здравейте , имам проблем, моля помогнете.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 28.12.2007

здравейте , имам проблем, моля помогнете.

Мнение от chijo » 07 Сеп 2008, 17:38

когато карам на високи обороти и след това изгася двигателя, през капачката на радиатора ми започва да тече охладителната течност. нивото просто се покачва, това нормално ли е.след като останових това , стартирах на ново двигателя и нивото се нормализира. моля помогнете, ако някои се е сблъскал с този проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 07 Сеп 2008, 17:40

Някое аверче да имаш, да трампите капачките за проба. :idea:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 28.12.2007

Мнение от chijo » 07 Сеп 2008, 17:42

колега целият ми радиатор е нов , заедно с капачката разбира се

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 07 Сеп 2008, 17:44

Сега ли смени радиатора или преди време, добре ли е обезвъздушена системата, стрелката за температурата какво показва?!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 07 Сеп 2008, 17:54

Капа4ката не е за твоя модел и не държи налягането,стига с тия ефтини ментета каде зимате.Търси за твоя модел капа4ка и ще се оправи.(не Е36 ами какъвто ти е мотора) ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 07 Сеп 2008, 18:01

Я сега кажи как го хвана :D . Пролетта слагахме на приятел нов радиатор, не му се чакаше за Бер,(женените много не ги навивам за качествени части , че им отиват главите после :mhihi: ) та донесоха някакъв , засега върши работа, ама това ми направи лошо впечатление , беше без капачка! :roll:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 28.12.2007

Мнение от chijo » 07 Сеп 2008, 19:39

двигателя ми е м40 , а радиатора го смених преди 6 месеца. до сега не е правил този проблем, това ми се случи днес.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 07 Сеп 2008, 20:44

А случайно да ти надува маркучите?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 07 Сеп 2008, 22:20

ако ти надува и марку4ите 100% смени капа4ката,защото е била менте и клапана е свършил ве4е за налягането.Вземи си оргинална капа4ка за мотор М40 и проблема ти свършва.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 07 Сеп 2008, 23:16

Колега има и друго,просто когато си настъпвал повече колата,а ти така пишеш,при изгасянето на двигателя температурата се повишава,охладителната течност се разширява и търси място от където да избие,и в случая капачката е излязла слабото място което е добре.Просто като го настъпваш повече остави го после да поработи малко и да изравни минималната оптимална температура и тогава го изгаси.Знаеш се пак че сме с виско а не с електрическа перка,която и при изгасен двигател работи.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook