проблем с парното миризма на дизел
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
проблем с парното миризма на дизел
Здравеите колеги много ще се радвам ако някои може да ми помогне за това проблемче ...значи климатроника на 318tds когато ми гуха на климатик ...сичко е 6 но като пусна да ми духа на топло ..почва да мирише на нафта вав купето ....от какво мойе да е ...помагаите
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Добре е да си поогледаш двигателя, мястото на нафтата е във цилиндрите , а не отвън.
Така миризмата се засмуква от парното...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
миризма на дизел
сагласен сам с теб и аз това си помислих ....но страното е че на климатик не мирише само на топло ти кво мислиш
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
при мен го имаше този проблем и се оказа че умната дуза тече,след подмяната и града спи 

Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

миризна на дизел в купето
паленето е шес никав проблем и с варвенето сащо обаче ония ден ми даде голям разход сас сигорнос е сварзано с тая миризма ...коледа каде е тази умна дюлза ...да и фарля едно око
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Като застанеш отпред на колата махаш декоративния капак и се пада последния целиндър(дюзата е с кабелче) дори и да те4е колата пак ще пали и върви без проблем а относно разхода едва ли е от това поне аз неоткривах разлика
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

Здравейте,
ако тече от някъде(примерно дюза), с разхода и с вървенето наистина не би трябвало да има проблем. Относно запалването на двигателя, ако дърпа въздух от течящата точка тогава ще има големи главоболия след известен престой.
Колега прследи си горивопроводния маркуч преди и след горивни филтър(да няма пукнатина), също огледай под филтъра, щом мирише значи от някъде изтича
Поздрави
ако тече от някъде(примерно дюза), с разхода и с вървенето наистина не би трябвало да има проблем. Относно запалването на двигателя, ако дърпа въздух от течящата точка тогава ще има големи главоболия след известен престой.
Колега прследи си горивопроводния маркуч преди и след горивни филтър(да няма пукнатина), също огледай под филтъра, щом мирише значи от някъде изтича

Поздрави
- Ganchev_І
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 13.06.2008
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring
:)
Здравейте,Колеги! При мен е горе долу същата работа с тази разлика,че при мен не мирише в купето а отвън.Когато колата стои някъде и след това отдолу има локва от нафта(поне така мирише
) Гледах си маркучите,умната дюза,филтъра.Нищо! Но по кората като застана отпред на колата и погледна под ГНП-то има малка локва.Според вас това някаква гарнитура ли е или нещо друго? Поздрави
P.S. Понеже имаше такава тема затова не сум пуснал друга,Извинете за което!

P.S. Понеже имаше такава тема затова не сум пуснал друга,Извинете за което!

- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
И двамата сте за ремонт на ГНП-то (горивонагнетателна помпа) и проблемите ще се оправят. На мен в София ми взеха 170 лв. за процедурата. И аз имах същия проблем.
братле ти ме отрепа аз сам чувал такива цифри за това гнп и сичко сварзано с него че свят ми се завива....
мисля че не е това ...днес видях ...електронната дюлза испуска ....наи вероятно от това мирише през парното ....колегата които писа че имал сащя проблем беше прав .......някои знае ли нещо за тая дюлза ....нова ли трябва да се сложе или има друг начин
мисля че не е това ...днес видях ...електронната дюлза испуска ....наи вероятно от това мирише през парното ....колегата които писа че имал сащя проблем беше прав .......някои знае ли нещо за тая дюлза ....нова ли трябва да се сложе или има друг начин
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
дюлза
Колеги работата е ясна дюлзата ще се сменя .....от което вазниква другия проблем
с каква ...нова е адски скапа ...разбрах че е около 400 ...остават два варианта ....втора употреба или нова от омега 2,5 .....какво мислите кои ще е по добрия вариант

- КИРО
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36,Е 38,Е 65
и аз имах същият проблем трудно палеше и меришеше на нафта.в Бош супер дизел ми ремонтираха умната дюза и за всичко ми взеха 385 лв.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани