изхвърли си антифриза

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: с усмивка.

изхвърли си антифриза

Мнение от Axis » 28 Сеп 2008, 16:27

Колеги сега се прибрах спирам пред нас и от капачката на радиатора здравата се напика. Карах не повече от 20км. и то съвсем спокойно каране. Стралката на водата си показва, че всичко е ок, т.е. седи си точно на средата на скалата, маркучите са меки, от ауспуха всичко нормално не пуши, перката си върти ... :shock: От какво може да е.

Незнам, но може би има значение, че преди 3 дни сменях масла и свещи. От тогава на празни обороти не работи равномерно, но аз го отдавах на дефектна свещ и имам уговорка да ги сменят, но незнам смяната на маслото може ли да има нещо общо с това изхвърляне на водата.???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

...

Мнение от Изрода » 28 Сеп 2008, 17:00

Не колега,просто не си затворил хубаво капачката на радиатора.При тези коли е така,работят на много високо налягане във охладителната система,и ако не си стегнал хубаво капачката изхвърлят цялата вода от там.Хубаво е че навреме си я видял,иначе следващият етап е прегряване,а то става за секунди.
Сега просто налеи течност,обезвъздуши хубаво СТЕГНИ КАПАЧКАТА,и си караи спокоино.Само виж да не изпуска от нея и при стегнато положение,ако е така бягаи да купиш една нова (25 лв.)
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 28 Сеп 2008, 17:10

Преди да изхвърли водата, беше ли загряла повече от нормалното? При прегряване охладителната течност се разщирява и се покачва налягането в системата и когато премине 1.4 бара, клапата на капачката се отваря. Може да е заминала и въпросната клапа и да отваря, когато си иска. Успех!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 29 Сеп 2008, 22:51

Колега една капа4ка е 25лв ако мислиш 4е твоята е заминала си купи нова и си4ко ще е наред
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 01 Окт 2008, 15:52

:OT: Да попитам нещо извън темата - при оптимално загрят двигател, какви трябва да са маркучите - меки или твърди.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 29.07.2008
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: 320 COUPE

Мнение от BJ » 01 Окт 2008, 16:50

МЕКИ.при стискане на маркуча трябва да усещаш водата която циркулира.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 01 Окт 2008, 18:00

BJ написа:МЕКИ.при стискане на маркуча трябва да усещаш водата която циркулира.


ОК! Значи вчера като се прибрах от работа ги проверих и бяха твърди като камък. На какво може да се дължи това, щото по-принцип проблем с температурата нямам - загрява си нормално и си държи стрелката на средата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 01 Окт 2008, 22:20

Ми запо4ваме от наи лесното.Това е да си смениш капа4ката на радятора,защото е заминал клапана и не изпуска налягането.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: бангия
Мечтае да кара: много кончета под капака

Мнение от slep » 02 Окт 2008, 0:44

За какви меки маркучи говорите такива може да са сутрин преди да си запалил колата Нещо да ви говори 1.4 бара а някой 2.0 бара
Не всичко което лети се яде

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 02 Окт 2008, 8:15

slep написа:За какви меки маркучи говорите такива може да са сутрин преди да си запалил колата Нещо да ви говори 1.4 бара а някой 2.0 бара
Още една с надути марку4и след което ако не се земат мерки ще последва РЕМОНТ,дори и цял ден да работи колата марку4ите трябва да са МЕКИ,затва е клапана на капа4ката.Незнам колко трябва да го казваме и на какъв език ве4е
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 02 Окт 2008, 8:18

stef4o_BMW написа:Ми запо4ваме от наи лесното.Това е да си смениш капа4ката на радятора,защото е заминал клапана и не изпуска налягането.


slep написа:За какви меки маркучи говорите такива може да са сутрин преди да си запалил колата Нещо да ви говори 1.4 бара а някой 2.0 бара


:?: :!: :?: :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: бангия
Мечтае да кара: много кончета под капака

Мнение от slep » 02 Окт 2008, 9:11

Да бе колега аз се чудя защо не ми губи антифриз и защо не ми меша масло и вода а то било защото са ми надути маркучите Ама аиде че се отклоняваме на колегата от темата А за DENEV пич има теми потърси
Не всичко което лети се яде

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

...

Мнение от Изрода » 02 Окт 2008, 12:09

BJ написа:МЕКИ.при стискане на маркуча трябва да усещаш водата която циркулира.


Абе колеги стегнете се малко бе,като не знаете нещо не объркваите хората.Маркучите ТРЯБВА ДА СА ТВЪРДИ,охладителната система на БМВ работи при 1.4 Бара(атмосвери) а предпазния клапан на капачката отваря на 2 Бара.Вие нали знаете (поне се надявам)че налягането в гумите ви е 2 Бара-2.2Бара-ЕМИ ТЕ МЕКИ ЛИ СА СПОРЕД ВАС.Това с меките маркучи беше едно време при ладите,и то не щото така трябва ,ами щото на сичките са им изгнили долната част на капачката дето е уплътнителната гума.

Ати колега стига рева и отиди си купи една нова капачка,и ако не стане тогава ще го мислиме какво е ,а не сега да фърлям боб и кокалчета да видя дали ти е от капачката или не.

И да ви го обясня малко по разбираемо:Радиаторчето на парното е по високо от капачката на радиатора,затова когато тя не е затворена хубаво и по принципа на скачените съдове (физика 7 клас) системата започва да изхвърля охладителната течност през капачката на радиатора,естествено започва да влиза въздух ,получава се въздушна възглавница,и там където има въздх метала се загрява до по високи градуси(главата примерно)от там като попадне малко вода при циркулацията тя веднага кипва и надува системата и продължава да се изхвърля течност през капачката.и ти го гледаш че в радиатора има вода ,а цялата система е празна.
Доста такива случаи съм виждал,като веднъж в радиатора имаше вода а налях 9 литра.
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

...

Мнение от Изрода » 02 Окт 2008, 12:21

stef4o_BMW написа:
slep написа:За какви меки маркучи говорите такива може да са сутрин преди да си запалил колата Нещо да ви говори 1.4 бара а някой 2.0 бара
Още една с надути марку4и след което ако не се земат мерки ще последва РЕМОНТ,дори и цял ден да работи колата марку4ите трябва да са МЕКИ,затва е клапана на капа4ката.Незнам колко трябва да го казваме и на какъв език ве4е


А ти колега знаеш ли какво означава клапан,и какво прави според теб,щото аз си мисля че ако не беше под налягане щеше да има ОТВОР(демек дуппка),а не клапан.

ПС.Не се заяздам със никои,гледам колегите дето са писали са със 1.6 коли,при тях може и да е така(което не ми се вярва),но при 6 цилиндровия мотор е така както го казах.Поздрави
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

kolko

Мнение от S7 » 02 Окт 2008, 12:40

някой знае ли колко литра антифриэ побира 318 TDS?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook