Налягане на масло-РАЗВИТИЕ-ИНТЕРЕСНО

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Налягане на масло-РАЗВИТИЕ-ИНТЕРЕСНО

Мнение от Изрода » 29 Авг 2008, 13:13

Здравеите колеги,значи проблема е следният: светва ми лампата замаслото когато оборотите паднат под 500(при тръгване с по малко гас).Така е от както я купих колата(вече 3 000 км.)В началото имаше проблеми с термостата,и имаше доста бензин в маслото,и аз го отдавах на това-маслото беше като вода.Скоро смених маслото(Кастрол Магнетик 10-40) обаче проблема си остана,и вече почна да ме притеснява леко.
Та въпроса ми е има ли някакви други врътки със клапани по масления филтър ,помпа или нещо друго,щото досега не съм отварял ДВГ на BMW и не им знам тънкостите,или да продължавам със стандартното сваляне на маслена помпа,и след това смяна на биелни и основни лагери. А колата е 320 М52.

PS Аз си мисля че можеби не са лагери,щото за лагери лампата трябва да светва на 100-200 оборота,а стигне ли да свети на 500 значи мотора трябва одавна да е изтропал-особенно при моито каране :mhihi: А колата си върви доста прилично,и мотора работи добре,без излишни шумове.
Последна промяна Изрода на 16 Мар 2009, 16:18, променена общо 1 път
Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 4.02.2007
Местоположение: Варна
Кара: 318tds Touring , e46 330xd Touring

Мнение от vaskess » 29 Авг 2008, 13:32

нормално е лампата да ти присветва,под 500 оборота

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 29 Авг 2008, 13:39

И аз мисля че е напълно нормално да ти светва под 500 оборота. Още повече, че казваш имало доста бензинец в маслото - тогава пак може да ти свети ламБата. Гледай обаче да си оправиш проблема с бензина в маслото!
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

...

Мнение от Изрода » 29 Авг 2008, 13:45

Колега според мен не е нормално,защото на всичките ми коли до момента,лампата е гаснела още на стартер -ако не изгася примерно имобилаизера и въртя повече време на стартер(при смяна на маслото),а и един приятел има същото BMW като моито ,самоче М50,и при него колкото и да му падат оборотите ,лампата не светва.Дори при гаснене от некадърно тръгване-лампата за маслото светва чак след секунда.

PS Сменил съм всичко по охладителната система+масло,и вече няма бензин в маслото.
Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 11.06.2008
Пол: Мъж
Кара: М-43Б-18,318i

Мнение от emes691 » 29 Авг 2008, 14:24

Не мисля че оборотите са ти нормални,трябва да бъдат някъде около 850.
Имаш голям проблем според мен,отиди на пълна диагностика да не ти прехлопа някъде по път!!!!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: Sofia/Johannesburg SA
Кара: 325ci много синя

Мнение от MakMakoB » 29 Авг 2008, 14:34

бензин в маслото и продължаваш да си караш.... :kuku:
успех като отворите маторя :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 30.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Mihmor » 29 Авг 2008, 14:45

Колегата е сменил вече маслото и е останал проблема, оборотите трябва да са му около 600 (не 850), ама той говори при тръгване че падат до към 500, според мен не е нормално, не трябва да светва лампата и до 200об. да стигнат, както го описва проблема се влияе от оборотите което ме кара да мисля, че е от маслена помпа най-вероятно, може да комбинация с много гаден маслен филтър и гадно менте масло, задръстена маслена помпа от наличието на много бензин в предишното масло и да е разтворил някой налепи (тук гадая, не ми се смейте.....много), това е което се сещам.

п.п. колега, тръгвай с повечко газ, все пак колата не е много лека и дори 6-така си иска обороти ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

...

Мнение от Изрода » 01 Сеп 2008, 20:20

Колега Mihmor ,мерси за идеята,във сервиза съм имал такъв случаи да застане неква гняз на клапанчето за налягането във маслената помпа и да не затваря плътно,от там падаше и налягането на маслото,а иначе маслото и филтъра са хубави.
Все още чакам идеи за други тънкости по мазилната уредба,преди да съм почнал да разглобявам.Мерси предварително :)
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 01 Сеп 2008, 20:59

Ако е карана повече време с бензин в маслото често се прецаква датчика за налягане,смени го преди да я ровиш... :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 01 Сеп 2008, 21:43

emes691 написа:Не мисля че оборотите са ти нормални,трябва да бъдат някъде около 850.
Имаш голям проблем според мен,отиди на пълна диагностика да не ти прехлопа някъде по път!!!!!!!
колегата е прав мойта са около 800/900 и лампата гасне веднага след като запаля колата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Мнение от Изрода » 16 Мар 2009, 16:19

След няколко дни търсене в търсачката успях да намеря само загатнати въпроси спрямо моят проблем

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=45

В събота я закарах в сервиз и измерихме налягането на маслото

Ниски обороти (600) -0.85-0.95 атм.
2000 об.-2.5-3 атм.
4000 об.-3.5-3.85 атм.

Видях в темата на Борко-чипа че може да е ниско налягането от проблем с ваноса,но никои не е отговорил на момчето което е питало.

За мен проблема е много интересен защото:
Мотора няма никакви шумове.
Коментирахме със маистора в сервиза биелните лагери(аз се съмнявам в тях),но тои каза че за да ми светва лампата на 500 оборота,трябва да има голяма хлабина в лагерите,а при моито каране щеше да е изтропал на 10 тата минута ,а аз вече я карам 5000 км. и няма ядове.

Значи възможностите според мен остават
1-маслена помпа ,и проблеми по клапана за налягането нба маслото в помпата.-тука нещата са ясни
2 Споменатото за ваноса и губенето на налягане от него-тука ми е интересно :!:


Моля колеги да ми помогнате да разрешиме загадката,за да не почвам на принципа проба-грешка,че са солени сумите за лагери и помпи.

Моля да пишат само ПО ЗАПОЗНАТИТЕ КОЛЕГИ,и да се получи една интересна тема,а не да има коментари от сорта -600 оборота са ниски,моята работи на 950 и тн.

А и друго -ваноса се усеща че отваря малко преди 4000 оборота-3800,но незнам дали не е късно,и дали не се получава от ниското налягане на маслото?

По книжка дават налягане на ниски обороти -2-3 атм.,а на 6000 об.-4-5 атм.
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Мнение от nthnl » 16 Мар 2009, 16:26

колега, да ти кажа че моята прави абсолютно същото. Когато я взех не бях забелязъл да прави така, но се наложи да сменям гарнитура (и някой други неща) на главата и след ремонта като тръгна с малко газ (или без изобщо да натисна педала) ми светва за момент лампата за маслото. Майстора я гледа колата и каза, че си е в топ състояние и няма абсолютно нищо за смяна. Дали това не е нормално ? Моята на празен ход стой на 550 оборота. Тръгване с под 800 оборота е невъзможно.

Лек ден,
Михаил Великов

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Мнение от Изрода » 16 Мар 2009, 16:33

Аз точно затова я откарах на сервиз ,да ми премерят РЕАЛНОТО налягане,и се оказва че е с около 1 атм. по ниско във всички режими на работа,а това НЕ Е НОРМАЛНО повярваи ми.
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

иеашщ

Мнение от Makarov 2 » 16 Мар 2009, 18:24

Имаш проблем колега!!!!С този бензин в маслото така хубаво ще измиеш лагерите,че...................Търси проблема!Нормалните обороти са 600 на тази машина.Успех!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Мнение от TheKiller » 16 Мар 2009, 18:51

Колега с какво масло си,смени маслото е моя съвет да видиш какво ще стане,защото от менте масло ми е изтропвал мотор ;) Иначе 1атм налягане на празен ход е нормално,лошо ако падне под 0.8 ;)
/// 6>4
ИзображениеИзображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook