Отново течове

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Отново течове

Мнение от mihal » 24 Окт 2008, 19:22

Колеги, тъкмо бях запечатал отвсякъде охладителната ми система и днес цял ден парното на макс го държах, отварям капака и какво да видя пак е протекло от о-пръстена на казанчето.(сменен е преди месец с оригинален)
Нямам обяснение. Може ли да има връзка с парното? Или се е спукал радиатора при казанчето?
Благодаря ви предварително! :help:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 25 Окт 2008, 15:18

Парното не,обезвъздушена е как трябва нали?Ако ти е надувала преди системата,може да има малка цепка на казанчето.По принцип там се пукат след време.Нека загрее и погледни хубаво,може и да е от капачката ако е стара.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 25 Окт 2008, 18:59

сменил съм много неща по охл. система... капачка, пробка, о-пръстени
също забелязах че единият от болтовете горе до пробката е мокър
Какво ще ме посъветвате? Да го отварям ли пак да сменям уплътненията или може да е спукано нещо и да се наложи да сменям радиатор ако го разбутам?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 25 Окт 2008, 21:46

Колега ако имаш възможност си купи нов радиатор,за да ти спрът проблемите.Отвориш ли казанчето мисля че може да стане по голяма беля.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 25 Окт 2008, 22:12

Колега трябва да си подготвен за нов радиатор .Аз се мъчих с моя радиатор и го носих след Захарна фабрика на едни майстор , направи ми го за 60 лв и изкара 6 месеца , накрая си купих нов и си реших проблема срещу 210 лв.Това е при положение че ти е спукан.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 29 Окт 2008, 9:48

Пак го отворих течеше от горния о-пръстен по малък съм сложил. Взех ги от варна карс но радиатора ми е сменен.(явно за моя са други размерите) Също и пробката на радаитора ми е с друга резба(взех я от един магазин, дето ми гарантираха че е оригинална).
Та въпроса е: откъде да намеря пробка с подходяща резба, да рискувам ли от варна карс?(на радиатора ми пише International Radiators или нещо такова)
Другият въпрос е ще ми протече ли от долното уплътнение щото не го смених само го завъртях леко?(то е на 2месеца)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 29 Окт 2008, 10:56

имаше доста теми по въпроса, сещам се че за пробката някой спомена че си я е "побългарил" , обаче не каза подробности.

моя радиатор освен че бе с надлъжна цепка отдолу (по лош вариант едва ли има) , напуква се материята от старост най вероятно, но и ми се счупи(скъса) и тая пробка за обезвъздушаването.

и пакпробваха да я лепят (пукнатината), но след година дойде време и смених радиатора а нов behr- 240 лв.

така че тва е стара болка на старите ни радиатори. рано или късно му иде времето.
както и на други части де :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 29 Окт 2008, 11:20

miro20 написа:имаше доста теми по въпроса, сещам се че за пробката някой спомена че си я е "побългарил" , обаче не каза подробности.

моя радиатор освен че бе с надлъжна цепка отдолу (по лош вариант едва ли има) , напуква се материята от старост най вероятно, но и ми се счупи(скъса) и тая пробка за обезвъздушаването.

и пакпробваха да я лепят (пукнатината), но след година дойде време и смених радиатора а нов behr- 240 лв.

така че тва е стара болка на старите ни радиатори. рано или късно му иде времето.
както и на други части де :)

Ма той радиатора може и да се окаже нов(на 2-3г де) само тва че не му стават оригиналните пробки и о-пръстени ме притеснява.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 29 Окт 2008, 11:20

miro20 написа:имаше доста теми по въпроса, сещам се че за пробката някой спомена че си я е "побългарил" , обаче не каза подробности.

моя радиатор освен че бе с надлъжна цепка отдолу (по лош вариант едва ли има) , напуква се материята от старост най вероятно, но и ми се счупи(скъса) и тая пробка за обезвъздушаването.

и пакпробваха да я лепят (пукнатината), но след година дойде време и смених радиатора а нов behr- 240 лв.

така че тва е стара болка на старите ни радиатори. рано или късно му иде времето.
както и на други части де :)

Ма той радиатора може и да се окаже нов(на 2-3г де) само тва че не му стават оригиналните пробки и о-пръстени ме притеснява.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 29 Окт 2008, 13:33

ами може.
то затова майсторчето дето ми го слага, няколко пъти гледа точно размера, ч еимало малко разлика някои ..
ама за пробката.. не знам

пп
иначе не обърнах внимание в детайлите, щото майсторчето се занимаваше, но радиатора си беше комплект с казанчето.
т.е. всичко ми е ново, комплект.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 10 Ное 2008, 16:34

Ей ма*ка му и радиатор не спря да тече. Ша са побъркам... съботата сменях о-пръстените взех големия 80/4мм малкия 14/2,5 пак протече днес. И тая пробка от де да я взема такава? :banghead: :ranting:
Много са изнервих.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 10 Ное 2008, 16:40

ако става дума за пробката тип болтче-отгоре на радиатора-имам немска нова на 5 лв.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 10 Ное 2008, 16:43

точно това ми казаха в магазина като я взимах тая :mhihi: и се оказа друга резба :roll:
от къде си?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 12 Ное 2008, 18:35

Утре май пак ще ги сменя тея оплътнения.
Кажете с какво да ги намажа с грес ли със силикон ли? Има ли нещо специално за такава цел?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 12 Ное 2008, 18:59

Не знам свалял ли си радиатора, да го огледаш, всякакви пукнатини са възможни. А казанчето не влиза ли мазно, според мен нищо няма да се получи откъм уплътняване на нещата, а риска е голям оставя те на пътя посред зима.. :confused:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook