Относно Диф. и V-Max

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Правопис Мастър
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 17.03.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Относно Диф. и V-Max

Мнение от MOPKOB » 07 Сеп 2004, 10:40

Та на прибиране и отиване към Пловдив , колата даде следните показатели
Макс скорост 214 км/ч при 6500 об/м
тогава и задейства прекъсвач.
Мотора може още много , усеща се .
Та питане , къс диф ?
ако да какъв е и има ли резон от смяна ?
Изображение

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 07 Сеп 2004, 11:41

Това е със стандартния 3.46 диф - към 214 км/ч и без чип при ограничител на 6500 оборота.

Искаш да кажеш дълъг диф. Къс диф значи по-голямо предавателно число, по-малка Ве Макс. Дълъг диф е по-малко предавателно число (примерно 3.15) но по-голяма Ве Макс.

Един приятел си сложи 3.15 на 320ката. Не ме кефи ускорението - определено много по-бавна стана колата. На магистралата доста често се налага да сваляш на 4та, където преди си си карал на 5та без проблем. Иначе удряш към 240 на 5та при 7000 оборота. Също ще ти намалее малко разхода, ама според мене не си струва.

По-добре си сложи чип да ти вдигне червената линия до 7000 и ще стигаш към 225 км/ч със сегашния диф, без да губиш от ускорението. Ако можеш обаче, си намери (или направи) LSD със същото предавателно число.

Правопис Мастър
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 17.03.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Мнение от MOPKOB » 07 Сеп 2004, 12:00

LSD ???
Lucy in the Sky with Diamonds???
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 07 Сеп 2004, 12:30

шпер

стига ти 214 :D не пипай колата

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 07 Сеп 2004, 12:46

MOPKOB написа:...

Дай да ти туриме чипа и ще стане както каза kay :wink:
May the BMW force be with you!

Правопис Мастър
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 17.03.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Мнение от MOPKOB » 07 Сеп 2004, 13:58

Ами давам.
Приемаш ли месечни вноски на изплащане? :oops:
Изображение

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 07 Сеп 2004, 14:04

MOPKOB написа:Ами давам.
Приемаш ли месечни вноски на изплащане? :oops:

Ми какво да се прави имаш го 8)
Нали си френд ша инвестираме в теб :wink:
May the BMW force be with you!

Правопис Мастър
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 17.03.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Мнение от MOPKOB » 07 Сеп 2004, 14:06

Да го носиш в четвъртък
Изображение

x3m
Аватар

Мнение от x3m » 07 Сеп 2004, 15:29

къф чип бе, колата като е '96 не е ли с OBD II или греше? наистина ли има чип за м52 ?

Правопис Мастър
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 17.03.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Мнение от MOPKOB » 07 Сеп 2004, 15:49

Ще престанете ли да си говорите с абревиатури бе.
Какво е сага пък това???
Изображение

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 07 Сеп 2004, 15:52

x3m написа:къф чип бе, колата като е '96 не е ли с OBD II или греше? наистина ли има чип за м52 ?

Че като е OBD II нема чип за данните на инжектора ли 8)
Ми наистина има чип за М52 толкова ли е странно :shock:
Знаеш ли какво точно значи OBD II и какво общо има с чипа :P
May the BMW force be with you!

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 07 Сеп 2004, 15:57

MOPKOB написа:Ще престанете ли да си говорите с абревиатури бе.
Какво е сага пък това???

O(n) B(oard) D(iagnostic) II унифицирана система за достъп до управляващия блок за диагностициране на автомобила, 1996 година се приема на държавно ниво но само в USA, по късно влиза в сила и за Европа ... стига съм дрънкал 8)
May the BMW force be with you!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 08 Сеп 2004, 0:32

трябва да видиш кой ти е номера на компютъра

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 08 Сеп 2004, 6:45

Morkov mai niama da stane ama ako ima za m52 i az sam v igrata 8)

x3m
Аватар

Мнение от x3m » 08 Сеп 2004, 16:33

rs232. до колкото ми е известно трябва да се разкодира като гсм за да се чипне, нещо такова. чел съм че като слагат турбо кит на м44 има големи проблеми с него, за разлика от м42 където просто сменяш чипа.
абе не съм наекъф капацитет, нека някой ако е чипвал м52 в бг той да каже.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook