дайте съвет за "това" М42

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

дайте съвет за "това" М42

Мнение от dopestar » 25 Окт 2008, 18:15

Газ няма и не е имало
Поне веднъж на ден гаснеше, или на светофара или като карам по енерция, и така свалих дебитомера, гофретата след него, моторчето за празния ход и маркучите около него и ги почистих с WD. Сглобих ги отново и нагласих оборотите на 1K и беше стабилно 5 минути след което оборотите почнаха да играят - държи на 400 свали малко и гасне, прави го топла, студена, след като запаля, след като я изфорсирам . Разкачих дебитомера и има леко подобрение но за около 30 сек. и после пак същото. Откачих буксата от моторчето за празния ход и оборотите са 1100к, но са плаващи и е много изнервящо и като и дам пълна газ когато съм на скорост забива леко муцуната и след това почва да набира, като набира до 5000к след това става адски мудна,качва доста бавно и интервала от ударите на прекъсвача е доста по бавен от нормалното и на всеки удър изкарва гъсто кълбо черен дим, знам само че харчи повечко масло защото гумичките на клапаните са износени, но съм я карал 1 месец преди това без да се държи така, само дето гаснеше веднъж дневно. Ще пробвам с друг дебитомер и моторче но някой друг съвет не би ми бил никак излишен. Благодаря за вниманието!


П.С.
Освен от жилото на газта от къде другаде могат да се регулират оборотите.
:)

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: дайте съвет за "това" М42

Мнение от GEORGIEV » 25 Окт 2008, 19:09

dopestar написа:
П.С.
Освен от жилото на газта от къде другаде могат да се регулират оборотите.


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 25 Окт 2008, 19:32

хаха ми от къде тогава :confused:
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 25 Окт 2008, 19:57

от екуто :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 25 Окт 2008, 21:38

дебитомер му викат май
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 26 Окт 2008, 1:07

ахамз, а са сериозно нещо да посъветвате за истинските проблеми :roll: :help:
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Окт 2008, 3:03

от никъде не може да ги регулираш... като отстраниш проблемите ще се оправят. + това като ти е е36 си пускай темата където трябва...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Дълече

Мнение от ressidentattitude » 27 Окт 2008, 1:45

принципно може да е от доста неща ,но провери все пак датчика на дросела. в някои случаи датчика си е заминал в други кабела с буксата. Другото което е ,може да ти смуче въздух от въздухопровода между дросела и дебитомера
Обичам да карам багер...

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: Бургас/Айтос

...

Мнение от Skid » 27 Окт 2008, 21:05

Колега,провери запалителната система-кабели и свещи.Кабелите може да ги провериш нощно време (трябва да е много тъмно),палиш колата и ако под капака е дискотека(скачат искри от кабелите някаде на маса),значи нещо не е както трябва,а свещите само с вадене и оглеждане.Това е което може да се направи на пръв поглед,иначе диагностика.Дано сам бил полезен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 7.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ...320ка...
Мечтае да кара: M5 e39
Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)

Мнение от ВаНко » 28 Окт 2008, 17:56

Не съм много запознат, но на предишната ми кола симптомите бяха горе-долу същите и се оказа, че имах един спукан маркуч на вакуума..... и от там дърпаше въздух....... може да провериш и това нещо ;)
Power is nothing without control...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 22.04.2008
Кара: влака

Мнение от Relsata » 01 Ное 2008, 19:15

Колега виж да не е ламбда сонда

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook