проблем с оборотите на гас

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Плевен,München
Пол: Мъж
Кара: 520д F10
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: чисто нова

проблем с оборотите на гас

Мнение от lybo 73 » 19 Ное 2008, 20:19

оборотите на гас са мениа 500 1000 като запалиа ина4е колата си варви идеални 316 компакт обикновенна гас нее инжекцион какжо да правия

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 19 Ное 2008, 20:58

Карай на бензин, няма да имаш проблем и няма да дадаваш постоянните тъпи въпроси за Газ.Чети малко и з форума!
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 19 Ное 2008, 22:00

то тва е "екстра" дето върви в пакет с газовото :mhihi:
не знам кво го мислиш толкова- нали се возиш тънкана :mhihi: ама ако те тревожи много ходи на газаджия ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 28.04.2004
Местоположение: Sevlievo

Мнение от atanas_denev » 21 Ное 2008, 11:46

Спокойно и мойта е така.Казаха ми че с ламбда контрол ще се оправи но не съм си слагал.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 21 Ное 2008, 12:31

По принцип е добре всеки път да палиш на бензин и после да обръщаш на газ. Като палиш на газ обикновенно се получава така щото няма инжектор който да впръсква горивото веднага като завъртиш, а през смукатела влиза смес от въздух и газ и като завъртиш ключа трябва малко време на газта докато стигне от изпаритела досмукатела и за това се получава този момент с оборотите при палене. Също по тази причина може да не ти пали от първия път, а от втория.Общо взето единственото решение на проблема е да палиш на бензин(което е и желателно като си на газ)
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 21 Ное 2008, 14:58

Екстра ама друг път, при няма такова нещо, след като смених мембраните на изпарителя, поне на 2 години се сменят без значение на изминато разстояние според мен, така правя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 21 Ное 2008, 15:05

Дали дебитомера не е отнесъл една-две кихавици през живота си ;)

Абе Любо... ти неграмотен ли си? Може ли от 30 написани думи, 29 да са с правописна грешка, заедно със заглавието и предполагам името ти?! (lybo)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 23 Ное 2008, 13:41

Продължение на онези 2 теми, които vld заключи.
Проблем е до толкова, до колкото ще ти вдигне много разхода в градски условия.
Дали можеш да направиш нещо по въпроса?! По-скоро не, можеш да смениш газовата и да сложиш Газов инжекцион. По-голямата част от инсталацията вече така и така я имаш.

Колко ще ти струва? Зависи дали искаш нова или втора употреба инсталация.

Аз не бих карал с обикновена газова такава кола. Дебитомера или MAS сензора струват >500лв. нови, и са на едно "кихване" на газовата разстояние от кофата за боклук.

Слагат се някакви клапи, които предпазват, но там таксиджиите ги разбират и си граничи с пълно осиране на иначе толкова деликатен елемент от системата.

Успех и верно стига пуска еднакви теми. Тука хората сме болни и постоянно си рефрешваме форума да гледаме за нови мнения. Ако някой има какво да ти каже по въпроса, ще ти каже.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook