Малко проблеми в Е36 320i

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Малко проблеми в Е36 320i

Мнение от didore » 03 Сеп 2008, 20:58

Здравейте,
Както вече писах вече си имам и Е36 320и М50 с ванус. Това ми е първата Е36 и както всяка кола и тя си има малко проблемчета които трябва да елиминирам. Доста информация изчетох но за сега отговори не намерих.Ето ги поред:

Колата е подържана досега в Камор. Там са сменили и маслото с БМВ Лонgлайф 5W30 преди 1000км. Незнам дали това е правилното масло за този автомобил.

1.Само сутрин при палене повдигачите чукат около 1-2 секунди.
Лампата на маслото гасне 1 секунда след палене. Това е само сутрин :!:

2.При подаване на контакт се чува посоянно жужене под чистачките. Това нормално ли е :?:

3.Колата е с климатик Диавиа. Преди два дни на дисплея изписа отляво ER а отдсно service. Климатика работи и си духа студено. Минават ми мисли за пълнене с фреон или връзка с жуженето под чистачките но нека да чуя и други идеи :roll:

За сега толкоз ако някой има някакви идеи да сподели ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 03 Сеп 2008, 22:41

За повдигачите е нормално.Другия път сипи малко по-гъсто масло.
5W30 си мисля,че е за по-нови двигатели.
Жужене под чистачките не трябва да има.Вероятно нещо от климатроника се
бъзика и затова може и да дава грешка.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Dinslaken,Germany,BT.BG
Пол: Мъж
Кара: Каквото набара
Мечтае да кара: БМВтурбо
Детайли за колата: Да, неми вярваш но е така BMW–то е наи бързата кола !!!

Мнение от *BMWocb » 03 Сеп 2008, 23:23

3.Колата е с климатик Диавиа. Преди два дни на дисплея изписа отляво ER а отдсно service. Климатика работи и си духа студено. Минават ми мисли за пълнене с фреон или връзка с жуженето под чистачките но нека да чуя и други идеи :.... фреон заредиго ама да изкара и стария не да ти го допалва само щот и туи праят , един приятел и тои теи през хладното време ок студ :) оба4е през деня у жегата небеше таи студено нес таи утре таи и дет викаш и странни звуци зе да изда отидохме и го оправиха викат фреона имало ама бил стар 100лв му зеха и сега проблемите са минало :mhihi: нз според мен пробваи дано да се управи или или :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 03 Сеп 2008, 23:25

Това е задължително-първо проверка на фреона ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Dinslaken,Germany,BT.BG
Пол: Мъж
Кара: Каквото набара
Мечтае да кара: БМВтурбо
Детайли за колата: Да, неми вярваш но е така BMW–то е наи бързата кола !!!

Мнение от *BMWocb » 04 Сеп 2008, 2:35

bmwdriver написа:За повдигачите е нормално.Другия път сипи малко по-гъсто масло.
5W30 си мисля,че е за по-нови двигатели.
Жужене под чистачките не трябва да има.Вероятно нещо от климатроника се
бъзика и затова може и да дава грешка.
ами да те питам 10W40 е добре за една ис-ка :) или ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 04 Сеп 2008, 2:46

*BMWocb написа:
bmwdriver написа:За повдигачите е нормално.Другия път сипи малко по-гъсто масло.
5W30 си мисля,че е за по-нови двигатели.
Жужене под чистачките не трябва да има.Вероятно нещо от климатроника се
бъзика и затова може и да дава грешка.
ами да те питам 10W40 е добре за една ис-ка :) или ?

:yes:
Beautiful Mechanical Wonder

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 04 Сеп 2008, 13:28

Пичове аз смених маслото преди 3 дена 10в40 на БМВ полусинтетика ии лампата на маслото ми свети 1-2 сек след другите лампички като паля ии при мен само сутрин или като мн време не съм я палил ;) :confused: :(
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 04 Сеп 2008, 19:32

Много странно с тази лампа не ми се вярва да е нормално :roll: Но и други колеги с тоя мотор казват че и при тях е така. ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 04 Сеп 2008, 20:02

що не и замериш компресията ,ако всичко е ОК си я карай с пълна синтетика.
Разликата е , че когато я спукаш от газ мотора ще се чувства по добре :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 04 Сеп 2008, 21:12

Колата съм я гледал докато беше на Иван, много добра! Драскотините оправи ли ги? Ако да, къде?
Със здраве да я караш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 05 Сеп 2008, 10:29

barty написа:Колата съм я гледал докато беше на Иван, много добра! Драскотините оправи ли ги? Ако да, къде?
Със здраве да я караш


Драскотините да в Булинс цялостно пребоядисване :mhihi: .Каското покри всичко ;)

vld написа:що не и замериш компресията ,ако всичко е ОК си я карай с пълна синтетика.
Разликата е , че когато я спукаш от газ мотора ще се чувства по добре :idea:


Компресията си е супер.
Сега гледах сайта на Проспеед за масло.
Мисля да си взема Мотул 6100 15/50 или 10/40 още го обмислям и една добавка за повдигачи задължително. ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 05 Сеп 2008, 10:58

Garribaldi написа:Пичове аз смених маслото преди 3 дена 10в40 на БМВ полусинтетика ии лампата на маслото ми свети 1-2 сек след другите лампички като паля ии при мен само сутрин или като мн време не съм я палил ;) :confused: :(

Според мен лампата за налягане на маслото трябва да гасне още докато се развърта стартера /при моята ИС-ка е така/, или веднага след стартиране на двигателя, зависи от това дали се пали на студен, или загрял двигател. В твоя случай е нормално да потракват повдигачите в първите няколко секунди, защото няма достатъчно налягане. В книжката за ремонт и поддръжка е отразено, че това потракване в първите секунди след стартиране е нормално.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 05 Сеп 2008, 18:38

Тва с гасненето на лампата само при студен старт ли ти го прави ?? При мен съошто при студен старт сутрин загасва 1 сек. след старта, но при топьл старт гаснее оште на стартера. Инаначе на студено и при мен клапаните истропват за 2сек.
Ти каква добавка мислиш да слагаш ?


П.С.1 исвинявам се за правописа ама сьм в Австрия и имам мальк проблем....

П.С.2 колата на Внаката е лудница, просто супер колица
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook