проблем с парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 15.04.2008
Кара: E36 318i '94

проблем с парното

Мнение от tonypk » 06 Ное 2008, 2:22

здравейте колеги, имам следния проблем, като пусна парно/климатик на най-високата степен (4) въздушната струя е мн слаба, смених филтъра и пак така, мн слабо духа. От къде може да идва проблема, за Е36 става дума с климатроника с врътките.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 06 Ное 2008, 3:30

Прочети Често срещани проблеми при Е36

:arrow: резистора за степените на парното - много просто ще познаете, че ви е изгорял: парното почва да духа само на четвърта степен, а на останалите 3 въобще не работи. получава се най-вече от нередовната смяна на филтъра на парното. смяната му не е сложна, цената му е около 80-100лв. ( не съм сигурен колко е точно ), но все пак на кой му е притрябвала една такава ненужна инвестиция, при положение, че може просто редовно да си сменяте филтъра.
Beautiful Mechanical Wonder

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 15.04.2008
Кара: E36 318i '94

Мнение от tonypk » 07 Ное 2008, 0:51

Колега , проблема не ми е че работи само четвърта степен, може ли от резистора да ми духа по-слабо, просто мн слабо духа, духа все едно работи на по-ниска от първа степен. мерси все пак за отговора

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 07 Ное 2008, 10:17

Ами чува ли се промяна в звука като сменяш степените? Може копчето да не включва 4-та степен( вадиш го и почистваш лесно е има си отвори за поочистване:) )
И другият вариант е да ти е счупена клапата за въздухга и да е останала затворена. Това става ясно ако като пуснеш вътрешната циркулация духа по силно.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 15.04.2008
Кара: E36 318i '94

Мнение от tonypk » 12 Ное 2008, 0:31

Чува се промяна при смяната на степените/ работи си 4-та степен/, де да знам, а възможно ли е да ми е запушен радиатора на парното и затова да не ми духа силно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 12 Ное 2008, 2:16

tonypk написа:а възможно ли е да ми е запушен радиатора на парното и затова да не ми духа силно.


Не. През радиатора преминава вода от мотора. Ако е запушен няма да духа топло, защото топлата вода не може да мине през него, но няма нищо общо с въздуха. Въздуха го обдухва около ребрата (тоест отвън).
Най-вероятно, както каза и колегата, някоя клапа е заяла в почти затворено положение или пък някоя тръба е запушена с нещо (листа или нещо от тоя род) ако си карал известно време без филтър.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 12 Ное 2008, 2:53

insane_v написа:
tonypk написа:а възможно ли е да ми е запушен радиатора на парното и затова да не ми духа силно.


Не. През радиатора преминава вода от мотора. Ако е запушен няма да духа топло, защото топлата вода не може да мине през него, но няма нищо общо с въздуха. Въздуха го обдухва около ребрата (тоест отвън).
Най-вероятно, както каза и колегата, някоя клапа е заяла в почти затворено положение или пък някоя тръба е запушена с нещо (листа или нещо от тоя род) ако си карал известно време без филтър.

Той това има впредвид, колата ако е карана без филтър, питата отвън ще да е яко мазало :idea:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 15.04.2008
Кара: E36 318i '94

Мнение от tonypk » 13 Ное 2008, 2:12

съжалявам че още ви занимавам , но къде е "питата" и какво представлява, и как да стигна до нея. Иначе МЕРСИ за помощта

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 13 Ное 2008, 2:29

tonypk написа:съжалявам че още ви занимавам , но къде е "питата" и какво представлява, и как да стигна до нея. Иначе МЕРСИ за помощта

Питата е пред филтъра, напипай я през кутията :idea:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 13 Ное 2008, 11:45

колега .. според мен е резистора защото от него се определя тока към моторчето което духа .. и от там силата с която духа :)

знам къде се намира този резистор но не знам дали не трябва да разглобиш цялото табло и прасето за да го смениш .. така че ако някой знае да казва :)
ако пък трябва да се маха всичко .. поне ще си го изчистиш ще сложиш филтър и няма да имаш проблеми :)
аз когато си купих климатик .. беше пълен с боклуци и начупени стъкла .. пуснах прахосмуча и всичко си излезна наяве :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от Mitaka85 » 14 Ное 2008, 12:29

резистора за степените на парното 100% е това

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 15.04.2008
Кара: E36 318i '94

Мнение от tonypk » 15 Ное 2008, 0:34

мерси колеги, утре съм почивка и ще го проверя този резистор, разбрах къде се намира точно.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 6.04.2008
Пол: Мъж
Кара: e61

Мнение от momot » 15 Ное 2008, 18:19

разбрали от какво е проблема колега, ако да кажи да знаем и ние.
п.с дано да го оправиш :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook