Стрелка на охладителната течност!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Стрелка на охладителната течност!
Здравейте колеги, искам да попитам нормално ли е стрелката за температурата да не е закована точно на средата - при мен стои на 12 и 1 (или по-точно около половин милиметър над средното положение). Колата е с 316 М43 със нов ориг.термостат, на който пише 95градуса.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Колега здравей.По този въпрос има 9612345239684528346 теми!!!!!!!!1
И сигурно половината са на ПЪРВА страница!!!!!!!
Еми няма оправия тоя под форум.
По принцип стрелката би трябвало да стои на 11:59
И сигурно половината са на ПЪРВА страница!!!!!!!
Еми няма оправия тоя под форум.
По принцип стрелката би трябвало да стои на 11:59


Binev_OuT написа:Колега здравей.По този въпрос има 9612345239684528346 теми!!!!!!!!1
И сигурно половината са на ПЪРВА страница!!!!!!!
Еми няма оправия тоя под форум.
По принцип стрелката би трябвало да стои на 11:59
Може и повече да са, обаче общо взето мненията се разделят на две групи
- 11:59 и
- 12:01
та затова питам - кое е вярното или по точно за тоя двигател (М43) кое е нормалното положение!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
То всъщност си стои почти в средата, ако погледнеш уреда централно срещу него, ама понеже е най-вдясно и си гледаме нормално ни се струва малко така. И затва после са я разкарали тая стрелка в средата на фейслифтовото таБло 

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Denev написа:Binev_OuT написа:Колега здравей.По този въпрос има 9612345239684528346 теми!!!!!!!!1
И сигурно половината са на ПЪРВА страница!!!!!!!
Еми няма оправия тоя под форум.
По принцип стрелката би трябвало да стои на 11:59
Може и повече да са, обаче общо взето мненията се разделят на две групи
- 11:59 и
- 12:01
та затова питам - кое е вярното или по точно за тоя двигател (М43) кое е нормалното положение!
Ами колега,след като мненията се разделят на 2 групи - както ти каза,значи няма смисъл да пускаш и ти същия въпрос защото както виждаш,мненията пак на на две групи.
Твоя вариант е след като смяташ че имаш проблем върви в сервиз - това е.Друго решение няма!
След като си изчел темите и мненията и няма конкретен отговор защо пускаш нова тема бе колега?

- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Мойта е 95 и е на 12:01. С това май темата се изчерпва.
По-старите са на 11:59.
По-новите (но не по-нови от декември 95г.) са на 12:01
След 95 година вече километража е друг и няма средна линия, по която да съдиш дали е на 11:59 или на 12:01. Явно са преценили, че тези два милиметра в стрелката създават прекалено много въпроси и безсмислени теми по форумите.
По-старите са на 11:59.
По-новите (но не по-нови от декември 95г.) са на 12:01
След 95 година вече километража е друг и няма средна линия, по която да съдиш дали е на 11:59 или на 12:01. Явно са преценили, че тези два милиметра в стрелката създават прекалено много въпроси и безсмислени теми по форумите.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Всичко е в конкретното табло ,няма смисъл да се карате.
При мен на тдс-а е 12.01 ,а на компакта е 11.59 - по-нов е с една година.
Но това са показания на уреда,като се замири с термометър в сервиз е в нормите и на двете,така ,че невиждам снисъл от притеснение
При мен на тдс-а е 12.01 ,а на компакта е 11.59 - по-нов е с една година.
Но това са показания на уреда,като се замири с термометър в сервиз е в нормите и на двете,така ,че невиждам снисъл от притеснение


Не разбрах какво следва от това, че ти е 96-та. Кое по-точно не важи и не може да е критерии според теб ? Идеята ми е че е нормално да е и в двете положения (11:59 и 12:01) просто зависи с какъв километраж си. Няма място за притеснения.
Ако си 96 си с новия километраж и нямаш средно деление (тоест не можеш да видиш дали е на 12:01 или на 11:59). Ако не си 96-та си със стария километраж, който има средно деление и би трябвало да е на 12:01.
Ако си 96 си с новия километраж и нямаш средно деление (тоест не можеш да видиш дали е на 12:01 или на 11:59). Ако не си 96-та си със стария километраж, който има средно деление и би трябвало да е на 12:01.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
PeReZ написа:Не разбрах какво следва от това, че ти е 96-та. Кое по-точно не важи и не може да е критерии според теб ? Идеята ми е че е нормално да е и в двете положения (11:59 и 12:01) просто зависи с какъв километраж си. Няма място за притеснения.
Ако си 96 си с новия километраж и нямаш средно деление (тоест не можеш да видиш дали е на 12:01 или на 11:59). Ако не си 96-та си със стария километраж, който има средно деление и би трябвало да е на 12:01.
Така,горе в един пост пише,че от 96-та влиза таблото без деление посредата.Това не се отнася за всички версии през 96-та.
Новото табло си влиза след леките подобрения на модела през септември.Другото което е пак казвам не се отнася за всички версии на Е36.
Другото,което искам да кажа,че зависи и какъв термостат е сложен на колата.Оригиналния отваря напълно на 95градуса.Има такива които отварят на 89,92,97 мисля беше на късния термостат.
А това само по себеси за мен не е никакъф проблем.
Идеята на 2-рия ми пост в темата бе,че след като автора казва,че е изчел темите по този въпрос и не се е стигнало до консенсос - няма смисъл от тази тема.Нищо против нямам автора дано няма проблем със колата си и дано все пак сме му помогнали.

- DDR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ШесТакА пОд КапАкА да РЕВЕ...
Пичове не са важни тия два милиметра...
Важно е при -10 С и при +40 С (условно казано) стрелката да е на едно и също място. При спускане и при изкачване, при ръчка
стрелката да е на едно и също място (за конкретната кола). Вичко друго са подробности...
Нали за това караме баварци а не .... (без коментар)
Важно е при -10 С и при +40 С (условно казано) стрелката да е на едно и също място. При спускане и при изкачване, при ръчка

Нали за това караме баварци а не .... (без коментар)
Ако я мАчкАш... и дреХите от гЪрбА ще ти ИЗгОРИ...
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани