Топлинен датчик????
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- borislav1980
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 3.09.2008
Топлинен датчик????
Колеги,преди време имах следния проблем колата на студено не отработваше както трябва при подаванв на гас забиваше а и в редки случаи при палене не искаше да задаржи обороти и гаснеше,всичко това докато не загрее след това нямаше проблеми.Казаха ми в сервиза че трябва да изчистят дюзите и ще се оправи така и стана наистина се оправи но само за 5 месеца и старата песен на нов глас.този пат откарах колата на друг майстор и да сам по сигурен стоях при него по време на цялата операция от свалянето и почистването на дюзите до тяхното поставяне.След това колат я закачи на диагностиката и ми каза че просто е перфектна и аз си тръгнах доволен,но на сутринтра проблема си беше същия с малки подобрения саответно веднага званя на тъй наречения маистор и му казвам че нищо не е направил,а тои се чуди какво да ми каже освн пак да му я откарам да ми я прегледа или разбазика още повече и ми спомена за този температурен дадтчик на блока.Аз съотвтно се поинтересувах за него тук един колега беше дал стоиностите на които трябва да отговаря а те са +20С-от 2.2-2.7 Ома сапротивление на студен мотор аз го замерих на мене ми даде 2.18 ома и незнам дали тази малка разлика моге да е толкова от значение?Ако някои има някаква друга идея от какво може да е да сподели ще бъда благодарен.
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Ако наистина си мерил при 20 градуса съпротивлението на датчика разликата е много малка и аз бих приел че датчика ти е наред.Имай предвид че дори при 1 градус разлика и съпротивлението е вече друго.
Megasquirt & Megaview user
- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
- borislav1980
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 3.09.2008
Дебитомера си работи.Пропуснах да кажа и се извинявам за което,аз колата я карам и на метан,но там ги нямам тези проблеми и си работи и върви добре.
А че мерих топлинния датчик мерих го и ми показа тази стоиност ама колко е била температурата с точност незнам,а щом има толкова голямо значение може и от него да е???
А че мерих топлинния датчик мерих го и ми показа тази стоиност ама колко е била температурата с точност незнам,а щом има толкова голямо значение може и от него да е???
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
аз го сменях тоз температурен дтчик ама при мен проблема беше че датчика отчиташе по висока температура. На диагностиката ми показваше 120 градуса пори температура на двигатеа около 90.Ако е от него на диагностиката би трябвало да ти излезе някоя грешка.
- borislav1980
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 3.09.2008
Nikito_nn написа:аз го сменях тоз температурен дтчик ама при мен проблема беше че датчика отчиташе по висока температура. На диагностиката ми показваше 120 градуса пори температура на двигатеа около 90.Ако е от него на диагностиката би трябвало да ти излезе някоя грешка.
Какви проблеми точно ти правеше преди да го смениш?
- borislav1980
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 3.09.2008
slatanic написа:Ти с метана трябваше да почнеш бе колега!![]()
Ей го каде ти е проблема!
Колега проблема не ми е в метана,защото на метан си е ok и не мисла че да се воза евтино е проблем на мене.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
borislav1980 написа:Nikito_nn написа:аз го сменях тоз температурен дтчик ама при мен проблема беше че датчика отчиташе по висока температура. На диагностиката ми показваше 120 градуса пори температура на двигатеа около 90.Ако е от него на диагностиката би трябвало да ти излезе някоя грешка.
Какви проблеми точно ти правеше преди да го смениш?
Ами сутрин като запал колата работеше много гадно като на 3 цилиндара и цялата се тресеше, сякаш не и достигаше гориво и като отидох на елкон майстора каза че датчика показвал по висока температура отколкото трябва и най вероятно сутрин като е студена той отчита висока температура и пуска компа пуска по малко гориво.
Ама нали ти казах би трябвало на диагностиката да ти излезе ако не ти работи.
- borislav1980
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 3.09.2008
Може би трябва,но не ми показа да е развален,а можве би като мотора си е достигнал 90С и да не излиза като грешка,защото колата я закачихме след като си беше напълно загряла.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Ми тя и мойта беше загряла като ми я закачиха.Той майстора направо се очуди и ме пита колко градуса ми показва стрелката в купето щото на компютъра му показва 120 градуса,а в колата си показваше нормално около 90.borislav1980 написа:Може би трябва,но не ми показа да е развален,а можве би като мотора си е достигнал 90С и да не излиза като грешка,защото колата я закачихме след като си беше напълно загряла.
Ма щом не ти е излязло като грешка значи можеби не е от тм проблема.Да не са ти запушени дюзите?При метана незнам как е ама при газта ако рядко я превключваш на бензин почват да се запушват дюзите.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани