ПОМОЩ -ПРОБЛЕМ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
ПОМОЩ -ПРОБЛЕМ
Искам да попитам колата ми и има нещо и я карам по сервизи и никаде немогат да ми кажат какво и е ето какво прави. Когато и скимне няква такава е мудна не иска да се ускорява до 3000 оборота е така а като ги мине се изтрелва като всяко беемве не винаги го прави. Аз и давам газ а тя се чуди дали да варви или да спира. Имал ли е някои такав проблем и пишете моля
Последна промяна himera на 29 Окт 2008, 20:28, променена общо 4 пъти
- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Много хора се оплакват точно от тва.
Един приател от форума zaho има 325 и му правеше така,след като смени дебитомера се оправи,но има още доста работи от които може да се ебава така колата.
успех колега
Един приател от форума zaho има 325 и му правеше така,след като смени дебитомера се оправи,но има още доста работи от които може да се ебава така колата.
успех колега
- BoqnZubarev
- Левскарче
-
- Мнения: 489
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 02` E46 320d
- Детайли за колата: Баничарка
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Карал ли си я на диагностика? Ако не си я карал а само си я карал да я гледат майстори, според мен най добре е закраи. Мисля че така ще ти покаже наи добре какво и има, другия варянт които не е много удачен е да сменяш всичко което може да свързано с това, ама не е много за препоръчване.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- DDR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ШесТакА пОд КапАкА да РЕВЕ...
Най- вероятно е или сондата или дебитомера по симптомите които описваш, но може и да е нещо по ванос-а ако имаш. И уточни с кой мотор си
Ако я мАчкАш... и дреХите от гЪрбА ще ти ИЗгОРИ...
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
himera написа:да извинявам се имах предвид 3000 оборота
Струва ми се,че ти много добре си си го написал,ама колегите нещо не са го видяли добре....
колата е 6 цилиндара 150 коня 320и карал сам я на елком закачваха я и немагат да я разберат за6тото това него прави на празни обороти а го прави като трагвам даже ми се е случеало да неможе да трагне по нагорнище трябва да я форсирам и така никаде в стара загора немогат да ми кажак какво и е но това е че него прави всеки пат а когато и скимне
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: ПОМОЩ -ПРОБЛЕМ
himera написа:Искам да попитам колата ми и има нещо и я карам по сервизи и никаде немогат да ми кажат какво и е ето какво прави. Когато и скимне няква такава е мудна не иска да се ускорява до 3000 оборота е така а като ги мине се изтрелва като всяко беемве не винаги го прави. Аз и давам газ а тя се чуди дали да варви или да спира. Имал ли е някои такав проблем и пишете моля
Разбира се, че в никой сервиз не могат да ти кажат къде е проблема. Защото това не е от ламбда сонда, или някой датчик, дори от кабели и свещи не е. Пробвай да смениш дебитомера. Тези признаци, които описваш са от износени канали на потенциометъра на дебитомера. Има и различни дебитомери като държава на производство. Примерно на БОШ произведени във Франция, много бързо се износва графитеното покритие на потенциометъра. На БОШ произведени в Германия под слоя графит има твърда основа, на светлината се вижда като метално покритие с ширина на пътечката около десета от милиметъра. Тези дебитомери са почти вечни. За другите френски боклуци няма да коментирам. Обикновено се износва графита в режима на работа на двигателя, в който работи най-много /в интервала от 3000 до 4500 оборота в минута/. Мойта кола имаше абсолютно същия проблем: Ускоряваше много добра до 3500 оборота, след това почти забиваше предницата, след секунда се изстрелваше и на 4500 оборота пак забиваше нос. Свалих дебитомера и го замерих с мултицет. Резултата беше ясен: Съпротивлението плавно намаляваше при отварянето на клапата до около 3500 оборота, след това се губеше и от 4000 до 4500 оборота пак намаляваше плавно. От 5000 оборота пак отчиташе някакви нереални стойности.
- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна


свн
- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
Виж и датчика на разпределителния вал,при мен беше там проблема,но на диагностиката си ми показа-camshaft sensor-т.е. датчик разпределителен вал
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани