Колеги,помагайте...............

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 Touring / 318d / 2008
Мечтае да кара: M3

Колеги,помагайте...............

Мнение от Stur6ela » 04 Ное 2008, 13:14

Колеги,имам слденият проблем.Когато е студена колата неиска да запали от първият път.Пали от втори трети и си работи нормално.Оборотите са и перфектни.Много ми е странно от къде е проблема,сигурно е от бензиновата помпа.Свещите са и перфектни.Когато е топла няма този проблем.Според мен бензиновата помапа няма нужното налягане и затова.Моля изкажете и вашите мнения,ще съм ви благодарен!!!
BMW не е кола за каране, нито кола за возене, BMW е начин на живот :D :D :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Мнение от .::Братоев::. » 04 Ное 2008, 13:46

Всеки път като е студена ли пали от 2ри 3ти път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е30 м10б18,е36 м52б20

Мнение от тъчи » 04 Ное 2008, 13:48

Може би една диагностика на елкон ще реши проблема :roll: .

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: Бургас/Айтос

...

Мнение от Skid » 04 Ное 2008, 13:49

Колега,смени маслото и ще се оправи.Най-често това е тъй наречения сух старт,маслото се е стекло от триещите се повърхности и е увеличило триенето и колата гасне при първото палене за деня.После си пали леко и топла и студена цял ден, защото маслото няма време да се стече напълно.При хубавите масла този ефект го няма или се получава при пробег по голям от предписания от производителя(от смяна до смяна).Ако симптомите са различни от гореописаните проблема може и да е друг!

П.П. Тази тема мисля че беше дискутирана и друг път, така че за повече инфо - търсачката!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 Touring / 318d / 2008
Мечтае да кара: M3

Мнение от Stur6ela » 04 Ное 2008, 13:54

Маслото ми е Castrol Magnetic 10w40 на 6000км,проблема определено не е от там.Всеки пут като е студена се мъчи да запали,но като запали си работи перфектно.Според мен помпата не качва бензин колкото е нужен на колата да запали..............
BMW не е кола за каране, нито кола за возене, BMW е начин на живот :D :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 04 Ное 2008, 14:25

добре си се насочил... по-скоро не го държи веднъж качен.... :!: ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 04 Ное 2008, 14:37

виж клапана който задържа бензина, че най вероятно се връща в резервоара

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 Touring / 318d / 2008
Мечтае да кара: M3

Мнение от Stur6ela » 04 Ное 2008, 14:41

а този клапан какво представлява и куде се намира?Има ли нещо общо с горивната помпа?
BMW не е кола за каране, нито кола за возене, BMW е начин на живот :D :D :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: Свети Влас
Пол: Мъж
Кара: bmw E36 compact
Мечтае да кара: BMW X6

Мнение от menchev » 04 Ное 2008, 14:52

аз мисля че има нужда да се понастрои (нещо като центровка беше май) инжекциона,аз преди имах едно Ауди което,така не ми палеше и излезе че такъв му бил проблема,но той беше с механична инжекция за това от там идваше проблема,а при теб незнам как е,а иначе ако не е от това незнам,послушай колегите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 04 Ное 2008, 15:48

Колега изчакай,още малко време да мине,може да се оправи.
Иначе на мен ми прилича на ламбдасонда.
Ако е от нея,с течение на времето,когато колата запали първоначално няма да държи обороти,както и понякога може да прекъсва в проце на движение при по високи обороти.
Според мен иди на диагностика и не се учудвай ако не ти покаже грешка.Най-сигурно е колата да преспи в сервиза за да може на първото палене когато натрупа грешката да може да се хване.
Ако ламбдата неможе да достиге нормална работна температура и включва по късно от колкото трябва сигурно е от нея.
Разбирасе има и много други варианти.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 04 Ное 2008, 20:08

стига го качвайте на марс бе... сонди, диагностики, дрън, дрън...
стръшел :mhihi: ... напълни си резервоара до горе, виж как е тва палене, като се поизпразни пак забележи има ли някаква разлика в това палене... аз пак залагам на клапана в помпата... някои колеги я лекуват тази помпа, други не... ама не знам специално клапана дали подлежи на корекции... и ако е само това не бих се притеснявал хич :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 05 Ное 2008, 1:08

Binev_OuT написа:Колега изчакай,още малко време да мине,може да се оправи.
Иначе на мен ми прилича на ламбдасонда.
Ако е от нея,с течение на времето,когато колата запали първоначално няма да държи обороти,както и понякога може да прекъсва в проце на движение при по високи обороти.
Според мен иди на диагностика и не се учудвай ако не ти покаже грешка.Най-сигурно е колата да преспи в сервиза за да може на първото палене когато натрупа грешката да може да се хване.
Ако ламбдата неможе да достиге нормална работна температура и включва по късно от колкото трябва сигурно е от нея.
Разбирасе има и много други варианти.

Еку-то не взима предвид показанията на ламбдата,докато стрелката на температурата не излезе от синята зона.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 23.05.2008
Кара: 330

Мнение от disasterguy » 05 Ное 2008, 9:53

И аз го имам тоя проблем, но при мен едва ли е от бенз. помпата тъй като съм , оправил на 6 :mhihi: :mhihi: ходих на диагностика грешки няма... вероятно е от маслото както казва колегата :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Колеги,помагайте...............

Мнение от ивчо3 » 05 Ное 2008, 11:09

Stur6ela написа:Колеги,имам слденият проблем.Когато е студена колата неиска да запали от първият път.Пали от втори трети и си работи нормално.Оборотите са и перфектни.Много ми е странно от къде е проблема,сигурно е от бензиновата помпа.Свещите са и перфектни.Когато е топла няма този проблем.Според мен бензиновата помапа няма нужното налягане и затова.Моля изкажете и вашите мнения,ще съм ви благодарен!!!

Причините за това могат да бъдат няколко, но най-лесно е да се проверят показанията на температурния датчика на охлаждащата течност и на постъпващия въздух. При евентуална повреда визирам предимно датчика на охлаждащата течност, този който подава информация към ЕКУ-то, може да отчита стойности като на загрял двигател. Тези стойности при различни температури са дадени в ръководството за ремонт и поддръжка на руски език в тема от le transporteur, в началото на подфорум Е36.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 05 Ное 2008, 12:57

bmwdriver написа:Еку-то не взима предвид показанията на ламбдата,докато стрелката на температурата не излезе от синята зона.


Верно ли? Не знаех... Идеално :) При положение че е с нова Бош сонда и нови НГК свещи, не мога да разбера защо като я запаля, без значение колко време е седяла на място, като тръгна да набирам седи и се чуди малко и после почва да ускорява (на бензин), винаги е била така. Става въпрос за М42. Няма грешки в компа, кабели и бобини са ок. Не ми е напукан гофрирания, Не знам по двигателя какво още може да се погледне, освен дебитомер и клапан за картерни газове...

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook