Малко въпроси
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Малко въпроси
Лек проблем имам със документите на едно 320.. на големия талон и малкия съответно колата е написа- КОМБИ, а би трябвало Седан.
Мисля си, че ще се заяжда всяка втора кука.. но пък хич не ми се ходи в кат да дремя за смяна на талона. Дайте малко акъл.
Другите ми второстепенни въпроси са.. колата до 2 дори 3 хиляди оборота НЕ ВЪРВИ придърпва друса, кълчи са... това главно при тръгване на 1-ва.. но и на другите скорости ми го прави, но на първа е най-осезаемо! Иначе мине ли 3 хиляди оборота става интересно.
По принцип колата си върви перфектно. Пък другия проблем, дърпа на ляво..
естествено леко, грубо казано (не ме бива в математиката много) като пусна волана след 150 метра съм изцяло в другата лента(при 70-80 км/х), пробвах и на други места тоест не е от пътя или наклон някакъв. Като прибавим и странното тракане отвреме на време.. някъде от дясно! Бие на метал, но тракането е непостоянно и на равен път е притраквало.. но пък и по 3-4 км съм минавал без да го чуя. Тъй като понеделник ще я водя на сервиз, че консумативите са за смяна, ще разбера от какво и защо. Мотора е М50Б20 съвети не отказвам тъй като не съм се сблъсквал със подобни проблеми. Дано да е от филтъра(жестоко ме съмнява, но и в него имам надежда) или свещите, да не са ламби мламби, че пак ще олекна мамка му. 



Другите ми второстепенни въпроси са.. колата до 2 дори 3 хиляди оборота НЕ ВЪРВИ придърпва друса, кълчи са... това главно при тръгване на 1-ва.. но и на другите скорости ми го прави, но на първа е най-осезаемо! Иначе мине ли 3 хиляди оборота става интересно.





- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
за тва до 3000 оборота маи ша са ламбди мамбди,за тва 4е ти дърпа иди си виж гумите при гумаджия,а за талона ще трябва да го сменяш ,друг на4ин няма.толкова ли са тъпи тия в кат да пишат без да гледат ква е колата 

Аз до последно ще се надявам че не е мамбата.
За кат.. то си беше ебати филма там, питаха ме само за цвета.
Също съм и без номер на ДВГ, не стига че аз си търках номера със шкурка за да може, ония пергишен да го види, ами ще ми се и репчи! "ако не си готов след малко тръгвай и ела утре" и след малко изпратех един познат до този в кабината да вземе шкурка, защото няма как иначе и този кенеф ще вика за 10 сантима шкурка "Кой ще плаща за нея".. като ги чух че като ми прищрака, ще видиш кой ще плати след малко.
ще им скоча на заспите.. че дойде един негов колега на този и писа без номер.
Заспала работа...





Заспала работа...
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Малко въпроси
rever написа:Лек проблем имам със документите на едно 320.. на големия талон и малкия съответно колата е написа- КОМБИ, а би трябвало Седан.![]()
Мисля си, че ще се заяжда всяка втора кука.. но пък хич не ми се ходи в кат да дремя за смяна на талона. Дайте малко акъл.
![]()
Другите ми второстепенни въпроси са.. колата до 2 дори 3 хиляди оборота НЕ ВЪРВИ придърпва друса, кълчи са... това главно при тръгване на 1-ва.. но и на другите скорости ми го прави, но на първа е най-осезаемо! Иначе мине ли 3 хиляди оборота става интересно.![]()
По принцип колата си върви перфектно. Пък другия проблем, дърпа на ляво..
![]()
естествено леко, грубо казано (не ме бива в математиката много) като пусна волана след 150 метра съм изцяло в другата лента(при 70-80 км/х), пробвах и на други места тоест не е от пътя или наклон някакъв. Като прибавим и странното тракане отвреме на време.. някъде от дясно! Бие на метал, но тракането е непостоянно и на равен път е притраквало.. но пък и по 3-4 км съм минавал без да го чуя. Тъй като понеделник ще я водя на сервиз, че консумативите са за смяна, ще разбера от какво и защо. Мотора е М50Б20 съвети не отказвам тъй като не съм се сблъсквал със подобни проблеми. Дано да е от филтъра(жестоко ме съмнява, но и в него имам надежда) или свещите, да не са ламби мламби, че пак ще олекна мамка му.
Това с дърпането на ляво е бял кахър. Много ме притеснява забавеното ускорение до 2000-3000 оборота. Доколкото разбирам след 3000 оборота "става интересно", това означава ли, че изведнъж се изстрелва? Ако е така най-вероятната причина е в дебитомера. Има износени писти на потенциометъра. Най-лесно и сигурно е да вземеш друг дебитомер за проба, но в никакъв случай не си купувай такъв, ако не си напълно сигурен, че е за смяна. За съжаление диагностиката не може да покаже, че имаш неизправен дебитомер. Действай на принципа на пробата и грешката.
Re: Малко въпроси
Ми.. не то и аз грешно се изразих, не мога да го обясня точно но след 3 хиляди оборота колата си върви като нормална 320 - перфектен звук ,никакви шумове. Пък до 3 хиляди оборота има едно придърпване при по-рязко подаване на газта - при нормално и леко тръгване... почти няма кахъри, това за днес, но вчера със 2.2 оборота тръгвам нормално - волана чак се разтресе. Ако тръгна по-рязко.. има едно яко придърпване макар да съм по диплома "специалист" по ДВГ, не съм.. но мисля че се дави, защото се чува някой път че припатква от зад(не много силно), все едно е на газ, я тя не е чувала даже за газ.
Друго... днеска ходех на диагностика, ония гледа мери, шери показва абсолютоно грешни данни, като за пример - температура на двигателя -(минус) 25 градуса и каза да отида във понеделник когато е там еладжията им, защото той не разбирал много. Тъй като колата днес, макар и да го имаше придърпването можеше да се кара нормално, та отидох до Форд при едни познати да ми сменят маслото, че е за смяна пък другите шукарии, другата седмица. Та един маркуч имаше пукнат или цепнат по точно, откъдето капеше бензин, мисля че каза че отивал към филтъра. После не можа да ми занули това за маслото, вика че инсталацията някъде прави проблем и той ме прати на диагностика(във Форд не могат да ми направят). После вика, че му се струва че някъде около кутията на филтъра смучи въздух като му подам газ. Като е на място колата и подам примерно рязко газ да се изфорсира двигателя реагира след 1 секунда и леко припуква, особено ако настъпя педала до край, това и във движение го прави(ако подам газ до края). Като цяло е това.. двигателя не е станал по-шумен или по-бърз след 3 хиляди оборота(да не дава господ
) Макар че аз го чувам мотора, че звучи перфектно и познатите ми във Форд казаха че мотора се чува добре и "надали е нещо сериозно".. ама знаеш ли ще видим понеделник. 
Друго... днеска ходех на диагностика, ония гледа мери, шери показва абсолютоно грешни данни, като за пример - температура на двигателя -(минус) 25 градуса и каза да отида във понеделник когато е там еладжията им, защото той не разбирал много. Тъй като колата днес, макар и да го имаше придърпването можеше да се кара нормално, та отидох до Форд при едни познати да ми сменят маслото, че е за смяна пък другите шукарии, другата седмица. Та един маркуч имаше пукнат или цепнат по точно, откъдето капеше бензин, мисля че каза че отивал към филтъра. После не можа да ми занули това за маслото, вика че инсталацията някъде прави проблем и той ме прати на диагностика(във Форд не могат да ми направят). После вика, че му се струва че някъде около кутията на филтъра смучи въздух като му подам газ. Като е на място колата и подам примерно рязко газ да се изфорсира двигателя реагира след 1 секунда и леко припуква, особено ако настъпя педала до край, това и във движение го прави(ако подам газ до края). Като цяло е това.. двигателя не е станал по-шумен или по-бърз след 3 хиляди оборота(да не дава господ


- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
За талона нямаш голям избор ... КАТ е мястото , за тракането и аз го имам но е от ауспуха ... просто има 1 ламаринка която си опира и доста често срещан проблем ... а за виенето на ляво си е от джантата според мен или гумите
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Днес като я дигнаха се видя че предницата е за реглаж.. знаех си аз че левите завой са виновни ама..
Пък за тракането мисля че разбрах от къде е, падаше се под задните седалки някъде някаква шукария изгнила точно където се хваща с болтове и те не държат вече, като се дигне леко нагоре и се пусне се чува(може би и ти говориш за същото, не знам). двигателя да я оправя най-вече че ме боли сърцето особено като дойде време да си лягам.
Сърцето ми се разхлопва. 



35 лв назад.. резултат никъв.
Мери даже компресията, на 6-тия цилиндър е била малко по-малка, но пак си е била в норма.
Дебитомер не е било - уш
Ламбда сонда също - уш
Покара колата и каза че е бубина(най-вероятно), но и дюзите да се почистят нямало да е лошо.
На ниски придърпвала защото някоя бубина била с ниско напрежение, а във високи обороти напрежението се вдигало и те така, какво дрънка още забравих. Преди да я покара вика 90% са дюзите. И за някаква букса говореше по-едно време, какво обърквала компютъра и сместа обедневала.. че какво било то..
Страшно ме изнерви със неговите форсирания до 6 хл оборота за диагностиката.. малко остана да му изпера два шамара тя да не е за 1 ден тази кола, ама се осети по-едно време като се запътих към него, че ще му се случи нещо лошо ако още малко я форсира! 35 лв и 5 литра бензин.. да им.. и майсторите.

Дебитомер не е било - уш
Ламбда сонда също - уш
Покара колата и каза че е бубина(най-вероятно), но и дюзите да се почистят нямало да е лошо.

Страшно ме изнерви със неговите форсирания до 6 хл оборота за диагностиката.. малко остана да му изпера два шамара тя да не е за 1 ден тази кола, ама се осети по-едно време като се запътих към него, че ще му се случи нещо лошо ако още малко я форсира! 35 лв и 5 литра бензин.. да им.. и майсторите.

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани