Малко проблеми в Е36 320i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Малко проблеми в Е36 320i
Здравейте,
Както вече писах вече си имам и Е36 320и М50 с ванус. Това ми е първата Е36 и както всяка кола и тя си има малко проблемчета които трябва да елиминирам. Доста информация изчетох но за сега отговори не намерих.Ето ги поред:
Колата е подържана досега в Камор. Там са сменили и маслото с БМВ Лонgлайф 5W30 преди 1000км. Незнам дали това е правилното масло за този автомобил.
1.Само сутрин при палене повдигачите чукат около 1-2 секунди.
Лампата на маслото гасне 1 секунда след палене. Това е само сутрин
2.При подаване на контакт се чува посоянно жужене под чистачките. Това нормално ли е
3.Колата е с климатик Диавиа. Преди два дни на дисплея изписа отляво ER а отдсно service. Климатика работи и си духа студено. Минават ми мисли за пълнене с фреон или връзка с жуженето под чистачките но нека да чуя и други идеи
За сега толкоз ако някой има някакви идеи да сподели
Както вече писах вече си имам и Е36 320и М50 с ванус. Това ми е първата Е36 и както всяка кола и тя си има малко проблемчета които трябва да елиминирам. Доста информация изчетох но за сега отговори не намерих.Ето ги поред:
Колата е подържана досега в Камор. Там са сменили и маслото с БМВ Лонgлайф 5W30 преди 1000км. Незнам дали това е правилното масло за този автомобил.
1.Само сутрин при палене повдигачите чукат около 1-2 секунди.
Лампата на маслото гасне 1 секунда след палене. Това е само сутрин

2.При подаване на контакт се чува посоянно жужене под чистачките. Това нормално ли е

3.Колата е с климатик Диавиа. Преди два дни на дисплея изписа отляво ER а отдсно service. Климатика работи и си духа студено. Минават ми мисли за пълнене с фреон или връзка с жуженето под чистачките но нека да чуя и други идеи

За сега толкоз ако някой има някакви идеи да сподели

Ма много ме кефи тази кола!!!










- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
За повдигачите е нормално.Другия път сипи малко по-гъсто масло.
5W30 си мисля,че е за по-нови двигатели.
Жужене под чистачките не трябва да има.Вероятно нещо от климатроника се
бъзика и затова може и да дава грешка.
5W30 си мисля,че е за по-нови двигатели.
Жужене под чистачките не трябва да има.Вероятно нещо от климатроника се
бъзика и затова може и да дава грешка.
- *BMWocb
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Dinslaken,Germany,BT.BG
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото набара
- Мечтае да кара: БМВтурбо
- Детайли за колата: Да, неми вярваш но е така BMW–то е наи бързата кола !!!
3.Колата е с климатик Диавиа. Преди два дни на дисплея изписа отляво ER а отдсно service. Климатика работи и си духа студено. Минават ми мисли за пълнене с фреон или връзка с жуженето под чистачките но нека да чуя и други идеи :.... фреон заредиго ама да изкара и стария не да ти го допалва само щот и туи праят , един приятел и тои теи през хладното време ок студ
оба4е през деня у жегата небеше таи студено нес таи утре таи и дет викаш и странни звуци зе да изда отидохме и го оправиха викат фреона имало ама бил стар 100лв му зеха и сега проблемите са минало
нз според мен пробваи дано да се управи или или 



- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- *BMWocb
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Dinslaken,Germany,BT.BG
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото набара
- Мечтае да кара: БМВтурбо
- Детайли за колата: Да, неми вярваш но е така BMW–то е наи бързата кола !!!
ами да те питам 10W40 е добре за една ис-каbmwdriver написа:За повдигачите е нормално.Другия път сипи малко по-гъсто масло.
5W30 си мисля,че е за по-нови двигатели.
Жужене под чистачките не трябва да има.Вероятно нещо от климатроника се
бъзика и затова може и да дава грешка.

*BMWocb написа:ами да те питам 10W40 е добре за една ис-каbmwdriver написа:За повдигачите е нормално.Другия път сипи малко по-гъсто масло.
5W30 си мисля,че е за по-нови двигатели.
Жужене под чистачките не трябва да има.Вероятно нещо от климатроника се
бъзика и затова може и да дава грешка.или ?

Beautiful Mechanical Wonder
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
Пичове аз смених маслото преди 3 дена 10в40 на БМВ полусинтетика ии лампата на маслото ми свети 1-2 сек след другите лампички като паля ии при мен само сутрин или като мн време не съм я палил




- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Много странно с тази лампа не ми се вярва да е нормално
Но и други колеги с тоя мотор казват че и при тях е така. 


Ма много ме кефи тази кола!!!










- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
що не и замериш компресията ,ако всичко е ОК си я карай с пълна синтетика.
Разликата е , че когато я спукаш от газ мотора ще се чувства по добре
Разликата е , че когато я спукаш от газ мотора ще се чувства по добре


- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Колата съм я гледал докато беше на Иван, много добра! Драскотините оправи ли ги? Ако да, къде?
Със здраве да я караш
Със здраве да я караш
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
barty написа:Колата съм я гледал докато беше на Иван, много добра! Драскотините оправи ли ги? Ако да, къде?
Със здраве да я караш
Драскотините да в Булинс цялостно пребоядисване


vld написа:що не и замериш компресията ,ако всичко е ОК си я карай с пълна синтетика.
Разликата е , че когато я спукаш от газ мотора ще се чувства по добре
Компресията си е супер.
Сега гледах сайта на Проспеед за масло.
Мисля да си взема Мотул 6100 15/50 или 10/40 още го обмислям и една добавка за повдигачи задължително.

Ма много ме кефи тази кола!!!










- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Garribaldi написа:Пичове аз смених маслото преди 3 дена 10в40 на БМВ полусинтетика ии лампата на маслото ми свети 1-2 сек след другите лампички като паля ии при мен само сутрин или като мн време не съм я палил![]()
![]()
Според мен лампата за налягане на маслото трябва да гасне още докато се развърта стартера /при моята ИС-ка е така/, или веднага след стартиране на двигателя, зависи от това дали се пали на студен, или загрял двигател. В твоя случай е нормално да потракват повдигачите в първите няколко секунди, защото няма достатъчно налягане. В книжката за ремонт и поддръжка е отразено, че това потракване в първите секунди след стартиране е нормално.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Тва с гасненето на лампата само при студен старт ли ти го прави ?? При мен съошто при студен старт сутрин загасва 1 сек. след старта, но при топьл старт гаснее оште на стартера. Инаначе на студено и при мен клапаните истропват за 2сек.
Ти каква добавка мислиш да слагаш ?
П.С.1 исвинявам се за правописа ама сьм в Австрия и имам мальк проблем....
П.С.2 колата на Внаката е лудница, просто супер колица
Ти каква добавка мислиш да слагаш ?
П.С.1 исвинявам се за правописа ама сьм в Австрия и имам мальк проблем....
П.С.2 колата на Внаката е лудница, просто супер колица
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани