Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- DaDurty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 28.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320d M Sport
izzzo написа:добавих малко инфо за връзването на гонга
мерси колега... като по поръчка я сложи информацията за гонг-а... тъкмо преди 1 час си закупих такъв... но влязох тук да те питам едро друго нещо, аз доста отдавна си сложих по твоите оказания борда и си бачка добре, но виждам че тук друг колега е постнал линк към описание на англиийски и забелзах една разлика... че да питам.
Значи по твоите описания от бялата букса(х1071 пин1) отива кабелче към конфорт мудала(ZKE IV модул пин15) , а описанието на англиискки пише, че от бялата букса(х1071 пин1) кабелчето отива към някъв друг блок с единична голяма букса, който също се намира зад жабката и също кабела влиза в пин15(за нагледно погледни страници 13,14,14,16 от даденото описание буксата е с номер Х1659)... стана ми странно и да питам да разнищим тази разлика..
П.С. какво стана настроиха ли ти ОБЦ-то през буксата, коя букса става на въпрос главната на колата или някоя от двете на борда и кой го направи да се свържа с него че взехме на един приятел борд от М3 и му показва с 5-6 литра повече от нормалния(вече засечен разход) разход )) Мерси за вниманието
Последна промяна DaDurty на 29 Окт 2008, 13:04, променена общо 1 път
We're Going In Hell For This And You're All Coming With Us
- DaDurty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 28.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320d M Sport
KaTsArA-BMW написа:Как така всички функций без Чек-а работят ! За какво служи този чек защото и аз ще слагам от малкия към големия борд и може ли да се направи да работи този Чек
Служи за да ти прави проверка на "системата" смисал.. отворена врата, изгоряла крушка по купето(фарове, стопове) намаляла течност(казанче за чистачките или антифриз, а може и гориво). Все хубави глезотиики, НО за да ти работи това трябва да си закупиш и един чек модул(в монета се продава такъв в раздела продава), няколко метра кабели и съответно необходимите датчици на местата кадето трябва да се чеква... и не на последно място да намериш някой, който му се занимава или пък на когото да платиш да му се занимава да ти окабели колата.... лесно за писане и часове за преправяне. Но ентусиазма има най-голямо значение тук... успех
We're Going In Hell For This And You're All Coming With Us
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
В интерес на истината, при конверсията на мойта кола първоначално бях вързал пин 1 от х1071 по описания в ПДФ-а начин- към тази червеникавата букса. Резултата беше че code функцията НЕ РАБОТЕШЕ. След като вързах кабелите по описания от мен начин, вече работеше. Мисля че човека който е писал въпросното упътване просто е объркал буксата.
- S.D.W
- Е46 Fanatic
- Мнения: 206
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: sofiq,sliven city
- Пол: Мъж
- Кара: Старата Дрифтачка
- Детайли за колата: При изключено ASC колата се превръща във кола от старата школа (старата Дрифтачка)
- DaDurty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 28.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320d M Sport
да може да я е объркал... защото аз от седмица карам без жабка и я имам но в друг цвят буксата, но определно не е тва ZKE(конфорт) модула...
Да те питам, че ще закачам идната седмица лостче за мигачите да ми командва борд-а и не съм свалял пластмасите м/у волана и уредите каде и как са захванати и ще се получи ли без да свалям волана
Да те питам, че ще закачам идната седмица лостче за мигачите да ми командва борд-а и не съм свалял пластмасите м/у волана и уредите каде и как са захванати и ще се получи ли без да свалям волана
We're Going In Hell For This And You're All Coming With Us
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Имаш две пластмаси- горната се държи на едно винтче и долната се държи на едно. Развиваш ги, дърпаш леко и си ти!
- DaDurty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 28.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320d M Sport
izzzo написа:Имаш две пластмаси- горната се държи на едно винтче и долната се държи на едно. Развиваш ги, дърпаш леко и си ти!
ТенкЮ
We're Going In Hell For This And You're All Coming With Us
- EnimEn
- ентусиаст
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Аз отдавна свърших с конверсията и всичко бачка нормално, само не можах да си свържа гонга и сензора за температурата.
Колата ми беше с часовник и ... бихте ли дали схемата и за гонга, че ми се губят някъде по трасето 2 кабела, към термометъра е същата работа
Колата ми беше с часовник и ... бихте ли дали схемата и за гонга, че ми се губят някъде по трасето 2 кабела, към термометъра е същата работа
- EnimEn
- ентусиаст
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
- DaDurty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 28.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320d M Sport
EnimEn написа:по моя въпрос нещо?
ами гонга... аз моя като го добавях... го вързах както е описал колегта в първия пост.. към букстите на таблото... към борда.. и взех + и - от захранването на борда... за да има ток към гонга само когато съм на полуконтакт или контакт... ти си вземи от кадето ти е най-удобно... не виждам каде може да си объркал за да не ти работи гонга... описано е иделано според мен...
а за датчика за температурата... аз бях с малкия набеден за борд и си ми беше вързан заводски.. но като гледам схемата дадена в първия пост също пише точно кои пинове на черната букса са за температурния датчик.. ... и са верни поневе аз като слагах моя си преглеждах всички кабели и бяха точно както е описал колега.. найстина така като не знам кое на каде си вързал.. съм безпомощен да бъда полезен...
We're Going In Hell For This And You're All Coming With Us
- EnimEn
- ентусиаст
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
DaDurty написа:EnimEn написа:по моя въпрос нещо?
ами гонга... аз моя като го добавях... го вързах както е описал колегта в първия пост.. към букстите на таблото... към борда.. и взех + и - от захранването на борда... за да има ток към гонга само когато съм на полуконтакт или контакт... ти си вземи от кадето ти е най-удобно... не виждам каде може да си объркал за да не ти работи гонга... описано е иделано според мен...
а за датчика за температурата... аз бях с малкия набеден за борд и си ми беше вързан заводски.. но като гледам схемата дадена в първия пост също пише точно кои пинове на черната букса са за температурния датчик.. ... и са верни поневе аз като слагах моя си преглеждах всички кабели и бяха точно както е описал колега.. найстина така като не знам кое на каде си вързал.. съм безпомощен да бъда полезен...
ух, аз не бях видял, че е описал и за гонга, днес го оправих и вече ми пее много приятно
само не знам температурния сензор как се връзва, смисъл, пуснал съм му кабел от борда, ама не знам +12 ли е другия кабел или маса? вие знаете ли?
иначе абсолютно всичко (без чека) ми бачка и много ме радва
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Добре а въпросният датмик за температура ако го заменя с Термистор ще стане ли на борда за е36 понеже за е34 става ...и на кой пин се връзва ?
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Smoocki написа:Добре а въпросният датмик за температура ако го заменя с Термистор ще стане ли на борда за е36 понеже за е34 става ...и на кой пин се връзва ?
Става без никакви проблеми колега, само трябва да го уцелиш точно, че може да има разминавания в градусите иначе
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
2 - Нямах температурен датчик и инсталация за него
Решението:
Позачетох се и се оказа, че колеги са разисквали тази тема за температурните датчици, цената им като нови е голяма, затова имаше съвети за закупуването на термистор, а именно:
5 kOhm NTC термистор , B25/100 ~1лв !!!
Аз ето това намерих и мисля ,че ще показва правилно..без поляритет е
Решението:
Позачетох се и се оказа, че колеги са разисквали тази тема за температурните датчици, цената им като нови е голяма, затова имаше съвети за закупуването на термистор, а именно:
5 kOhm NTC термистор , B25/100 ~1лв !!!
Аз ето това намерих и мисля ,че ще показва правилно..без поляритет е
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
EnimEn написа:DaDurty написа:EnimEn написа:по моя въпрос нещо?
ами гонга... аз моя като го добавях... го вързах както е описал колегта в първия пост.. към букстите на таблото... към борда.. и взех + и - от захранването на борда... за да има ток към гонга само когато съм на полуконтакт или контакт... ти си вземи от кадето ти е най-удобно... не виждам каде може да си объркал за да не ти работи гонга... описано е иделано според мен...
а за датчика за температурата... аз бях с малкия набеден за борд и си ми беше вързан заводски.. но като гледам схемата дадена в първия пост също пише точно кои пинове на черната букса са за температурния датчик.. ... и са верни поневе аз като слагах моя си преглеждах всички кабели и бяха точно както е описал колега.. найстина така като не знам кое на каде си вързал.. съм безпомощен да бъда полезен...
ух, аз не бях видял, че е описал и за гонга, днес го оправих и вече ми пее много приятно
само не знам температурния сензор как се връзва, смисъл, пуснал съм му кабел от борда, ама не знам +12 ли е другия кабел или маса? вие знаете ли?
иначе абсолютно всичко (без чека) ми бачка и много ме радва
другия кабел е маса
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани