Има ли място за сръвнение м/у 325tds и 318is (drift battle)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Има ли място за сръвнение м/у 325tds и 318is (drift battle)
Какво бихте ми отговорили на този въпрос, може ли 143 к.с. дизел да се конкурира с атмосферката? Какъв е въртящия момент на 2та мотора?
Благодаря!
Благодаря!
Последна промяна rdelight на 29 Окт 2008, 0:05, променена общо 2 пъти
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Да.. сега четох малко в подфорума "streetracers" и разбрах, че 2те коли чудесно се гонят една друга, но сега ще кажа какво точно ме интересува. Правя някои далавери с нафта и ми излиза мн по-евтионо да карам дизел, а съм страхотно запален по дрифтингът, но незнам към какво да се ориентирам. Малко са дрифтърите които карат дизели и за това се чудих дали това е добра основа за дрифт автомобил. В момента карам кола с предно предаване с мощност 90 к.с. и мога да кажа че съм се научил прилично да я пързалям но я няма тръпката и скоросстта която носи задното предаване, а и пежото ми може само на мокро.. и в края на завоя винаги излиза почти спряла... (зависи от завоя рабира се)
Може и някой от вас да ме е видял на Drift night show-то в събота с Peugeot 406 след шоуто попързалях малко на пистата. Какво бихте ме посъветвали, може ли 325тдс да бъде добър дрифт автомобил?
Може и някой от вас да ме е видял на Drift night show-то в събота с Peugeot 406 след шоуто попързалях малко на пистата. Какво бихте ме посъветвали, може ли 325тдс да бъде добър дрифт автомобил?
Като гледам в Youtube намирам прекрасни изпълнения с 318ис;230и и т.н , с 325тдс само издънки:
http://www.youtube.com/watch?v=tJujm1-gzRA&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=Qz0IhFK8 ... re=related
То се вижда, че задкормилните устройства не могат, но могат ли го колите все пак?
http://www.youtube.com/watch?v=tJujm1-gzRA&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=Qz0IhFK8 ... re=related
То се вижда, че задкормилните устройства не могат, но могат ли го колите все пак?
Прегледай тази тема . Става дума за сравнение между 320 и 325tds. В началото се говори кое е по-икономично, но после се обръща и на това кое върви повече. 318is е горе-долу сходна по възможности с 320, така че може да ти бъде полезно.
Попринцип не помня в коя тема беше, но някъде бях попадал на информация, че в някои моменти 325tds има по-добър въртящ момент от 320, от 318is още повече.
И все пак - мит или не - бензиновите двигатели си остават двигателите за спортно каране.
Попринцип не помня в коя тема беше, но някъде бях попадал на информация, че в някои моменти 325tds има по-добър въртящ момент от 320, от 318is още повече.
И все пак - мит или не - бензиновите двигатели си остават двигателите за спортно каране.
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
savski написа:Попринцип не помня в коя тема беше, но някъде бях попадал на информация, че в някои моменти 325tds има по-добър въртящ момент от 320, от 318is още повече.
И все пак - мит или не - бензиновите двигатели си остават двигателите за спортно каране.
Колега не понякога, а винаги. На 325TDS въртящия момент е 260Nm, на 320i e 190Nm, а на IS-ката 180Nm. А на чистия TD в 222Nm.
Източник: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6484
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
joreto_88 написа:savski написа:Попринцип не помня в коя тема беше, но някъде бях попадал на информация, че в някои моменти 325tds има по-добър въртящ момент от 320, от 318is още повече.
И все пак - мит или не - бензиновите двигатели си остават двигателите за спортно каране.
Колега не понякога, а винаги. На 325TDS въртящия момент е 260Nm, на 320i e 190Nm, а на IS-ката 180Nm. А на чистия TD в 222Nm.
Източник: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6484
малка корекция само ще внеса на ис-а е 175 а не 180 нютонметра, с 10 повече от една 316-ка


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
325тдс е твоята кола
мотора има 260нм. при 2200об/мин ,като се чипоса става почти 350 при 1900об/мин. дали не се дрифти добре.
Като знам с 324тд с шпер какви хубави парзалки се получаваха и то с лекота в завой само с газ
А при бензинките някакси особенно при Е36 трябва яко повер ,който го няма нито при 320 нито при 318ис.
А това че йеската ше дрифти по хубаво
С тоя смешен въртящ момент

Като знам с 324тд с шпер какви хубави парзалки се получаваха и то с лекота в завой само с газ

А при бензинките някакси особенно при Е36 трябва яко повер ,който го няма нито при 320 нито при 318ис.
А това че йеската ше дрифти по хубаво



С тоя смешен въртящ момент


- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Абе нещо не мога да си представя да седнеш да подаваш газ на тоя тдс колко ще издеяни?Само заради по евтина нафта.
Хубава градска кола е ,да идеш да си купиш мерудия ама да я изнасилваш мисля че не е много добра идея
А и тоя въртящ момент не е всичко важно е кога ти идва пика колко може да го подържаш в оборотите,то е ясно че винаги дизелова кола ще има голям момент и то максимума ще е в доста по ниски обороти,по тая логика ако искаш си купи Скания
голям въртящ момент
Аз те бих посъветвам да си вземеш БЕНЗИН ако искаш да се пързаляш,(е и с една 28ца це видиш кво е въртящ момент)щом се колебаеш за is взимаи го(бих ти предложил 320ка ама ти си знаеш)
Хубава градска кола е ,да идеш да си купиш мерудия ама да я изнасилваш мисля че не е много добра идея
А и тоя въртящ момент не е всичко важно е кога ти идва пика колко може да го подържаш в оборотите,то е ясно че винаги дизелова кола ще има голям момент и то максимума ще е в доста по ниски обороти,по тая логика ако искаш си купи Скания


Аз те бих посъветвам да си вземеш БЕНЗИН ако искаш да се пързаляш,(е и с една 28ца це видиш кво е въртящ момент)щом се колебаеш за is взимаи го(бих ти предложил 320ка ама ти си знаеш)



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ако се кара с акъл ,и човека който го кара го поддържа добре ,няма какво да му стане.
Друг е въпроса ,че ако го строши ще даде пари колкото за още една кола за да го оправи.Нещата които можеш да ги правиш с дизела в диапазона 2400-4200об/мин , с бенциновите аналози да речем 320 трябва да си 5000-7000об/мин.
При немърливо каране и невнимание и двете могат да родят еднакво бързо според мен.
Друг е въпроса ,че ако го строши ще даде пари колкото за още една кола за да го оправи.Нещата които можеш да ги правиш с дизела в диапазона 2400-4200об/мин , с бенциновите аналози да речем 320 трябва да си 5000-7000об/мин.
При немърливо каране и невнимание и двете могат да родят еднакво бързо според мен.

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Не бих казал че е много разумно да се раздава газ на тдс-а (освен ако нямаш 10-ина резервни глави
) а пък ис-а горкия няма силички да се завърти, както и 320-ката. Аз лично препоръчвам 325, както и 328 за такива изпълнения нищо че нямали въртящ момент колкото супер мега якия и здрав тдс





- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Не ме разбирайте погрешно ,не се опитвам да ви убедя,че тдс-а е дрифт машината на времето.
Няма как да е така ,то ако беше японците и американците нямаше да карат бензинки
Въпроса е ,че при конкретните коли 318ис,320 и 325тдс ,при нормално градско каране е много по лесно да си докараш усмивка на лицето с лекота с дизелчето отколкото с бензинките.
325 и 328 са си друга бира вече ,изобщо нестава дума за сравнение
А при положение ,че горивото е без пари ,не виждам смисъл от коментар
Няма как да е така ,то ако беше японците и американците нямаше да карат бензинки

Въпроса е ,че при конкретните коли 318ис,320 и 325тдс ,при нормално градско каране е много по лесно да си докараш усмивка на лицето с лекота с дизелчето отколкото с бензинките.
325 и 328 са си друга бира вече ,изобщо нестава дума за сравнение

А при положение ,че горивото е без пари ,не виждам смисъл от коментар


Здравейте,
колега ти колко глави си спукал на ТДС ? Питам го не да се заяждам, а за да извлеча информация. Ако си спукал глава може ли да разкажеш как се случи.
Поздрави
стан написа:Не бих казал че е много разумно да се раздава газ на тдс-а (освен ако нямаш 10-ина резервни глави![]()
) а пък ис-а горкия няма силички да се завърти, както и 320-ката. Аз лично препоръчвам 325, както и 328 за такива изпълнения нищо че нямали въртящ момент колкото супер мега якия и здрав тдс
![]()
колега ти колко глави си спукал на ТДС ? Питам го не да се заяждам, а за да извлеча информация. Ако си спукал глава може ли да разкажеш как се случи.
Поздрави
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Не знам за главите ама двама приятели имах дето даваха газ и двамата патиха от ГНП.Единия още първата седмица два газ два три дена и....
По принцип всичко е комплексно,2.5тдс е добър мотор да се возиш ама за дрифт......
По принцип всичко е комплексно,2.5тдс е добър мотор да се возиш ама за дрифт......



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани