Топлинен датчик????

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.09.2008

Топлинен датчик????

Мнение от borislav1980 » 03 Сеп 2008, 18:03

Колеги,преди време имах следния проблем колата на студено не отработваше както трябва при подаванв на гас забиваше а и в редки случаи при палене не искаше да задаржи обороти и гаснеше,всичко това докато не загрее след това нямаше проблеми.Казаха ми в сервиза че трябва да изчистят дюзите и ще се оправи така и стана наистина се оправи но само за 5 месеца и старата песен на нов глас.този пат откарах колата на друг майстор и да сам по сигурен стоях при него по време на цялата операция от свалянето и почистването на дюзите до тяхното поставяне.След това колат я закачи на диагностиката и ми каза че просто е перфектна и аз си тръгнах доволен,но на сутринтра проблема си беше същия с малки подобрения саответно веднага званя на тъй наречения маистор и му казвам че нищо не е направил,а тои се чуди какво да ми каже освн пак да му я откарам да ми я прегледа или разбазика още повече и ми спомена за този температурен дадтчик на блока.Аз съотвтно се поинтересувах за него тук един колега беше дал стоиностите на които трябва да отговаря а те са +20С-от 2.2-2.7 Ома сапротивление на студен мотор аз го замерих на мене ми даде 2.18 ома и незнам дали тази малка разлика моге да е толкова от значение?Ако някои има някаква друга идея от какво може да е да сподели ще бъда благодарен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 03 Сеп 2008, 18:10

Дайте сега да метмене един боб та да разбереме каква точно ти е колата,после и още един за да разбереме от каде е проблема! :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от borislav1980 » 03 Сеп 2008, 23:08

колата е bmw 316i "91

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 03 Сеп 2008, 23:35

Дебитомер гледа ли?Ламбда сонда?Каде правиха диагностиката,че чат пат се случва да ти кажат на нея,че сичко е екстра,ама да си продължава с проблемите.Виж от дебитомера може да ти праи тия номерца.Айде успех.За повече инфо да се изкаже некой по назнайващ матриала! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 03 Сеп 2008, 23:47

Ако наистина си мерил при 20 градуса съпротивлението на датчика разликата е много малка и аз бих приел че датчика ти е наред.Имай предвид че дори при 1 градус разлика и съпротивлението е вече друго.
Megasquirt & Megaview user

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Мнение от zaharin3 » 03 Сеп 2008, 23:50

мога да ти дам да пробваш с моиа дебитомер
ако работи добре го взимаи
от софия сьм 0899479402

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Мнение от zaharin3 » 03 Сеп 2008, 23:51

ае цел мотор имам еи м40 1.6 90г.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от borislav1980 » 04 Сеп 2008, 1:56

Дебитомера си работи.Пропуснах да кажа и се извинявам за което,аз колата я карам и на метан,но там ги нямам тези проблеми и си работи и върви добре.
А че мерих топлинния датчик мерих го и ми показа тази стоиност ама колко е била температурата с точност незнам,а щом има толкова голямо значение може и от него да е???

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 04 Сеп 2008, 12:09

Ти с метана трябваше да почнеш бе колега! :mhihi:
Ей го каде ти е проблема! :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 04 Сеп 2008, 12:25

аз го сменях тоз температурен дтчик ама при мен проблема беше че датчика отчиташе по висока температура. На диагностиката ми показваше 120 градуса пори температура на двигатеа около 90.Ако е от него на диагностиката би трябвало да ти излезе някоя грешка.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от borislav1980 » 04 Сеп 2008, 13:00

Nikito_nn написа:аз го сменях тоз температурен дтчик ама при мен проблема беше че датчика отчиташе по висока температура. На диагностиката ми показваше 120 градуса пори температура на двигатеа около 90.Ако е от него на диагностиката би трябвало да ти излезе някоя грешка.

Какви проблеми точно ти правеше преди да го смениш?

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от borislav1980 » 04 Сеп 2008, 13:03

slatanic написа:Ти с метана трябваше да почнеш бе колега! :mhihi:
Ей го каде ти е проблема! :mhihi:

Колега проблема не ми е в метана,защото на метан си е ok и не мисла че да се воза евтино е проблем на мене.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 04 Сеп 2008, 14:33

borislav1980 написа:
Nikito_nn написа:аз го сменях тоз температурен дтчик ама при мен проблема беше че датчика отчиташе по висока температура. На диагностиката ми показваше 120 градуса пори температура на двигатеа около 90.Ако е от него на диагностиката би трябвало да ти излезе някоя грешка.

Какви проблеми точно ти правеше преди да го смениш?

Ами сутрин като запал колата работеше много гадно като на 3 цилиндара и цялата се тресеше, сякаш не и достигаше гориво и като отидох на елкон майстора каза че датчика показвал по висока температура отколкото трябва и най вероятно сутрин като е студена той отчита висока температура и пуска компа пуска по малко гориво.
Ама нали ти казах би трябвало на диагностиката да ти излезе ако не ти работи.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от borislav1980 » 04 Сеп 2008, 17:40

Може би трябва,но не ми показа да е развален,а можве би като мотора си е достигнал 90С и да не излиза като грешка,защото колата я закачихме след като си беше напълно загряла.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 04 Сеп 2008, 18:04

borislav1980 написа:Може би трябва,но не ми показа да е развален,а можве би като мотора си е достигнал 90С и да не излиза като грешка,защото колата я закачихме след като си беше напълно загряла.
Ми тя и мойта беше загряла като ми я закачиха.Той майстора направо се очуди и ме пита колко градуса ми показва стрелката в купето щото на компютъра му показва 120 градуса,а в колата си показваше нормално около 90.
Ма щом не ти е излязло като грешка значи можеби не е от тм проблема.Да не са ти запушени дюзите?При метана незнам как е ама при газта ако рядко я превключваш на бензин почват да се запушват дюзите.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook