316 прегрява при продължителен престой на сфетофари ЗАЩО

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.11.2008
Местоположение: Sofia

316 прегрява при продължителен престой на сфетофари ЗАЩО

Мнение от MiroBMW3 » 21 Ное 2008, 9:53

Колата ми прегря и изхвърли водата, казаха ми НОВ радиадор. От тогава съм сменил всичко по охлаждането-радиатор БЕР, термостат, перка притискателна със силиконов уплътните, Карах 4 5 дни всичко перфектно ... и в един лош ден отново загря и изхвърли водата. Маслото е като ново на цвят, мирис, и плътност, както и количество. МОЛЯ ЗА ПОМОЩ. Ходих при поне 5 специалиста на БМВ, вече нежелая да попадам на такива. Само един ми отговори, че се съмнява в гарнитура на глава, но липсвал симптом към маслото.
316

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 21 Ное 2008, 10:08

А поглеждал ли си си уплатненията по цялата водна система и следиш ли нивото на охл. течност? Щото ако имаш недостиг на охладителна течност се случва точно това - като си на място водната помпа върти много по-слабо и циркулацията на течност е слаба... и като не е достатъчно - прегрява... като си в движение помпата върти бързо и наличната вода успява да насмогне при такава циркулация...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 21 Ное 2008, 10:18

Или новото ти виско е дефектно, въпреки че ти се струва, че нищо му няма.
Последна промяна kdl на 21 Ное 2008, 12:54, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 21 Ное 2008, 10:28

Смени си капачката на радятора ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 21 Ное 2008, 12:28

ВИСКО!!! При мен правеше същата мизерия.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Re: 316 прегрява при продължителен престой на сфетофари ЗАЩО

Мнение от Изрода » 21 Ное 2008, 13:48

MiroBMW3 написа:Колата ми прегря и изхвърли водата, казаха ми НОВ радиадор. От тогава съм сменил всичко по охлаждането-радиатор БЕР, термостат, перка притискателна със силиконов уплътните, Карах 4 5 дни всичко перфектно ... и в един лош ден отново загря и изхвърли водата. Маслото е като ново на цвят, мирис, и плътност, както и количество. МОЛЯ ЗА ПОМОЩ. Ходих при поне 5 специалиста на БМВ, вече нежелая да попадам на такива. Само един ми отговори, че се съмнява в гарнитура на глава, но липсвал симптом към маслото.


Колега,първо не видях да си написал че си сменил водна помпа,щото ако не си ,и е със пласмасова турбинка е много вероятно от нея да ти идва проблема-ако е почнала да превирта във оста.

Второ,как така изхвърля водата че нещо не ми е ясно.През капачката докато е затворена,или ти като я отвориш,щото има голямо значение.
Ако изхвърля водата през капачката докато е затворена -значи целия ти проблем е само от нея.
Ако я изхвърля когато ти отвориш капачката означава че си доста смел и безотговорен :mhihi:

И трето,няма как да е от виското,защото ако всичко е наред виското няма как да се пусне на място,в смисъл такъв че тези коли са направени със доста големи радиатори и много добро топлоотдаване,и перката е се включва след много ръчкане или голямо задръстване лятото,а още повече сега времето е хладно. Ето ти тема в която съм обяснил по подробно за капачката:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Re: 316 прегрява при продължителен престой на сфетофари ЗАЩО

Мнение от melody1 » 21 Ное 2008, 14:09

Изрода написа:
MiroBMW3 написа:Колата ми прегря и изхвърли водата, казаха ми НОВ радиадор. От тогава съм сменил всичко по охлаждането-радиатор БЕР, термостат, перка притискателна със силиконов уплътните, Карах 4 5 дни всичко перфектно ... и в един лош ден отново загря и изхвърли водата. Маслото е като ново на цвят, мирис, и плътност, както и количество. МОЛЯ ЗА ПОМОЩ. Ходих при поне 5 специалиста на БМВ, вече нежелая да попадам на такива. Само един ми отговори, че се съмнява в гарнитура на глава, но липсвал симптом към маслото.


Колега,първо не видях да си написал че си сменил водна помпа,щото ако не си ,и е със пласмасова турбинка е много вероятно от нея да ти идва проблема-ако е почнала да превирта във оста.

Второ,как така изхвърля водата че нещо не ми е ясно.През капачката докато е затворена,или ти като я отвориш,щото има голямо значение.
Ако изхвърля водата през капачката докато е затворена -значи целия ти проблем е само от нея.
Ако я изхвърля когато ти отвориш капачката означава че си доста смел и безотговорен :mhihi:

И трето,няма как да е от виското,защото ако всичко е наред виското няма как да се пусне на място,в смисъл такъв че тези коли са направени със доста големи радиатори и много добро топлоотдаване,и перката е се включва след много ръчкане или голямо задръстване лятото,а още повече сега времето е хладно. Ето ти тема в която съм обяснил по подробно за капачката:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=


Колега при мен беше точно от виското. Първо ми свалиха водната попма, поради тези причини които избори. Оказа се обаче, че е повече от перфектна.(като нова). Провериха термостата и той перфектен. Накрая прочетох във форума как мога да проверя виското. Оставих колата да загрее до средата и след това с един парцал спрях перката на виското.( без никакъв напън). Купих си едно ново виско и всичко заспа. От година не ми е правила проблем с температурата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 11.10.2007
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 Ci

Re: 316 прегрява при продължителен престой на сфетофари ЗАЩО

Мнение от st.George » 21 Ное 2008, 14:10

Изрода написа:И трето,няма как да е от виското,защото ако всичко е наред виското няма как да се пусне на място,в смисъл такъв че тези коли са направени със доста големи радиатори и много добро топлоотдаване,и перката е се включва след много ръчкане или голямо задръстване лятото,а още повече сега времето е хладно. Ето ти тема в която съм обяснил по подробно за капачката:


При мен на 318i точно без никво ръчкане, да вярно че лятото, на 10-15 мин. работа на обороти ми отиде стрелката на червеното... Същия проблем и при един френд с 316i ;)
Проблема и при двамата - Виско Съединител ;)
110лв. и 10 мин за смяната ;)
E46 Ci :owned:
E46 318i m43b19 :arrow: SOLD!
E36 318i m40b18 :arrow: SOLD!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 21 Ное 2008, 14:20

Аз си държа на версията за калпаво виско... нищо че е ново!
Kaква марка сложи за тези пари? Цената звучи много добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.11.2008
Местоположение: Sofia

прегряване

Мнение от MiroBMW3 » 21 Ное 2008, 16:08

сменил съм и виското и водната помпа немски но не помня имената вискот май SACHS беше 118 лв а помпата 68 лв казаха ми да сменя капачката направих го и това пак същия проблем стана
А ИЗХВЪРЛЯНЕТО НА ВОДАТА СТАВА ВИНАГИ ПРЕЗ О-ПРЪСТЕНИТЕ НА РАЗШИРИТЕЛНИЯТ СЪД, който е към радиатора
316

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 21 Ное 2008, 16:29

Ако искаш свържи се с Юзъра или Бат Колю и закраи там колата да я погледнат. Някъде прави мизерия или краен варян гарнитурка на глава
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.11.2008
Местоположение: Sofia

ЮЗЪРА

Мнение от MiroBMW3 » 21 Ное 2008, 16:37

как да се свържа с юзъра .... точно гарнитура ми каза един човек но защо няма смесване на вода и масло!
316

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 21 Ное 2008, 16:52

Ами защото може да не ти вкарва водата в цилиндрите отива дирекно в колекторите. Една такава манипулация ще ти излезе към 300 лв. Само вдигането на глава и свалянето е 150 лв, и след това гарнитура пилене на глава ако искаш смяна на гумечките на клапаните и напасване и така. Успех ти желая и дано се оправи проблема че зимата е много гадно без кола.

П.С. Това му е номера на Юзъра казва се Явор 0887 616 782 обадиму се кажи че си от форума и му обясни какъв е проблема.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 22 Ное 2008, 17:01

и като как шибаната глава ще се спича само по светофарите, не е много ясно :!: ...
обади се на явор да ти намети виско читаво, и си готов ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 22 Ное 2008, 18:07

Колега понагоре ти бях написъл за капачката.И мойта 16-ка така беше,и се оправи въпреки че много хора ми казваха гарнитура.Нищо не ти прече 1 капачка да си купиш нали?Дано се оправи от нея ;)
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook