Въпрос за Обороти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос за Обороти
Здравейте колеги. Въпроса ми е следния- като запала колата докато не е загряла както трябва всичко е ок но като загрее като карам и в движение изключа от скорост и колата се движи оборотите не падат до там където трябва да са си а стоят около 1000-1100 оборота,падат до нормално положение чак като спра савсем. Когато колата не се движи го няма този проблем. Знае ли някой къде е тайната? Мерси предварително
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
и при мен е така. според мен си е нормално. кат сам спрял са около 800-900 оборота а в движвние малко над 1000 като чели зависи от скороста. то до колкото знам при бмв май не е мислено да праиш икономия от каране по инерция
според мен си има някаква цел например на високи обороти кат отпуснеш трязко газта да не забива нос а да е малко по комфортно... тва си е мое мнение де може и да греша

според мен си има някаква цел например на високи обороти кат отпуснеш трязко газта да не забива нос а да е малко по комфортно... тва си е мое мнение де може и да греша

- markoff_sl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: софия и сливен
При мен също е така и да ти кажа като чета тук май при доста колеги е така: или всичко е наред или доста колици са се скапали 

Bързо Mощно Wечно
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
M.J. написа:Не знам какво е точно ,според мен не е нормално но ккакто каза колегата Bai Ceko може да е от темп. датчик или някой друг датчик
И моята е така, сега по друга причина ще сменям датчика и ще ви кажа дали има промяна.
Аз лично не го намирам като проблем, даже му се кефя, имам доста приятели дето имат проблеми с колите и като напънат колата и после изключат от скорост тя гасне, а моята напротив, държи около 1000-1100, така че да може да я напъна наново

Иначе не виждам логика да е температурния датчик, защото ако пусна по инерция, държи около 1000-1100, в момента в който колата спре на светофара и за около 2 секунди - хоп хоп и падат веднага.
По скоро е свързано с движението, но аз не го намирам за проблем, още повече рядко карам по инерция.

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
и при мен е така,ама проблема ми е в жилото.пробваите да отка4ите жилото на газта палите колата и давате газ от оная пишка на колекторите после пускате газта и трябва да закове на 750 оборота.ако пак са високи зна4и е друг проблема.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани