става въпрос в нея ;)
Последна промяна Jurass1c на 23 Ное 2008, 23:59, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 23 Ное 2008, 17:26

Колега, не съм експерт но мисля че нещо по ток-а е. Без диагностика няма да минеш :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 23 Ное 2008, 20:26

аз пък мисля, че си заминава бензиновата ти помпа :confused: сменявал ли се горивния филтър?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: Русе

Мнение от skorpiks » 23 Ное 2008, 20:35

Като загрее оправя ли се???

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.03.2008
Местоположение: София

Мнение от Jurass1c » 23 Ное 2008, 21:01

zazomazo написа:аз пък мисля, че си заминава бензиновата ти помпа :confused: сменявал ли се горивния филтър?


сменял съм преди около 7-8 месеца - когато я взех дефакто... а проблема ако е бензиновата помпа няма ли да е постоянен, а не когато му скимне - от ден за ден...

skorpiks написа:
Като загрее оправя ли се???


вчера я чаках 10мин., загря, но не се оправи... днес я паля на -2 и все едно е нова кола... веднага си ги вдигна, нямаше прескачания или какъвто и да било проблем...

:confused: :help: аз май и аз клоня към тока... не е нормално 1 път да е супер , следващия да се мъчи и с палене и с газ... някой, някой друг съвет... :?: :?:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 23 Ное 2008, 21:07

Jurass1c написа:
zazomazo написа:аз пък мисля, че си заминава бензиновата ти помпа :confused: сменявал ли се горивния филтър?


сменял съм преди около 7-8 месеца - когато я взех дефакто... а проблема ако е бензиновата помпа няма ли да е постоянен, а не когато му скимне - от ден за ден...

ами при мен не беше постоянен, понякога не можеше да се форсира, понякога си беше пушка, докато накрая угасна в движение.... предположение само де, може и да не е в тва проблема :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.03.2008
Местоположение: София

Мнение от Jurass1c » 23 Ное 2008, 21:13

zazomazo написа:
Jurass1c написа:
zazomazo написа:аз пък мисля, че си заминава бензиновата ти помпа :confused: сменявал ли се горивния филтър?


сменял съм преди около 7-8 месеца - когато я взех дефакто... а проблема ако е бензиновата помпа няма ли да е постоянен, а не когато му скимне - от ден за ден...

ами при мен не беше постоянен, понякога не можеше да се форсира, понякога си беше пушка, докато накрая угасна в движение.... предположение само де, може и да не е в тва проблема :roll:


аз всъщност това и искам - предположения, че съм много зле от към тази част, а някак си ми се иска да видя дали сам мога да пипна нещо, евентуално поне да опитам, а и горе долу да знам каква пара ще ми потрябва да си я върна, че тамън си й купих убавките гуми и то каква стана... :(
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 26.03.2005
Местоположение: единственото село в София - Красно село
Пол: Мъж
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
Детайли за колата: току що излязла от завода! :)

Мнение от turboto » 24 Ное 2008, 12:34

МАРКУЧА СЛЕД ДЕБИТОМЕРА... ако не е от него пиши да мислим :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем с... да го кажем не вдига обороти :)

Мнение от ивчо3 » 24 Ное 2008, 14:05

Някои от вариантите, които се предложиха за отстраняване на проблема общо взето не зависят от външната температура, или температурата на двигателя. Става въпрос за горивна помпа, неуплътняване на системата за засмукване на въздух, запалителната система. Тези симптоми ще се проявявят почти винаги, а не когато й скимне. Обикновено когато дюзите са задръстени има яко тресене на мотора след студен старт, особено при много ниски температури и след по-дълъг престой. В моя случай го имам подобен проблем и се стремя да не оставям колата повече от едно денонощие престой. Не ми помага и почистване с ултразвук, просто дюзите са за смяна. Когато сипя добавка работи перфектно до следващото зареждане. За сега си я карам така. Когато имам възможност я пържа на по-високи обороти, защото на това градско каране дюзите работят основно в режим на празен ход. След стартиране на студено от една дюза се долавя силно чаткане, което напълно изчезва след загряване на двигателя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 24 Ное 2008, 16:22

Аз съм на същото мнение. И според мен са инжекторите. Общо взето при тях се появява тази анумалия, от време на време да работи зле и да тресе, друк път да се оправя сама. И на мен ми се е случвало и най ме дразни че като запаля почваше да тресе, отивам на елкон, гася колата докато чакам майстора да се освободи и после паля и работи като часовник. Поне 3 пъти ми се е случвало така да ме еб..ва :mhihi:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.03.2008
Местоположение: София

Мнение от Jurass1c » 24 Ное 2008, 16:51

добре, събрах мнения и предложения, явно не съм бил единствения с този проблем.. Само не разбрах имало ли го е и този проблем при вас, при подаване на газ с педала едва ли не до ламарина, да не се вдигнат грам оборотите... :confused: Просто като запали и като затресе няма никакъв начин да тръгна... :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 24 Ное 2008, 17:21

Jurass1c написа:добре, събрах мнения и предложения, явно не съм бил единствения с този проблем.. Само не разбрах имало ли го е и този проблем при вас, при подаване на газ с педала едва ли не до ламарина, да не се вдигнат грам оборотите... :confused: Просто като запали и като затресе няма никакъв начин да тръгна... :confused:

В моя случай оборотите се вдигаха след подаване на газ, но не пропорционално с натискането на педала на газта. След повторно форсиране се оправяше. Странното е че не го прави често, а когато си "науми". И това с чаткането на разпръсквача се чува без никаква зависимост от външната температура и т.н. Интересното е че колкото по-дълго време автомобила е в престой, толкова по-отчетливо се долавя. Не съм съвсем сигурен в твърденията си, просто правя констатация на база наблюдение.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.03.2008
Местоположение: София

Мнение от Jurass1c » 01 Дек 2008, 12:11

Прочетох и други мнения не помня от кой колега - беше написал докато палиш колата за сходен проблем да поблъскаш малко бензиновата помпа - е вчера след 10 опита да запали напразни реших да поблъскам помпата и воаля - запали пушка, не затресе, та дори я покарах спокойно... ще се прави смяна явно... благодаря ви много за мненията...

zazomazo се оказа в крайна сметка че позна :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 18.04.2008
Местоположение: София/Младост
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: WBS
Детайли за колата: Е34 М50Б20+чип-ванус
Е39 М52Б25ТУ (с две цици за мачкане :))

...

Мнение от mModo » 08 Дек 2008, 16:45

Jurass1c написа:добре, събрах мнения и предложения, явно не съм бил единствения с този проблем.. Само не разбрах имало ли го е и този проблем при вас, при подаване на газ с педала едва ли не до ламарина, да не се вдигнат грам оборотите... :confused: Просто като запали и като затресе няма никакъв начин да тръгна... :confused:


здрасти, при мене го имаше точно същият проблем :mhihi: , защото ми бяха изцокали бензина, докато сипах - едвам - едвам движи на прекъсване, обаче точно като сипах - излетях в космоса :mhihi:
, та може и да си за помпа или филтър (дали има ментета ?) :P

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook