Въпрос за Обороти

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Въпрос за Обороти

Мнение от M.J. » 01 Окт 2008, 12:56

Здравейте колеги. Въпроса ми е следния- като запала колата докато не е загряла както трябва всичко е ок но като загрее като карам и в движение изключа от скорост и колата се движи оборотите не падат до там където трябва да са си а стоят около 1000-1100 оборота,падат до нормално положение чак като спра савсем. Когато колата не се движи го няма този проблем. Знае ли някой къде е тайната? Мерси предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 01 Окт 2008, 13:32

По принцип е нормално тва
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 01 Окт 2008, 13:41

Автоматик ли е бимата???

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 01 Окт 2008, 13:41

И мойта е така само дето е ис-ка М44.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 01 Окт 2008, 17:30

Не е автоматик. Ама не съм сигурен че преди беше така а може и да бъркам . Но според мен не би трябвало да е така и сигурно си има някаква причина за това

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 20.04.2008

Мнение от Bai_Ceko » 01 Окт 2008, 20:59

стъпков мотор и датчик за температурата на двигателя който подава инфо към компа !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 01 Окт 2008, 21:39

кой датчик за температура имаш впредвид кадето е за уреда на таблото ли? штото той май е преебан

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 20.04.2008

Мнение от Bai_Ceko » 01 Окт 2008, 23:46

не тоя към таблото а другия към компа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 14.06.2008

Мнение от mg87 » 02 Окт 2008, 9:20

и при мен е така. според мен си е нормално. кат сам спрял са около 800-900 оборота а в движвние малко над 1000 като чели зависи от скороста. то до колкото знам при бмв май не е мислено да праиш икономия от каране по инерция :mhihi:
според мен си има някаква цел например на високи обороти кат отпуснеш трязко газта да не забива нос а да е малко по комфортно... тва си е мое мнение де може и да греша :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 15.05.2008
Местоположение: софия и сливен

Мнение от markoff_sl » 02 Окт 2008, 11:20

При мен също е така и да ти кажа като чета тук май при доста колеги е така: или всичко е наред или доста колици са се скапали :mhihi:
Bързо Mощно Wечно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 02 Окт 2008, 12:05

Не знам какво е точно ,според мен не е нормално но ккакто каза колегата Bai Ceko може да е от темп. датчик или някой друг датчик

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 02 Окт 2008, 12:19

M.J. написа:Не знам какво е точно ,според мен не е нормално но ккакто каза колегата Bai Ceko може да е от темп. датчик или някой друг датчик


И моята е така, сега по друга причина ще сменям датчика и ще ви кажа дали има промяна.

Аз лично не го намирам като проблем, даже му се кефя, имам доста приятели дето имат проблеми с колите и като напънат колата и после изключат от скорост тя гасне, а моята напротив, държи около 1000-1100, така че да може да я напъна наново :)

Иначе не виждам логика да е температурния датчик, защото ако пусна по инерция, държи около 1000-1100, в момента в който колата спре на светофара и за около 2 секунди - хоп хоп и падат веднага.

По скоро е свързано с движението, но аз не го намирам за проблем, още повече рядко карам по инерция.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 02 Окт 2008, 22:39

Ей сега като се прибирах се загледах че това не се случва когато колата е на фарове като ги изключа пак стоят високи,включвам ги и пак отиват където трябва. Странна работа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 02 Окт 2008, 23:05

и при мен е така,ама проблема ми е в жилото.пробваите да отка4ите жилото на газта палите колата и давате газ от оная пишка на колекторите после пускате газта и трябва да закове на 750 оборота.ако пак са високи зна4и е друг проблема.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 03 Окт 2008, 0:04

Проблема е там, че няма проблем.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook