относно добавките към маслото за скорости на 318is

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София

относно добавките към маслото за скорости на 318is

Мнение от srd » 17 Окт 2008, 16:16

Здравейте колеги,какво ви е мнението за добавките към маслото за скорости, говоря специално за 318is защото го дават ATF D2 по каталога.Препоръчайте някаква марка, аз примерно видях на АЦ ДЕЛКО,НА ЕЛФ,ТОТАЛ.Мисля да го сменя и да сложа STP за скорости защото някой път ми изключва от първа,верно много рядко но го прави,забелязах че това се получава при по-високи обороти при потегляне иначе скоростите влизат нормално не се затормозяват.
Дайте съвет че в събота мисля да гоправя това с смяната.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 17 Окт 2008, 19:23

с добавки няма да оправиш първата, по добре се огледай за друга кутия
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София

Мнение от srd » 18 Окт 2008, 4:27

michev написа:с добавки няма да оправиш първата, по добре се огледай за друга кутия

Не аз знам,че няма да стане но докато намеря,а и ми е интересно за самите добавки какво ще кажат колегите има ли смисъл и какъв вид.То и на новата/втора ръка/ пак може да се сложи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 18 Окт 2008, 20:39

Аз ползвам присадки на Ресурс. Руски са. Намират се все по-трудно, има някакви проблеми с доставките. Но са много добри. Старата кола я бях карал близо половин месец без масло в ск. кутия. Скоростите взеха да хъркат много и накрая взеха да не влизат изобщо. Като смених семерингата и налях масло сложих тая присадка и за около 500 км всичко се оправи. Хъркането и всички шумове изчезнаха, скоростите влизак като че ли съм с нова кутия. От тогава съм заклет фен на тая марка присадки и ги ползвам и за двигателя. Препоръчвам ги на всички. Струват 10-12 лв.

Не знам обаче дали ще помогнат в твоя случай. Щом ти изключва почти сигурно е че ще трябва да я правиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 18 Окт 2008, 20:42

Сега се сетих че при някой коли това че изключва е заради съединителя. Когато той не отделя напълно, скоростите не влизат докрай и почват да изключват. Затова пробвай да си натегнеш малко съединителя (ако не е самонатягащ се, не знам как е в твоя случай).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 18 Окт 2008, 21:43

тази тема ще я следя, и при мен 1-вата излиза някой път при потеглянето, доста неприятно...
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 19 Окт 2008, 3:56

Kambe написа:тази тема ще я следя, и при мен 1-вата излиза някой път при потеглянето, доста неприятно...


Ако някой от вас разбере от къде точно е проблема и колко струва ремонта - да пише. Предполагам че това е едно от слабите места на ск. кутия и ще е добре да се знае.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София

Мнение от srd » 19 Окт 2008, 15:29

insane_v написа:
Kambe написа:тази тема ще я следя, и при мен 1-вата излиза някой път при потеглянето, доста неприятно...


Ако някой от вас разбере от къде точно е проблема и колко струва ремонта - да пише. Предполагам че това е едно от слабите места на ск. кутия и ще е добре да се знае.


Здавейте пак,в събота смених маслото в скоростите -незнам ама беше някаква чернилка а и беше много малко.Сипах му "петро канада"АТФ декстрон vi съдържа всички формули на декстрон 2,3,4,5.Карам го два дена и не ми е правило проблеми.Пробвах я и с по високи обороти на потегляне засега е добре.Ако се появи пак ще ви пиша!
Предупредиха ме за добавките да не слагам бях взел STP но маслото ставало по гъсто и щяло да има проблем особенно зимата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 19 Окт 2008, 20:44

srd написа:Предупредиха ме за добавките да не слагам бях взел STP но маслото ставало по гъсто и щяло да има проблем особенно зимата.


Зависи от добавката, макар че според мен каквато и да сложиш няма да имаш никакви проблеми. Тази руската съдържа дребни частици олово, мед, калай, тефлон и други, но по никакъв начин не повишават гъстотата на маслото. Самата присадка е по-рядка от маслото! Тези частици полепват по повърхността на детайлите и намаляват триенето. Наричат се модификатори, защото модифицират структурата на повърхностния слой на стоманените зъбни колела. Те се трият едно в друго като се притискат с голяма сила. Когато тези частици попаднат между зъбите, те се пресоват и се включват в структурата на повърхностния слой и подобряват антифрикционните (противоизносните) му свойства. Получената сртуктура е подобна на тази на лагерните сплави (бабитите).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София

Мнение от srd » 19 Окт 2008, 21:45

insane_v написа:
srd написа:Предупредиха ме за добавките да не слагам бях взел STP но маслото ставало по гъсто и щяло да има проблем особенно зимата.


Зависи от добавката, макар че според мен каквато и да сложиш няма да имаш никакви проблеми. Тази руската съдържа дребни частици олово, мед, калай, тефлон и други, но по никакъв начин не повишават гъстотата на маслото. Самата присадка е по-рядка от маслото! Тези частици полепват по повърхността на детайлите и намаляват триенето. Наричат се модификатори, защото модифицират структурата на повърхностния слой на стоманените зъбни колела. Те се трият едно в друго като се притискат с голяма сила. Когато тези частици попаднат между зъбите, те се пресоват и се включват в структурата на повърхностния слой и подобряват антифрикционните (противоизносните) му свойства. Получената сртуктура е подобна на тази на лагерните сплави (бабитите).


Точно такава добака ми сипаха в един сервиз зад шела на сливница на ОМЕГАта на времето бил върха на сладоледа с някакви медни примеси и щяла да спре да вие от към диференциала-трънки спря като смених големия ,малкия,лагер,разпорна втулка,семеринги-та такива ми работи.Просто не останаха майстори на дифа.нещат много работа било,а пък аз знам че там си е тънкост.
Благодаря на всички.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 19 Окт 2008, 23:37

Щом при теб въпросните части са били прекалено износени, нормално е присадката да не помогне много. Все пак тя само намаля триенето до минимум, но не може да възстанови износения слой метал.
Затова се опитвам да убедя всичките ми приятели да ползват присадки, за да си предпазят двигателите от износване, а не да слагат чак когато вече е късно. Проблема е че всички майстори убеждават хората да не ползват присадки. Нямало смисъл. А цялата работа е там, че те нямат файда ;) колите ни да не се чупят. Ще фалират ако всички ползват присадки ;)

Иначе знаеш ли каква усмивка грейва на лицето им като им кажеш, че искаш да сменяш сегменти !?! Все пак кой бяга от 1000 лв ?!?;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook