капачка за масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- don_bavarone
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 21.10.2008
капачка за масло
здравейте имам един въпрос благодаря на тези които ми отговорят точно и ясно предварително! нормално ли е когато се отвие капачката на маслото да духа от там?съжелявам ако ви се стори глупав въпроса но не разбирам много от коли а наскоро си купих бмв е36-318ти и четох някаде че трябвало преди да се вземе един автомобил който е втора ръка да се провери дали духа когато се отвие капачката на маслото-пише че трябва да се бяга от такъв двигател вярно ли е? и да се провери също така да ли около гърловината и по долната част на капачката има налепи Ако наслояванията са бели или жълтеникави, значи маслото се смесва с антифриз
ако са черни то най-вероятно маслото не е сменяно или има доста добавки това пише
ако са черни то най-вероятно маслото не е сменяно или има доста добавки това пише
- don_bavarone
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 21.10.2008
това става при току що запален мотор дет ми духа от там колеги моля ви кажете ми дали е нормално че направо нзнам какво да правя





- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
Нормално е колега,всички духат. А за маслото -капачката не я гледаи.Виж си на щеката за маслото-ако там не е кафяво като боза ,ами сие нормално-значи всичко е ОК.
ПС. Да ти е честита количката,и безавариини километри.
ПС. Да ти е честита количката,и безавариини километри.

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Еми правилно си чел... Принципно не трябва да духа според мен. Пробвай докато е запалена колата на празен ход, да вдигнеш щеката и я махаш. Как работи мотора ? Играят ли оборотите или е стабилен ?
- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Колега трябва да се притесняваш ако вдигнеш щеката и при подаване на газ от там да духа масло, при отворена капачка духа но съвсем слабо. 

свн
- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Колега трябва да се притесняваш ако вдигнеш щеката и при подаване на газ от там да духа масло, при отворена капачка духа но съвсем слабо. 

свн
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
айде пак тази тема с тва дукане ли е смучене ли е
в крайна сметка става така: 5 човека казват едно и 5 казват друго и темата остава неразнищена.....
по скоро някой компетентен ако може да обясни каква е цялата работа ?
аз съм склонен да вярвам на Изрода, защото съм му чел мнения и видимо човека си е много запознат с нещата, но в такъв случай той казва, че е нормално да духа, а моята като я отворя и се опитва да загасне, двигателя се разтриса ......... значи не е нормално така ли ?
ааа тая цялата работа не беше ли свързана с този клапан на маслените пари или запушен маркуч на маслените пари ?

в крайна сметка става така: 5 човека казват едно и 5 казват друго и темата остава неразнищена.....
по скоро някой компетентен ако може да обясни каква е цялата работа ?
аз съм склонен да вярвам на Изрода, защото съм му чел мнения и видимо човека си е много запознат с нещата, но в такъв случай той казва, че е нормално да духа, а моята като я отворя и се опитва да загасне, двигателя се разтриса ......... значи не е нормално така ли ?
ааа тая цялата работа не беше ли свързана с този клапан на маслените пари или запушен маркуч на маслените пари ?
Re: капачка за масло
don_bavarone написа:...нормално ли е когато се отвие капачката на маслото да духа от там....
Не знам дали е нормално, обаче ако караш без капачка със сигурност ще останеш без масло

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Като отвориш капачката при запален двигател и целия двигател става на гъз, става мазаляк. Всичко става в масло, и ако маслото е черно какъв е проблема, на един двигател който е на 150 000 или 160 000 и маслото е навартяло поне 5000 км след смяната. Аз си мисля че е нормално да е черно тогава. Ако греша нека някои го обясни 

- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
DirtySouth написа:То ако е кафево като боза е добре да не е черно че тогава зле
Aбе колега,пак се изхождаш неподготвен,ти маи никога не си виждал масло смесено с вода или антифриз мммммммммм,за да видиш каква боза (буквално)става вътре,а ако и маслото е кафяво и бистро след доста минати километри,значи може да значи само 2 неща:
1 Или че двигателя от вътре е много чист- което е почти невъзможно за двигател на 200 хил км.,или че е отварян скоро и е изчистен от гадостите вътре.
2 Вариант е че маслото има слаби миещи своиства и не отмива нагара от вътре на двигателя -което също не е добре.
А за въпроса на колегата -значи се извинявам ,аз говорех като цяло за двигателите -че няма двигател които да не духа от капачката,но не съобразих че СПЕЦИАЛНО БМВ тата имат този клапан за картерните газове,и по принцип и моита кола като и отворя капачката на маслото,започва да духа леко от там и да се опитва да гасне.Незнам как точно трябва да е на 1.8 двигател (моята е 2000 кубика),просто не съм работил по такъв мотор,но мои съвет към колегата е че ако колата не му създава проблеми и не му харчи масло( 1 литър на 1000 км) и си върви нормално-просто да не се вталясва и да слуша тоя и оня пишман маистори,ами да си кара количката с кеф и да си свирка.

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани