изхвърли си антифриза
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Axis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: с усмивка.
изхвърли си антифриза
Колеги сега се прибрах спирам пред нас и от капачката на радиатора здравата се напика. Карах не повече от 20км. и то съвсем спокойно каране. Стралката на водата си показва, че всичко е ок, т.е. седи си точно на средата на скалата, маркучите са меки, от ауспуха всичко нормално не пуши, перката си върти ...
От какво може да е.
Незнам, но може би има значение, че преди 3 дни сменях масла и свещи. От тогава на празни обороти не работи равномерно, но аз го отдавах на дефектна свещ и имам уговорка да ги сменят, но незнам смяната на маслото може ли да има нещо общо с това изхвърляне на водата.???

Незнам, но може би има значение, че преди 3 дни сменях масла и свещи. От тогава на празни обороти не работи равномерно, но аз го отдавах на дефектна свещ и имам уговорка да ги сменят, но незнам смяната на маслото може ли да има нещо общо с това изхвърляне на водата.???
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
Не колега,просто не си затворил хубаво капачката на радиатора.При тези коли е така,работят на много високо налягане във охладителната система,и ако не си стегнал хубаво капачката изхвърлят цялата вода от там.Хубаво е че навреме си я видял,иначе следващият етап е прегряване,а то става за секунди.
Сега просто налеи течност,обезвъздуши хубаво СТЕГНИ КАПАЧКАТА,и си караи спокоино.Само виж да не изпуска от нея и при стегнато положение,ако е така бягаи да купиш една нова (25 лв.)
Сега просто налеи течност,обезвъздуши хубаво СТЕГНИ КАПАЧКАТА,и си караи спокоино.Само виж да не изпуска от нея и при стегнато положение,ако е така бягаи да купиш една нова (25 лв.)
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Преди да изхвърли водата, беше ли загряла повече от нормалното? При прегряване охладителната течност се разщирява и се покачва налягането в системата и когато премине 1.4 бара, клапата на капачката се отваря. Може да е заминала и въпросната клапа и да отваря, когато си иска. Успех!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Ми запо4ваме от наи лесното.Това е да си смениш капа4ката на радятора,защото е заминал клапана и не изпуска налягането.

- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
За какви меки маркучи говорите такива може да са сутрин преди да си запалил колата Нещо да ви говори 1.4 бара а някой 2.0 бара
Не всичко което лети се яде
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Още една с надути марку4и след което ако не се земат мерки ще последва РЕМОНТ,дори и цял ден да работи колата марку4ите трябва да са МЕКИ,затва е клапана на капа4ката.Незнам колко трябва да го казваме и на какъв език ве4еslep написа:За какви меки маркучи говорите такива може да са сутрин преди да си запалил колата Нещо да ви говори 1.4 бара а някой 2.0 бара

- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Да бе колега аз се чудя защо не ми губи антифриз и защо не ми меша масло и вода а то било защото са ми надути маркучите Ама аиде че се отклоняваме на колегата от темата А за DENEV пич има теми потърси
Не всичко което лети се яде
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
BJ написа:МЕКИ.при стискане на маркуча трябва да усещаш водата която циркулира.
Абе колеги стегнете се малко бе,като не знаете нещо не объркваите хората.Маркучите ТРЯБВА ДА СА ТВЪРДИ,охладителната система на БМВ работи при 1.4 Бара(атмосвери) а предпазния клапан на капачката отваря на 2 Бара.Вие нали знаете (поне се надявам)че налягането в гумите ви е 2 Бара-2.2Бара-ЕМИ ТЕ МЕКИ ЛИ СА СПОРЕД ВАС.Това с меките маркучи беше едно време при ладите,и то не щото така трябва ,ами щото на сичките са им изгнили долната част на капачката дето е уплътнителната гума.
Ати колега стига рева и отиди си купи една нова капачка,и ако не стане тогава ще го мислиме какво е ,а не сега да фърлям боб и кокалчета да видя дали ти е от капачката или не.
И да ви го обясня малко по разбираемо:Радиаторчето на парното е по високо от капачката на радиатора,затова когато тя не е затворена хубаво и по принципа на скачените съдове (физика 7 клас) системата започва да изхвърля охладителната течност през капачката на радиатора,естествено започва да влиза въздух ,получава се въздушна възглавница,и там където има въздх метала се загрява до по високи градуси(главата примерно)от там като попадне малко вода при циркулацията тя веднага кипва и надува системата и продължава да се изхвърля течност през капачката.и ти го гледаш че в радиатора има вода ,а цялата система е празна.
Доста такива случаи съм виждал,като веднъж в радиатора имаше вода а налях 9 литра.
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
stef4o_BMW написа:Още една с надути марку4и след което ако не се земат мерки ще последва РЕМОНТ,дори и цял ден да работи колата марку4ите трябва да са МЕКИ,затва е клапана на капа4ката.Незнам колко трябва да го казваме и на какъв език ве4еslep написа:За какви меки маркучи говорите такива може да са сутрин преди да си запалил колата Нещо да ви говори 1.4 бара а някой 2.0 бара
А ти колега знаеш ли какво означава клапан,и какво прави според теб,щото аз си мисля че ако не беше под налягане щеше да има ОТВОР(демек дуппка),а не клапан.
ПС.Не се заяздам със никои,гледам колегите дето са писали са със 1.6 коли,при тях може и да е така(което не ми се вярва),но при 6 цилиндровия мотор е така както го казах.Поздрави
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани