Колеги,помагайте...............
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Stur6ela
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 Touring / 318d / 2008
- Мечтае да кара: M3
Колеги,помагайте...............
Колеги,имам слденият проблем.Когато е студена колата неиска да запали от първият път.Пали от втори трети и си работи нормално.Оборотите са и перфектни.Много ми е странно от къде е проблема,сигурно е от бензиновата помпа.Свещите са и перфектни.Когато е топла няма този проблем.Според мен бензиновата помапа няма нужното налягане и затова.Моля изкажете и вашите мнения,ще съм ви благодарен!!!
BMW не е кола за каране, нито кола за возене, BMW е начин на живот




- тъчи
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м10б18,е36 м52б20
...
Колега,смени маслото и ще се оправи.Най-често това е тъй наречения сух старт,маслото се е стекло от триещите се повърхности и е увеличило триенето и колата гасне при първото палене за деня.После си пали леко и топла и студена цял ден, защото маслото няма време да се стече напълно.При хубавите масла този ефект го няма или се получава при пробег по голям от предписания от производителя(от смяна до смяна).Ако симптомите са различни от гореописаните проблема може и да е друг!
П.П. Тази тема мисля че беше дискутирана и друг път, така че за повече инфо - търсачката!
П.П. Тази тема мисля че беше дискутирана и друг път, така че за повече инфо - търсачката!
- Stur6ela
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 Touring / 318d / 2008
- Мечтае да кара: M3
Маслото ми е Castrol Magnetic 10w40 на 6000км,проблема определено не е от там.Всеки пут като е студена се мъчи да запали,но като запали си работи перфектно.Според мен помпата не качва бензин колкото е нужен на колата да запали..............
BMW не е кола за каране, нито кола за возене, BMW е начин на живот




- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- Stur6ela
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 Touring / 318d / 2008
- Мечтае да кара: M3
а този клапан какво представлява и куде се намира?Има ли нещо общо с горивната помпа?
BMW не е кола за каране, нито кола за возене, BMW е начин на живот




- menchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E36 compact
- Мечтае да кара: BMW X6
аз мисля че има нужда да се понастрои (нещо като центровка беше май) инжекциона,аз преди имах едно Ауди което,така не ми палеше и излезе че такъв му бил проблема,но той беше с механична инжекция за това от там идваше проблема,а при теб незнам как е,а иначе ако не е от това незнам,послушай колегите.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Колега изчакай,още малко време да мине,може да се оправи.
Иначе на мен ми прилича на ламбдасонда.
Ако е от нея,с течение на времето,когато колата запали първоначално няма да държи обороти,както и понякога може да прекъсва в проце на движение при по високи обороти.
Според мен иди на диагностика и не се учудвай ако не ти покаже грешка.Най-сигурно е колата да преспи в сервиза за да може на първото палене когато натрупа грешката да може да се хване.
Ако ламбдата неможе да достиге нормална работна температура и включва по късно от колкото трябва сигурно е от нея.
Разбирасе има и много други варианти.
Иначе на мен ми прилича на ламбдасонда.
Ако е от нея,с течение на времето,когато колата запали първоначално няма да държи обороти,както и понякога може да прекъсва в проце на движение при по високи обороти.
Според мен иди на диагностика и не се учудвай ако не ти покаже грешка.Най-сигурно е колата да преспи в сервиза за да може на първото палене когато натрупа грешката да може да се хване.
Ако ламбдата неможе да достиге нормална работна температура и включва по късно от колкото трябва сигурно е от нея.
Разбирасе има и много други варианти.

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
стига го качвайте на марс бе... сонди, диагностики, дрън, дрън...
стръшел
... напълни си резервоара до горе, виж как е тва палене, като се поизпразни пак забележи има ли някаква разлика в това палене... аз пак залагам на клапана в помпата... някои колеги я лекуват тази помпа, други не... ама не знам специално клапана дали подлежи на корекции... и ако е само това не бих се притеснявал хич 
стръшел


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Binev_OuT написа:Колега изчакай,още малко време да мине,може да се оправи.
Иначе на мен ми прилича на ламбдасонда.
Ако е от нея,с течение на времето,когато колата запали първоначално няма да държи обороти,както и понякога може да прекъсва в проце на движение при по високи обороти.
Според мен иди на диагностика и не се учудвай ако не ти покаже грешка.Най-сигурно е колата да преспи в сервиза за да може на първото палене когато натрупа грешката да може да се хване.
Ако ламбдата неможе да достиге нормална работна температура и включва по късно от колкото трябва сигурно е от нея.
Разбирасе има и много други варианти.
Еку-то не взима предвид показанията на ламбдата,докато стрелката на температурата не излезе от синята зона.
- disasterguy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 23.05.2008
- Кара: 330
И аз го имам тоя проблем, но при мен едва ли е от бенз. помпата тъй като съм , оправил на 6
ходих на диагностика грешки няма... вероятно е от маслото както казва колегата





- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Колеги,помагайте...............
Stur6ela написа:Колеги,имам слденият проблем.Когато е студена колата неиска да запали от първият път.Пали от втори трети и си работи нормално.Оборотите са и перфектни.Много ми е странно от къде е проблема,сигурно е от бензиновата помпа.Свещите са и перфектни.Когато е топла няма този проблем.Според мен бензиновата помапа няма нужното налягане и затова.Моля изкажете и вашите мнения,ще съм ви благодарен!!!
Причините за това могат да бъдат няколко, но най-лесно е да се проверят показанията на температурния датчика на охлаждащата течност и на постъпващия въздух. При евентуална повреда визирам предимно датчика на охлаждащата течност, този който подава информация към ЕКУ-то, може да отчита стойности като на загрял двигател. Тези стойности при различни температури са дадени в ръководството за ремонт и поддръжка на руски език в тема от le transporteur, в началото на подфорум Е36.
bmwdriver написа:Еку-то не взима предвид показанията на ламбдата,докато стрелката на температурата не излезе от синята зона.
Верно ли? Не знаех... Идеално

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани