проблем с парното миризма на дизел

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Plovdiv

проблем с парното миризма на дизел

Мнение от sparki » 01 Ное 2008, 1:26

Здравеите колеги много ще се радвам ако някои може да ми помогне за това проблемче ...значи климатроника на 318tds когато ми гуха на климатик ...сичко е 6 но като пусна да ми духа на топло ..почва да мирише на нафта вав купето ....от какво мойе да е ...помагаите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 01 Ное 2008, 1:53

Добре е да си поогледаш двигателя, мястото на нафтата е във цилиндрите , а не отвън. ;) Така миризмата се засмуква от парното...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Plovdiv

миризма на дизел

Мнение от sparki » 01 Ное 2008, 10:23

сагласен сам с теб и аз това си помислих ....но страното е че на климатик не мирише само на топло ти кво мислиш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 01 Ное 2008, 10:51

Здравейте,
колега махни си декоративната пласмаса върху мотора и огледай около дюзите да ли е мокричко, също погледни маркучетата за обратна нафта, огледай около и под ГНП дали е мокричко. Как си с паленето на двигателя?
Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 01 Ное 2008, 12:51

при мен го имаше този проблем и се оказа че умната дуза тече,след подмяната и града спи :)
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Plovdiv

миризна на дизел в купето

Мнение от sparki » 02 Ное 2008, 21:33

паленето е шес никав проблем и с варвенето сащо обаче ония ден ми даде голям разход сас сигорнос е сварзано с тая миризма ...коледа каде е тази умна дюлза ...да и фарля едно око

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 02 Ное 2008, 23:01

Като застанеш отпред на колата махаш декоративния капак и се пада последния целиндър(дюзата е с кабелче) дори и да те4е колата пак ще пали и върви без проблем а относно разхода едва ли е от това поне аз неоткривах разлика
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 02 Ное 2008, 23:34

Здравейте,
ако тече от някъде(примерно дюза), с разхода и с вървенето наистина не би трябвало да има проблем. Относно запалването на двигателя, ако дърпа въздух от течящата точка тогава ще има големи главоболия след известен престой.
Колега прследи си горивопроводния маркуч преди и след горивни филтър(да няма пукнатина), също огледай под филтъра, щом мирише значи от някъде изтича :!:
Поздрави

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 13.06.2008
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring

:)

Мнение от Ganchev_І » 03 Ное 2008, 18:52

Здравейте,Колеги! При мен е горе долу същата работа с тази разлика,че при мен не мирише в купето а отвън.Когато колата стои някъде и след това отдолу има локва от нафта(поне така мирише :) ) Гледах си маркучите,умната дюза,филтъра.Нищо! Но по кората като застана отпред на колата и погледна под ГНП-то има малка локва.Според вас това някаква гарнитура ли е или нещо друго? Поздрави

P.S. Понеже имаше такава тема затова не сум пуснал друга,Извинете за което! :uups:
Изображение

БМВ - Удоволствие за сетивата!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Plovdiv

Мнение от sparki » 03 Ное 2008, 23:31

братле каде се намира това гнп ....да погледна и аз
как ти е на теб разхода ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 05 Ное 2008, 0:15

И двамата сте за ремонт на ГНП-то (горивонагнетателна помпа) и проблемите ще се оправят. На мен в София ми взеха 170 лв. за процедурата. И аз имах същия проблем.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Plovdiv

Мнение от sparki » 06 Ное 2008, 18:40

братле ти ме отрепа аз сам чувал такива цифри за това гнп и сичко сварзано с него че свят ми се завива....
мисля че не е това ...днес видях ...електронната дюлза испуска ....наи вероятно от това мирише през парното ....колегата които писа че имал сащя проблем беше прав .......някои знае ли нещо за тая дюлза ....нова ли трябва да се сложе или има друг начин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 07 Ное 2008, 0:37

Те само за мотаж, демонтаж и настройка вземат 80-100лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Plovdiv

дюлза

Мнение от sparki » 11 Ное 2008, 21:43

Колеги работата е ясна дюлзата ще се сменя .....от което вазниква другия проблем :mhihi: с каква ...нова е адски скапа ...разбрах че е около 400 ...остават два варианта ....втора употреба или нова от омега 2,5 .....какво мислите кои ще е по добрия вариант

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 36,Е 38,Е 65

Мнение от КИРО » 12 Ное 2008, 0:02

и аз имах същият проблем трудно палеше и меришеше на нафта.в Бош супер дизел ми ремонтираха умната дюза и за всичко ми взеха 385 лв.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook