Задното :):):)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 5.06.2007

Задното :):):)

Мнение от ivanoffster » 30 Сеп 2008, 11:32

Искам от самото начало да уточня: пускам темата напълно сериозно, моля, на който му се струва смешно, да не спами. Значи: колата е 316 бензин, 1995. Купих я миналото лято на 260 000 километра и противно на очакванията на някои "разбирачи" върви супердобре. На магистралата съм я докарвал до малко над 200 и се усеща, че може и нагоре, просто не съм експериментирал. Миналата зима, обаче, срещанх проблеми със задното задвижване: ня бях карал кола със задно и на няколко пъти ми поднася, затова и не посмях да се катеря из планината с нея. Тази зима няма да има начин - ще трябва да се кара борд, пък е неудобство да ходиш с чужда кола. Интересно ми е да споделите какъв опит имате с карането в планината при зимни условия и какво може да ме посъветвате като по-опитно шофьори. Също така ми е любопитно какви зимни гуми бихте препоръчали да купя. Благодфаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 30 Сеп 2008, 11:43

ХЕХЕХЕХЕХЕ. Слагаш зимни гуми с добър грайфер 4 на брой, едно чувалче цимент 25 кг., може и повече /както си прецениш/ в багажника и си караш. И внимателно, може и с русата. :mhihi: :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 30 Сеп 2008, 11:49

Всичко е майсторлък и хубави зимни гуми :P
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 30 Сеп 2008, 11:51

Хубави и нови зимни гуми, на завойте не даваш много газ и нямаш проблем!

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 5.06.2007

Мнение от ivanoffster » 30 Сеп 2008, 11:52

Това за майсторлъка е ясно, но както споменах - карам 316 от една година насам, предполагам, че ще мине време, докато стана майстор. Забравих да кажа, че успях да се кача в Еленския балкан и да сляза, но ми беше доста тегаво, понеже постоянно усещах някаква несигурност в задницата на колата. Възможно е да се е дължало на опита ми като шофьор, но все пак ... Какво ще рече "На завоите не даваш много газ?". При това изкачване бях последна кола, понеже не знаех накъде тозно отиваме. На няколко пъти се налагаше да се спира и на два пъти едвам потеглих. има ли някаква тайна при потеглянето при зимни условия?

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Мнение от SpUd3r » 30 Сеп 2008, 12:07

затова като падне първия сняг излизаш и почваш да се пързаляш по безлюдни улици, някое полигонче и т.н., просто това да го тренира човек си е супер полезно. да знаеш в различните ситуации какво да правиш и вярвай ми като се понаучиш да се парзаляш ще станеш доста по-сигурен из планини и т.н. ;)
Tux0 Ca !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 30 Сеп 2008, 12:09

ivanoffster написа:Това за майсторлъка е ясно, но както споменах - карам 316 от една година насам, предполагам, че ще мине време, докато стана майстор. Забравих да кажа, че успях да се кача в Еленския балкан и да сляза, но ми беше доста тегаво, понеже постоянно усещах някаква несигурност в задницата на колата. Възможно е да се е дължало на опита ми като шофьор, но все пак ... Какво ще рече "На завоите не даваш много газ?". При това изкачване бях последна кола, понеже не знаех накъде тозно отиваме. На няколко пъти се налагаше да се спира и на два пъти едвам потеглих. има ли някаква тайна при потеглянето при зимни условия?

Първо да ти кажа, ако 316-ската ти е купе най вероятно е с шпер диференциал :mhihi: (поне мойта е така, а и на всички други 316 купе, които съм виждал е шпер), което си иска малко повече майсторлък.Решението ти е да си земеш наистина хубави гуми и да я караш само в ниските обороти(с малко газ), а при потегляне ако на първа много върти пробваш на втора :mhihi:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от Doberman_vas » 30 Сеп 2008, 12:10

ivanoffster написа: има ли някаква тайна при потеглянето при зимни условия?

купуваш си автоматик, и му ръгаш снежинката :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 5.06.2007

Мнение от ivanoffster » 30 Сеп 2008, 12:14

Не е купе, нормален седан с 4 врати.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 26.09.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 535i, S500

Мнение от furiozo » 30 Сеп 2008, 13:14

слагаш течни вериги ако е заснежено, хубави зимни гуми и не се правиш на ДК и си готов

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 30 Сеп 2008, 13:27

furiozo написа:слагаш течни вериги ако е заснежено, хубави зимни гуми и не се правиш на ДК и си готов
A какви са тия течни вериги ве, сефте ги чивам :roll:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 30 Сеп 2008, 13:30

Nikito_nn написа:
furiozo написа:слагаш течни вериги ако е заснежено, хубави зимни гуми и не се правиш на ДК и си готов
A какви са тия течни вериги ве, сефте ги чивам :roll:

Едни спрейчета.Последно на ОМВ гледах, че имат.Пръска се по гумата и се води, че има по-добро сцепление.До колко върши работа не съм запознат, но ми се струва смешно.


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 30 Сеп 2008, 13:46

Нови зимни гуми и това е ;)

Аз миналата зима си бях взел втора ръка зимни гуми нов дот с доста граифер маркови но 15-ки писна ми с 15-ките и си метнах 16-ките и за тях сложих 4исто нови зимни гуми някви Маранголи ефтини И ви казвам баси разликата Всеедно танк няма боксуване няма пързаляне(нежелано такова ;))

затова ви казвам по добре чисто нова зимна гума ефтина отколкото маркова втора ръка !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 26.09.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 535i, S500

Мнение от furiozo » 30 Сеп 2008, 14:02

Mpower84 написа:
Nikito_nn написа:
furiozo написа:слагаш течни вериги ако е заснежено, хубави зимни гуми и не се правиш на ДК и си готов
A какви са тия течни вериги ве, сефте ги чивам :roll:

Едни спрейчета.Последно на ОМВ гледах, че имат.Пръска се по гумата и се води, че има по-добро сцепление.До колко върши работа не съм запознат, но ми се струва смешно.


бе и на мене не ми се вярваше много да действат ама имат ефект и са лесни за употреба :)

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 5.06.2007

Мнение от ivanoffster » 30 Сеп 2008, 15:43

Ясно - чисто нови зимни гуми. А да препоръчате нещо? Казаха ми да купя "Малоя" - били около 100 лева гумата и не били лоши. Някакви впечатления?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook