Има ли място за сръвнение м/у 325tds и 318is (drift battle)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 19.10.2007

Има ли място за сръвнение м/у 325tds и 318is (drift battle)

Мнение от rdelight » 28 Окт 2008, 23:23

Какво бихте ми отговорили на този въпрос, може ли 143 к.с. дизел да се конкурира с атмосферката? Какъв е въртящия момент на 2та мотора?
Благодаря!
Последна промяна rdelight на 29 Окт 2008, 0:05, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 28 Окт 2008, 23:31

почти като иеска е но ОСТАВА иначе си е перфектна машина

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 19.10.2007

Мнение от rdelight » 28 Окт 2008, 23:51

Да.. сега четох малко в подфорума "streetracers" и разбрах, че 2те коли чудесно се гонят една друга, но сега ще кажа какво точно ме интересува. Правя някои далавери с нафта и ми излиза мн по-евтионо да карам дизел, а съм страхотно запален по дрифтингът, но незнам към какво да се ориентирам. Малко са дрифтърите които карат дизели и за това се чудих дали това е добра основа за дрифт автомобил. В момента карам кола с предно предаване с мощност 90 к.с. и мога да кажа че съм се научил прилично да я пързалям но я няма тръпката и скоросстта която носи задното предаване, а и пежото ми може само на мокро.. и в края на завоя винаги излиза почти спряла... (зависи от завоя рабира се)
Може и някой от вас да ме е видял на Drift night show-то в събота с Peugeot 406 след шоуто попързалях малко на пистата. Какво бихте ме посъветвали, може ли 325тдс да бъде добър дрифт автомобил?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 28 Окт 2008, 23:56

Ако искаш да и взимаш душата на колата взимаи бензина иначе тдс-а ако е читав си върви доста и има доста въртящ момент :winky:
Beautiful Mechanical Wonder

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 19.10.2007

Мнение от rdelight » 29 Окт 2008, 0:04

Като гледам в Youtube намирам прекрасни изпълнения с 318ис;230и и т.н , с 325тдс само издънки:
http://www.youtube.com/watch?v=tJujm1-gzRA&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=Qz0IhFK8 ... re=related
То се вижда, че задкормилните устройства не могат, но могат ли го колите все пак?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: София

Мнение от savski » 29 Окт 2008, 0:13

Прегледай тази тема . Става дума за сравнение между 320 и 325tds. В началото се говори кое е по-икономично, но после се обръща и на това кое върви повече. 318is е горе-долу сходна по възможности с 320, така че може да ти бъде полезно.
Попринцип не помня в коя тема беше, но някъде бях попадал на информация, че в някои моменти 325tds има по-добър въртящ момент от 320, от 318is още повече.
И все пак - мит или не - бензиновите двигатели си остават двигателите за спортно каране.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 29 Окт 2008, 2:10

savski написа:Попринцип не помня в коя тема беше, но някъде бях попадал на информация, че в някои моменти 325tds има по-добър въртящ момент от 320, от 318is още повече.
И все пак - мит или не - бензиновите двигатели си остават двигателите за спортно каране.


Колега не понякога, а винаги. На 325TDS въртящия момент е 260Nm, на 320i e 190Nm, а на IS-ката 180Nm. А на чистия TD в 222Nm.

Източник: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6484

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 29 Окт 2008, 3:06

joreto_88 написа:
savski написа:Попринцип не помня в коя тема беше, но някъде бях попадал на информация, че в някои моменти 325tds има по-добър въртящ момент от 320, от 318is още повече.
И все пак - мит или не - бензиновите двигатели си остават двигателите за спортно каране.


Колега не понякога, а винаги. На 325TDS въртящия момент е 260Nm, на 320i e 190Nm, а на IS-ката 180Nm. А на чистия TD в 222Nm.

Източник: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6484

малка корекция само ще внеса на ис-а е 175 а не 180 нютонметра, с 10 повече от една 316-ка ;)
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 29 Окт 2008, 11:55

325тдс е твоята кола ;) мотора има 260нм. при 2200об/мин ,като се чипоса става почти 350 при 1900об/мин. дали не се дрифти добре.
Като знам с 324тд с шпер какви хубави парзалки се получаваха и то с лекота в завой само с газ :lol:
А при бензинките някакси особенно при Е36 трябва яко повер ,който го няма нито при 320 нито при 318ис.

А това че йеската ше дрифти по хубаво :mhihi: :mhihi: :mhihi:

С тоя смешен въртящ момент :mhihi:
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 29 Окт 2008, 11:57

Абе нещо не мога да си представя да седнеш да подаваш газ на тоя тдс колко ще издеяни?Само заради по евтина нафта.
Хубава градска кола е ,да идеш да си купиш мерудия ама да я изнасилваш мисля че не е много добра идея
А и тоя въртящ момент не е всичко важно е кога ти идва пика колко може да го подържаш в оборотите,то е ясно че винаги дизелова кола ще има голям момент и то максимума ще е в доста по ниски обороти,по тая логика ако искаш си купи Скания :mhihi: голям въртящ момент :mhihi:
Аз те бих посъветвам да си вземеш БЕНЗИН ако искаш да се пързаляш,(е и с една 28ца це видиш кво е въртящ момент)щом се колебаеш за is взимаи го(бих ти предложил 320ка ама ти си знаеш)
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 29 Окт 2008, 12:01

Ако се кара с акъл ,и човека който го кара го поддържа добре ,няма какво да му стане.
Друг е въпроса ,че ако го строши ще даде пари колкото за още една кола за да го оправи.Нещата които можеш да ги правиш с дизела в диапазона 2400-4200об/мин , с бенциновите аналози да речем 320 трябва да си 5000-7000об/мин.
При немърливо каране и невнимание и двете могат да родят еднакво бързо според мен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 29 Окт 2008, 12:08

Не бих казал че е много разумно да се раздава газ на тдс-а (освен ако нямаш 10-ина резервни глави :mhihi: :mhihi: ) а пък ис-а горкия няма силички да се завърти, както и 320-ката. Аз лично препоръчвам 325, както и 328 за такива изпълнения нищо че нямали въртящ момент колкото супер мега якия и здрав тдс :mhihi: :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 29 Окт 2008, 12:19

Не ме разбирайте погрешно ,не се опитвам да ви убедя,че тдс-а е дрифт машината на времето.
Няма как да е така ,то ако беше японците и американците нямаше да карат бензинки :mhihi:
Въпроса е ,че при конкретните коли 318ис,320 и 325тдс ,при нормално градско каране е много по лесно да си докараш усмивка на лицето с лекота с дизелчето отколкото с бензинките.
325 и 328 са си друга бира вече ,изобщо нестава дума за сравнение ;)
А при положение ,че горивото е без пари ,не виждам смисъл от коментар :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 29 Окт 2008, 12:29

Здравейте,
стан написа:Не бих казал че е много разумно да се раздава газ на тдс-а (освен ако нямаш 10-ина резервни глави :mhihi: :mhihi: ) а пък ис-а горкия няма силички да се завърти, както и 320-ката. Аз лично препоръчвам 325, както и 328 за такива изпълнения нищо че нямали въртящ момент колкото супер мега якия и здрав тдс :mhihi: :mhihi:

колега ти колко глави си спукал на ТДС ? Питам го не да се заяждам, а за да извлеча информация. Ако си спукал глава може ли да разкажеш как се случи.
Поздрави

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 29 Окт 2008, 13:16

Не знам за главите ама двама приятели имах дето даваха газ и двамата патиха от ГНП.Единия още първата седмица два газ два три дена и....
По принцип всичко е комплексно,2.5тдс е добър мотор да се возиш ама за дрифт......
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook