дали не смесва газ с бензин?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
дали не смесва газ с бензин?
Колеги възможно ли е да ми смесва горивата и ако е, от какво се получава.
Благодаря
Благодаря

- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
по принцип не ама невиждам кое му е смешното
Става въпрос за това че оня ден тръгнах на път и заредих освен газ и за 20 лева бензин.Минал съм около 700 км и ми направи впечетление че бензина ми намаляпочти наполовина без да съм карал на бензин, а колата невърви много като хората. А един ден преди това ми сменяха резервоара щото стария малко се пукна
и се питах дали не е нещо от резервоара щото му беше първото пълнене след смяната(а нали е на две крила и евентуално да е преливало от едното в другото докато се оравновеси или нещо такова) или пък дали смесва двете горива нещо и затова да не върви много,а дали не е възможно да се изпарява от някъде 

Става въпрос за това че оня ден тръгнах на път и заредих освен газ и за 20 лева бензин.Минал съм около 700 км и ми направи впечетление че бензина ми намаляпочти наполовина без да съм карал на бензин, а колата невърви много като хората. А един ден преди това ми сменяха резервоара щото стария малко се пукна


- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
Никак не смешно,трагично е да имаш такъв проблем 

Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
Прехвърлянето от газ на бензин и обратно става от два електромагнитни клапани, които при по-старите инсталации се управляват от 4-позиционен ключ, а при по-новите - електронно.
Ако клапана, който прекъсва бензина не се управлява или механично не затваря напълно в цилиндрите влиза и газ и бензин (в незнайно съотношение) но тогава видимо колата не върви добре и няма мощност - във всички случаи работи с богата смес.
Пак казвам, че това се усеща веднага.
Сега е топло и колата би трябвало да си пали направо на газ, особено ако е загряла. Според мен най-лесно е да откачиш маркуча за бензина от клапана КАТО ГО ЗАПУШИШ СТАБИЛНО
(не знам управлението на газта при теб изключва ли помпата или я оставя да работи) ида провериш как ще върви колата.
Ако нещата се оправят значи или е управлнието на ел. магнитния клапан или самия той не уплътнява и не прекъсва бензина.
Ако клапана, който прекъсва бензина не се управлява или механично не затваря напълно в цилиндрите влиза и газ и бензин (в незнайно съотношение) но тогава видимо колата не върви добре и няма мощност - във всички случаи работи с богата смес.
Пак казвам, че това се усеща веднага.
Сега е топло и колата би трябвало да си пали направо на газ, особено ако е загряла. Според мен най-лесно е да откачиш маркуча за бензина от клапана КАТО ГО ЗАПУШИШ СТАБИЛНО

Ако нещата се оправят значи или е управлнието на ел. магнитния клапан или самия той не уплътнява и не прекъсва бензина.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Благодаря ти много колега,ще го пробвам, ама може ли да ми кажеш къде се намира този електромагнитен клапан, някъде в изпаритела ли е или къде...
и маркуча за бензина как да разбера кой е
Благдаря ти предварително


Благдаря ти предварително

Клапаните са ИЗВЪН изпарителя.
Какви са зависи от модела на газовата инсталация (и дали са оригинални - за нея)
Къде са зависи от това кой и къде е монтирал инсталацията и къде е решил, че е най-удобно/лесно (по принцип отпред в двигателния отсек на подкалниците или на "щита" към купето)
Сега се сещам и друго нещо
Опитай да загрееш колата, да минеш на "газ" и да спреш газта директно от кранчето на бутилката кйато оставиш ключа на положение "газ"
Ако колата не изгасне веднага, а продължи да работи, макар и лошо на празни обороти значи бензина не е изключен (напълно или отчасти го има)
Какви са зависи от модела на газовата инсталация (и дали са оригинални - за нея)
Къде са зависи от това кой и къде е монтирал инсталацията и къде е решил, че е най-удобно/лесно (по принцип отпред в двигателния отсек на подкалниците или на "щита" към купето)
Сега се сещам и друго нещо

Опитай да загрееш колата, да минеш на "газ" и да спреш газта директно от кранчето на бутилката кйато оставиш ключа на положение "газ"
Ако колата не изгасне веднага, а продължи да работи, макар и лошо на празни обороти значи бензина не е изключен (напълно или отчасти го има)
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Колега решх да не пипам сега кадето не ми е работа като неразбирам, ами направо да отида при газаджиите и да им кажа за съмненията ми и да ми направят пълна профилактика на газовото.
Аз имах един цитроен закасантия и той харчеше и бенз и газ аз карах само на газ и то си е изхабило бенза и изгорела бенз помпаNikito_nn написа:Колега решх да не пипам сега кадето не ми е работа като неразбирам, ами направо да отида при газаджиите и да им кажа за съмненията ми и да ми направят пълна профилактика на газовото.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Какъв клапан за бензинtsb_bg написа:Ако клапана, който прекъсва бензина не се управлява или механично не затваря напълно в цилиндрите влиза и газ и бензин (в незнайно съотношение) ...
Ако нещата се оправят значи или е управлнието на ел. магнитния клапан или самия той не уплътнява и не прекъсва бензина...




- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
slave написа:Аз имах един цитроен закасантия и той харчеше и бенз и газ аз карах само на газ и то си е изхабило бенза и изгорела бенз помпаNikito_nn написа:Колега решх да не пипам сега кадето не ми е работа като неразбирам, ами направо да отида при газаджиите и да им кажа за съмненията ми и да ми направят пълна профилактика на газовото.. По добре ходи на някой читав газаджия щот аман от пишман майстори. Мене ми зеха тогава 200лв да ми го оправат а всъштност го прецакаха повече.
И от какво ти беше проблема на твойто

vladiverm написа:Какъв клапан за бензин![]()
Това да не ти е карбуратор че да има клапан за бензина
Прекъсва се захранването на помпата,или по-добре на инжекторите и това е...
Клапан и за притока на бензин а не само за газта се поставя (или поне е добре да се постави) точно тогава когато са изключени само инжекторите (бензин).
Ако сензорите за налягане и температура на газта при редуктора (каквито имат по-читавите газови инсталации) и които следят състоянието на пропан-бутана и изпращат информацията до ECU-то, се бъгнат, то не може да осигури своевременно измененията на инжекционните времена.
Същото се получава и когато се бъгне емулатора, който изключва инжекторите за бензин когато автомобилът работи на газ и "лъже" ECU-то на автомобила, за да му работят и да се отчитат стойностите от другите основни датчици, като т-ра на двигателя, т-ра и кол. на входящия въздъх, датчик ГМТ (Хол) и др......
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Не пиша от моя комп и нямам възможност да ти пратя схемите и обясненията към тях на поне 3 различни газови инжекциона,но пак ти казвам - не се слага клапан на бензина
Датчика за температура,за който говориш служи да се превключва системата след достигане на определена температура(настройва се).
Другият(за налягане) служи да превключи автоматично на бензин когато падне налягането(свърши газта).
Те не участват в образуването на газовата смес и няма какво да им се бъгне...

Датчика за температура,за който говориш служи да се превключва системата след достигане на определена температура(настройва се).
Другият(за налягане) служи да превключи автоматично на бензин когато падне налягането(свърши газта).
Те не участват в образуването на газовата смес и няма какво да им се бъгне...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Говоря за нещо което лично съм виждал на VOLVO с фабрично инсталиран газов инжекжион (там имаше дори и компенсатор на нляганто който контролираше измененията в налягането между редуктора и смукателните колектори на двигателя при различните условия на работа на двигателя).
Тъй като некарам на газ и нямам лични впечатления а и не знам за какво точно иде реч в случая, приемам това което казваш макар и да е валидно най-общо за карбуратор и инжекция.

Тъй като некарам на газ и нямам лични впечатления а и не знам за какво точно иде реч в случая, приемам това което казваш макар и да е валидно най-общо за карбуратор и инжекция.

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани