м52 - спешно съвет!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

м52 - спешно съвет!!!

Мнение от Svetlio.Angelov » 04 Сеп 2008, 14:16

Здравейте ! Вижте, докато си търсих инфо за м52 (искам съвсем скоро да купя такава - м52б20) - на какво попаднах, използвайки "търсачката", не само нашата, а и Google.....

"...Здрав е M50 щото е с чугунен блок. М52 (без последните) е с алуминиев блок без ризи. Сегментите лягат на алуминия, но има защитно покритие - никасил, което корозира от сярата в горивото и след като то се износи става весело - колата не върви а харчи много. Та такива са и повечето BMW-та с М52. Друг "плюс" е че на този двигател не може да се прави основен ремонт.
Та където и да четете ревюта (истински) за покупка на употребявана кола, щом е BMW изрично ви се напомня в никакъв случай да не купувате такова с „никасилов проблем”
А думата никасил в форума на BMW се среща само един или два пъти с един много лек опит на юзер да попита за него. А проблема е ОГРОМЕН.
Така, че всеки решил да взима BMW не е лошо да прочете за това.
Легенди и митове ... "
http://audibg.com/index.php?showtopic=2 ... ded&start=

Колеги, помогнете да направя правилния избор! Моля ако някой е имал или има проблем с въпросния "НИКАСИЛОВ КАЗУС" да сподели!!!
Отделно от това моля за коментари по темата на хора имали / имащи автомобил с такъв мотор... Аз изчетох всичко, което е изписано и във форума ни и в Google на български.... и се колебая. Колебая се защото:

1. Има само 2 години, в които се прави този мотор (или съм в грешка)
2. Никасилов проблем - от сярата в горивото се получава изхабяване на Никасиловото покритие, следствие на което драстично намалява компресията и не подлежи на основен ремонт
3. Алуминиевия блок предимство ли е или недостатък? Освен, че е по-лек, и ще изисква малко по-специален антифриз, друго какво???
4. Ако искам бензинов автомобил 97-98 (е36) май само с м52 мога да намеря, нали?....

Моля за становища, преди да взема окончателно решение, защото предстои да огледам един екземпляр, а друго освен БМВ неща и да чувам...... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 04 Сеп 2008, 14:26

Маалии колега аз съм с м52 и като прочетох темата ти "са уплаших" :shock: :mhihi:
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 Touring M50

Мнение от EnthusiasT » 04 Сеп 2008, 14:48

човек който подценява качеството здравината и надевноста на БМВ и то 6тото са му наговорили глупости хора които карат коли с ПРЕДНО не е за БМВ според мен



п.с. - колеги прочете малко вав форума на хората с грешно предаване да виите кви глупости са писали по адрес на нашите другари на колела
Alfa 75 Turbo -- Е36 Touring M50B30++ -- E36 Coupe M50 -- Rover Tomcat 216 coupe

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 04 Сеп 2008, 15:30

Проблеми с никасил-а имаха в САЩ, че там е бил много сяров бензина преди 10г... тука, че и в Европата подобни проблеми не е имало... не би трябвало да имаш и сега, освен ако колата ти не е USA made и да е карана там...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 04 Сеп 2008, 15:37

[quote="EnthusiasT"]човек който подценява качеството здравината и надевноста на БМВ и то 6тото са му наговорили глупости хора които карат коли с ПРЕДНО не е за БМВ според мен

Колега, кой имаш предвид? :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 04 Сеп 2008, 15:48

никасила не е проблем, стига да се кара с качествен бенз-да няма много сяра в него.
в Англия е особено изявен проблема, заради горивата им. англииско М52 на над 150к мили без основен едва ли има...
досега никои с немски или италянски м52-ки не се е оплакал
бмв реагират бързо и някъде 98г. почват да правят блока с покритието алузил, с него няма грижи
а за УСА-та май че си ги произвеждаха с чугунени блокчета
вече за тунинг проект е по-добре да дириш М50, че е по-корав

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

Мнение от 6efovete » 04 Сеп 2008, 16:03

хора и аз купувам двигател сега и ме наплашихте. онзи ден пък прочетох в някъв вестник че точно по това време били изтеглили цяла серия от производство...заради съшия проблем :roll: и без това няма да купя мотор първа младост... я по добре да си заложа на М50 даже ако е и без ванос... :)
ааа и да ви питам понеже познти ползват М52 мотори на гас? това проблем ли е за никасила ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 04 Сеп 2008, 22:11

Хайде колеги с м52! дайте впечатления!!!


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 04 Сеп 2008, 22:15

Да не вярваш на всичко,което четеш...мойто М52 ако можеше да говори,до девето коляно щеше да ме псува...пък още е живо и здраво и за година и 5 месеца никви ядове не ми е дало...
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 04 Сеп 2008, 22:22

еиии ми сега кво ше праим.Аз като съм с алусил ,да го фърлям ли?
Абе верно ли че най-скъпите коли на света с големи двигатели били с никасил и никак не било лесно да ги ЗАОВЧИШ?
Въобще драмата на колегата,май требе да се превърне в ода за никасила,просто да се внимава при покупка,въпреки че шанса е 1 на 100
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

Мнение от 6efovete » 05 Сеп 2008, 0:10

:dunno: абе и аз не вярвам да са толкова прости от БМВ и да пуснат лош двигател :) да не се излагаме повече стая тема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 05 Сеп 2008, 0:19

6efovete написа::dunno: абе и аз не вярвам да са толкова прости от БМВ и да пуснат лош двигател :) да не се излагаме повече стая тема


Те прости не са, но са хора и допускат грешки и е факт че с никасиловият блок са имали огромни проблеми в Англия и САЩ например. Всъщност реално са спрели да предлагат този двигател в проблемните страни веднага след като са се усетили. НО ако се кара с бензин с ниско съдържание на сяра ресурса на този двигател е огромен, проблема е че никъде няма информация в България за горивата. Единствено съм чел че 100 октановият бензин на ОМВ практически не съдържа сяра и затова мойта я карах само с такъв. Като купувате колата измерете компресия и ако е в норми няма да има проблем.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 05 Сеп 2008, 11:05

До скоро се пишеха какви ли не лайна по адрес на дизеловите мотори на БМВ ,а сега пък и за бензиновия шестак,дето е бил няколко пъти мотор на годината именно в сащ.
Айде спрете се малко , прекалено много вярвате на пресата ,и разни подобни...
Толкова много БМВ-та с тоя мотор има пък досега не съм чул някой да се оплаче баш от такъв проблем.
:roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 05 Сеп 2008, 11:22

devastator написа:еиии ми сега кво ше праим.Аз като съм с алусил ,да го фърлям ли?
Абе верно ли че най-скъпите коли на света с големи двигатели били с никасил и никак не било лесно да ги ЗАОВЧИШ?
Въобще драмата на колегата,май требе да се превърне в ода за никасила,просто да се внимава при покупка,въпреки че шанса е 1 на 100

Devastartor - човек, аз драма нямам. Искам впечатления от собственици на такива автомобили. Аз отдавна съм избрал Марката и нямам съмнения в предимствата й пред всички остали. Ако не си на кеф - недей да спамиш в темата ми. Факта, че досега няма такава тема а и принципно няма достатъчно инфо по този въпрос правят темата важна не само за мен а и за всички, които ще прочетат информацията. Нали е технически форум и хората комуникират .... ЗАОВЧВАНЕТО другаде!!!

За VLD - пич, с какво (кое) да се спреме неразбрах? Факта, че не ми харесва нахъсан фен на АУДИ да говори зле за Марката ме кара да обогатя познанията си за този мотор, като пускам тема с молба за повече инфо......

МОЛЯ БЕЗ СПАМ! Ако можете да помогнете, моля направете го!

Колеги предстои ми да закупя такъв автомобил, затова и питам!
Същевременно искам да благодаря на хората, дали своето мнение и имащи опит с този модел двигатели! Очаквам още впечатления, за което съм предварително благодарен!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: м52 - спешно съвет!!!

Мнение от ивчо3 » 05 Сеп 2008, 11:48

[quote="Svetlio.Angelov"]Здравейте ! Вижте, докато си търсих инфо за м52 (искам съвсем скоро да купя такава - м52б20) - на какво попаднах, използвайки "търсачката", не само нашата, а и Google.....

"...Здрав е M50 щото е с чугунен блок. М52 (без последните) е с алуминиев блок без ризи. Сегментите лягат на алуминия, но има защитно покритие - никасил, което корозира от сярата в горивото и след като то се износи става весело - колата не върви а харчи много. Та такива са и повечето BMW-та с М52. Друг "плюс" е че на този двигател не може да се прави основен ремонт.
Та където и да четете ревюта (истински) за покупка на употребявана кола, щом е BMW изрично ви се напомня в никакъв случай да не купувате такова с „никасилов проблем”
А думата никасил в форума на BMW се среща само един или два пъти с един много лек опит на юзер да попита за него. А проблема е ОГРОМЕН.
Така, че всеки решил да взима BMW не е лошо да прочете за това.
Легенди и митове ... "
Това от форума на ауди ли го преписа? Юзър с ник нейм stevek мисля, че беше автора. Ако си прочел по надолу в същия форум на ауди един друг потребител споменава, че това са легенди и митове, а за никасиловото покритие дори не се споменава във форума ва БМВ, с изключение на един, два пъти.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook