здравейте , имам проблем, моля помогнете.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
здравейте , имам проблем, моля помогнете.
когато карам на високи обороти и след това изгася двигателя, през капачката на радиатора ми започва да тече охладителната течност. нивото просто се покачва, това нормално ли е.след като останових това , стартирах на ново двигателя и нивото се нормализира. моля помогнете, ако някои се е сблъскал с този проблем.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Сега ли смени радиатора или преди време, добре ли е обезвъздушена системата, стрелката за температурата какво показва?!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Капа4ката не е за твоя модел и не държи налягането,стига с тия ефтини ментета каде зимате.Търси за твоя модел капа4ка и ще се оправи.(не Е36 ами какъвто ти е мотора) 


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Я сега кажи как го хвана
. Пролетта слагахме на приятел нов радиатор, не му се чакаше за Бер,(женените много не ги навивам за качествени части , че им отиват главите после
) та донесоха някакъв , засега върши работа, ама това ми направи лошо впечатление , беше без капачка! 



"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
ако ти надува и марку4ите 100% смени капа4ката,защото е била менте и клапана е свършил ве4е за налягането.Вземи си оргинална капа4ка за мотор М40 и проблема ти свършва.

- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Колега има и друго,просто когато си настъпвал повече колата,а ти така пишеш,при изгасянето на двигателя температурата се повишава,охладителната течност се разширява и търси място от където да избие,и в случая капачката е излязла слабото място което е добре.Просто като го настъпваш повече остави го после да поработи малко и да изравни минималната оптимална температура и тогава го изгаси.Знаеш се пак че сме с виско а не с електрическа перка,която и при изгасен двигател работи.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани