Проблем с... да го кажем не вдига обороти :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с... да го кажем не вдига обороти :)
Добри хора.. помогнете!!
Проблема е такъв - последната седмица нещо се гаври с мене колицата... На 2 пъти супер трудно пали и се тресе все едно аха да изгасне... не гасне, но и грам не приема газта която подавам.. педала го натискам на макс и си седи на 600 оборота.
Вчера отивам през деня и опп... запали от раз и всичко точно.. разгледах жило али бали, всичко си е наред.. Вечерта отивам пак уж за разходката
и пак не приема газ и пак се тресе все едно ей сега ще умре... днес през деня... - пак запали от раз и без тресене и газ приема и си е пушка... Ясно е, че след седмица от заплата ще се посети сервиз.. но все пак някой да каже от какво може да е това... ?!?
(дано въобще някой да осмисли какво съм написал, че май се пооплетох)
vld:Оправи си заглавието на темата,то трябва да подсказва за какво става въпрос в нея

Проблема е такъв - последната седмица нещо се гаври с мене колицата... На 2 пъти супер трудно пали и се тресе все едно аха да изгасне... не гасне, но и грам не приема газта която подавам.. педала го натискам на макс и си седи на 600 оборота.
Вчера отивам през деня и опп... запали от раз и всичко точно.. разгледах жило али бали, всичко си е наред.. Вечерта отивам пак уж за разходката


(дано въобще някой да осмисли какво съм написал, че май се пооплетох)

vld:Оправи си заглавието на темата,то трябва да подсказва за какво става въпрос в нея

Последна промяна Jurass1c на 23 Ное 2008, 23:59, променена общо 1 път
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
zazomazo написа:аз пък мисля, че си заминава бензиновата ти помпасменявал ли се горивния филтър?
сменял съм преди около 7-8 месеца - когато я взех дефакто... а проблема ако е бензиновата помпа няма ли да е постоянен, а не когато му скимне - от ден за ден...
skorpiks написа:
Като загрее оправя ли се???
вчера я чаках 10мин., загря, но не се оправи... днес я паля на -2 и все едно е нова кола... веднага си ги вдигна, нямаше прескачания или какъвто и да било проблем...




Jurass1c написа:zazomazo написа:аз пък мисля, че си заминава бензиновата ти помпасменявал ли се горивния филтър?
сменял съм преди около 7-8 месеца - когато я взех дефакто... а проблема ако е бензиновата помпа няма ли да е постоянен, а не когато му скимне - от ден за ден...
ами при мен не беше постоянен, понякога не можеше да се форсира, понякога си беше пушка, докато накрая угасна в движение.... предположение само де, може и да не е в тва проблема

zazomazo написа:Jurass1c написа:zazomazo написа:аз пък мисля, че си заминава бензиновата ти помпасменявал ли се горивния филтър?
сменял съм преди около 7-8 месеца - когато я взех дефакто... а проблема ако е бензиновата помпа няма ли да е постоянен, а не когато му скимне - от ден за ден...
ами при мен не беше постоянен, понякога не можеше да се форсира, понякога си беше пушка, докато накрая угасна в движение.... предположение само де, може и да не е в тва проблема
аз всъщност това и искам - предположения, че съм много зле от към тази част, а някак си ми се иска да видя дали сам мога да пипна нещо, евентуално поне да опитам, а и горе долу да знам каква пара ще ми потрябва да си я върна, че тамън си й купих убавките гуми и то каква стана...

- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем с... да го кажем не вдига обороти :)
Някои от вариантите, които се предложиха за отстраняване на проблема общо взето не зависят от външната температура, или температурата на двигателя. Става въпрос за горивна помпа, неуплътняване на системата за засмукване на въздух, запалителната система. Тези симптоми ще се проявявят почти винаги, а не когато й скимне. Обикновено когато дюзите са задръстени има яко тресене на мотора след студен старт, особено при много ниски температури и след по-дълъг престой. В моя случай го имам подобен проблем и се стремя да не оставям колата повече от едно денонощие престой. Не ми помага и почистване с ултразвук, просто дюзите са за смяна. Когато сипя добавка работи перфектно до следващото зареждане. За сега си я карам така. Когато имам възможност я пържа на по-високи обороти, защото на това градско каране дюзите работят основно в режим на празен ход. След стартиране на студено от една дюза се долавя силно чаткане, което напълно изчезва след загряване на двигателя.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Аз съм на същото мнение. И според мен са инжекторите. Общо взето при тях се появява тази анумалия, от време на време да работи зле и да тресе, друк път да се оправя сама. И на мен ми се е случвало и най ме дразни че като запаля почваше да тресе, отивам на елкон, гася колата докато чакам майстора да се освободи и после паля и работи като часовник. Поне 3 пъти ми се е случвало така да ме еб..ва 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Jurass1c написа:добре, събрах мнения и предложения, явно не съм бил единствения с този проблем.. Само не разбрах имало ли го е и този проблем при вас, при подаване на газ с педала едва ли не до ламарина, да не се вдигнат грам оборотите...Просто като запали и като затресе няма никакъв начин да тръгна...
В моя случай оборотите се вдигаха след подаване на газ, но не пропорционално с натискането на педала на газта. След повторно форсиране се оправяше. Странното е че не го прави често, а когато си "науми". И това с чаткането на разпръсквача се чува без никаква зависимост от външната температура и т.н. Интересното е че колкото по-дълго време автомобила е в престой, толкова по-отчетливо се долавя. Не съм съвсем сигурен в твърденията си, просто правя констатация на база наблюдение.
Прочетох и други мнения не помня от кой колега - беше написал докато палиш колата за сходен проблем да поблъскаш малко бензиновата помпа - е вчера след 10 опита да запали напразни реших да поблъскам помпата и воаля - запали пушка, не затресе, та дори я покарах спокойно... ще се прави смяна явно... благодаря ви много за мненията...
zazomazo се оказа в крайна сметка че позна
zazomazo се оказа в крайна сметка че позна

- mModo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 18.04.2008
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: WBS
- Детайли за колата: Е34 М50Б20+чип-ванус
Е39 М52Б25ТУ (с две цици за мачкане :))
...
Jurass1c написа:добре, събрах мнения и предложения, явно не съм бил единствения с този проблем.. Само не разбрах имало ли го е и този проблем при вас, при подаване на газ с педала едва ли не до ламарина, да не се вдигнат грам оборотите...Просто като запали и като затресе няма никакъв начин да тръгна...
здрасти, при мене го имаше точно същият проблем


, та може и да си за помпа или филтър (дали има ментета ?)

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани