вапрос за компресия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
вапрос за компресия
колеги ше ви помоля да споделите .значи колата ми пуши яко като е студене един синкав дим като дам газ и изпушва.днес мерих компресията и е 12 на всички цилиндри ,та мое ли да сам за гумички или сегменти и да е 12 компресията мерси предварително
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
колега е за такива мнения ми харесват че и на мен не ми се верва ма секи дет сам питал от ,,разбирачите,, дет познавам викат че е от масло ,за инфо и 4 те свещи са черни така че не е гарн на глава аз мисля за ламбда или некой шибан датчик .
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Колега не я форсирай като е студена да няма после( Нещо мотора ми тропа) Има писано по темата потърси
А хапва ли ти масълце
И след като загрее правили го пак
А хапва ли ти масълце
И след като загрее правили го пак
Не всичко което лети се яде
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
ми аз сам с 15в 40 на я8 и сасега нема никва разлика ма не сам я и карал много че сам без книжка ма то така пуши че треа да харчи по литар на час
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
- Синия дим идва от това че гори масло. Ще си изгоря дипломата, ако не е така
- Причината за опушените свещи също най-често е горенето на масло.
Други възможни причини за опушени свещи са проблеми с кабели, свещи и др. ; избила гарнитура и навлизане на вода или въздух в горивната камера и други. Но те не обясняват синкавия дим, а и компресията нямаше да е еднаква във всички цилиндри.
Според мен няма да е от сегментите, т.к. компресията ти не е зле. Така че най-вероятната причина е скъсани/нацепени вложки (гумички). С времето те се втвърдяват и започват да се цепят. Но колкото и да са скъсани те не оказват никакво влияние на компресията!
Понякога не можеш да разбереш дали ти гори масло, защото при влошения горивен процес остава неизгоряло гориво, което се стича в картера и компенсира изгореното количество масло. Виждал съм случаи, в които колата гори масло и пуши, а нивото на маслото се покачва
ПП: Някой знае ли колко точно е компресията на двигателите на БМВ (като нови)? И еднаква ли е за всички?

- Причината за опушените свещи също най-често е горенето на масло.
Други възможни причини за опушени свещи са проблеми с кабели, свещи и др. ; избила гарнитура и навлизане на вода или въздух в горивната камера и други. Но те не обясняват синкавия дим, а и компресията нямаше да е еднаква във всички цилиндри.
Според мен няма да е от сегментите, т.к. компресията ти не е зле. Така че най-вероятната причина е скъсани/нацепени вложки (гумички). С времето те се втвърдяват и започват да се цепят. Но колкото и да са скъсани те не оказват никакво влияние на компресията!
Понякога не можеш да разбереш дали ти гори масло, защото при влошения горивен процес остава неизгоряло гориво, което се стича в картера и компенсира изгореното количество масло. Виждал съм случаи, в които колата гори масло и пуши, а нивото на маслото се покачва

ПП: Някой знае ли колко точно е компресията на двигателите на БМВ (като нови)? И еднаква ли е за всички?
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
мерси за изчерпателния отговор колега лошото е че смених гумички на клапани лятото ма си ги сменях сам, ше продалжавам с ребуса
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
значи ревизирай си работата от лятото
... и маслен цилиндър винаги дава от много добра до отлична компресия 


- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Владо написа:значи ревизирай си работата от лятото... и маслен цилиндър винаги дава от много добра до отлична компресия
Май си прав колега. Ако маслените сегменти са износени, маслото, което остава по стените на цилиндъра наистина може да уплътнява в местата, където компресионните сегменти не лягат плътно по стените на цилиндъра, и по този начин може компресията значително да се повиши. Не се бях сетил за този вариант.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани