Въпрос за ламбда сонда

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Въпрос за ламбда сонда

Мнение от johnni_b » 05 Сеп 2008, 9:13

Свещите са черни и от аспуха излиза черен дим.Също така мени и обороти на празен ход, най-вече при загрял мотор. Възможно ли е ламбда сондата да е заминала? Мотора е М40 1.6.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Въпрос за ламбда сонда

Мнение от ивчо3 » 05 Сеп 2008, 9:49

Възможно е причината да е в ламбда сондата, както и много други неща. Само диагностиката ще го отчете.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

Мнение от 6efovete » 05 Сеп 2008, 10:14

наи добре както казва колегата да идеш на сервиз. обаче тия чернилки за които говориш.... :roll: ... дано да е ламдата, че другото няма да е добро. такива проблеми не се решават във форума .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 05 Сеп 2008, 12:37

най вероятно в сондата,работи само на богата смес,има6 ли увели4ение на разхода трудно ли ти пали когато е топла?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 05 Сеп 2008, 12:47

отиди на диагностика там ще ти кажат ако е от ламбдата,аз я сменях преди 5-6 месеца,и моята кола ги имаше сащите симптоми и накрая дори и не искаше да пали и като беше студен и като беше топъл двигателя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

:)

Мнение от BaHka » 05 Сеп 2008, 12:52

Може да е от ламбда сондата, може и от дебитомера да е, а защо не и температурен датчик? Диагностиката ще си каже всичко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 2.06.2006
Местоположение: София

Мнение от PGV » 05 Сеп 2008, 12:53

Като откачиш кабелчето на сондата към компютъра мериш с мултицет между него и маса напрежението - при правилна работа на сондата то се мени непрекъснато между 0.2-.0.3 и 0.7 волта. Ако е различно от това, значи е сондата. Разбира се най-добре да отидеш на диагностика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Мнение от johnni_b » 05 Сеп 2008, 14:24

Колата си пали лесно и при студен и при загрял двигател.Но мисля, че ми гори доста повече.А на диагмостика чак в понеделник.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook