Налягане на масло-РАЗВИТИЕ-ИНТЕРЕСНО
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Налягане на масло-РАЗВИТИЕ-ИНТЕРЕСНО
Здравеите колеги,значи проблема е следният: светва ми лампата замаслото когато оборотите паднат под 500(при тръгване с по малко гас).Така е от както я купих колата(вече 3 000 км.)В началото имаше проблеми с термостата,и имаше доста бензин в маслото,и аз го отдавах на това-маслото беше като вода.Скоро смених маслото(Кастрол Магнетик 10-40) обаче проблема си остана,и вече почна да ме притеснява леко.
Та въпроса ми е има ли някакви други врътки със клапани по масления филтър ,помпа или нещо друго,щото досега не съм отварял ДВГ на BMW и не им знам тънкостите,или да продължавам със стандартното сваляне на маслена помпа,и след това смяна на биелни и основни лагери. А колата е 320 М52.
PS Аз си мисля че можеби не са лагери,щото за лагери лампата трябва да светва на 100-200 оборота,а стигне ли да свети на 500 значи мотора трябва одавна да е изтропал-особенно при моито каране
А колата си върви доста прилично,и мотора работи добре,без излишни шумове.
Та въпроса ми е има ли някакви други врътки със клапани по масления филтър ,помпа или нещо друго,щото досега не съм отварял ДВГ на BMW и не им знам тънкостите,или да продължавам със стандартното сваляне на маслена помпа,и след това смяна на биелни и основни лагери. А колата е 320 М52.
PS Аз си мисля че можеби не са лагери,щото за лагери лампата трябва да светва на 100-200 оборота,а стигне ли да свети на 500 значи мотора трябва одавна да е изтропал-особенно при моито каране

Последна промяна Изрода на 16 Мар 2009, 16:18, променена общо 1 път
- vaskess
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 4.02.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: 318tds Touring , e46 330xd Touring
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
Колега според мен не е нормално,защото на всичките ми коли до момента,лампата е гаснела още на стартер -ако не изгася примерно имобилаизера и въртя повече време на стартер(при смяна на маслото),а и един приятел има същото BMW като моито ,самоче М50,и при него колкото и да му падат оборотите ,лампата не светва.Дори при гаснене от некадърно тръгване-лампата за маслото светва чак след секунда.
PS Сменил съм всичко по охладителната система+масло,и вече няма бензин в маслото.
PS Сменил съм всичко по охладителната система+масло,и вече няма бензин в маслото.
- emes691
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 11.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: М-43Б-18,318i
Не мисля че оборотите са ти нормални,трябва да бъдат някъде около 850.
Имаш голям проблем според мен,отиди на пълна диагностика да не ти прехлопа някъде по път!!!!!!!
Имаш голям проблем според мен,отиди на пълна диагностика да не ти прехлопа някъде по път!!!!!!!
- MakMakoB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 12.09.2006
- Местоположение: Sofia/Johannesburg SA
- Кара: 325ci много синя
Колегата е сменил вече маслото и е останал проблема, оборотите трябва да са му около 600 (не 850), ама той говори при тръгване че падат до към 500, според мен не е нормално, не трябва да светва лампата и до 200об. да стигнат, както го описва проблема се влияе от оборотите което ме кара да мисля, че е от маслена помпа най-вероятно, може да комбинация с много гаден маслен филтър и гадно менте масло, задръстена маслена помпа от наличието на много бензин в предишното масло и да е разтворил някой налепи (тук гадая, не ми се смейте.....много), това е което се сещам.
п.п. колега, тръгвай с повечко газ, все пак колата не е много лека и дори 6-така си иска обороти
п.п. колега, тръгвай с повечко газ, все пак колата не е много лека и дори 6-така си иска обороти

- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
Колега Mihmor ,мерси за идеята,във сервиза съм имал такъв случаи да застане неква гняз на клапанчето за налягането във маслената помпа и да не затваря плътно,от там падаше и налягането на маслото,а иначе маслото и филтъра са хубави.
Все още чакам идеи за други тънкости по мазилната уредба,преди да съм почнал да разглобявам.Мерси предварително
Все още чакам идеи за други тънкости по мазилната уредба,преди да съм почнал да разглобявам.Мерси предварително

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Ако е карана повече време с бензин в маслото често се прецаква датчика за налягане,смени го преди да я ровиш... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
колегата е прав мойта са около 800/900 и лампата гасне веднага след като запаля колатаemes691 написа:Не мисля че оборотите са ти нормални,трябва да бъдат някъде около 850.
Имаш голям проблем според мен,отиди на пълна диагностика да не ти прехлопа някъде по път!!!!!!!
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
След няколко дни търсене в търсачката успях да намеря само загатнати въпроси спрямо моят проблем
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=45
В събота я закарах в сервиз и измерихме налягането на маслото
Ниски обороти (600) -0.85-0.95 атм.
2000 об.-2.5-3 атм.
4000 об.-3.5-3.85 атм.
Видях в темата на Борко-чипа че може да е ниско налягането от проблем с ваноса,но никои не е отговорил на момчето което е питало.
За мен проблема е много интересен защото:
Мотора няма никакви шумове.
Коментирахме със маистора в сервиза биелните лагери(аз се съмнявам в тях),но тои каза че за да ми светва лампата на 500 оборота,трябва да има голяма хлабина в лагерите,а при моито каране щеше да е изтропал на 10 тата минута ,а аз вече я карам 5000 км. и няма ядове.
Значи възможностите според мен остават
1-маслена помпа ,и проблеми по клапана за налягането нба маслото в помпата.-тука нещата са ясни
2 Споменатото за ваноса и губенето на налягане от него-тука ми е интересно
Моля колеги да ми помогнате да разрешиме загадката,за да не почвам на принципа проба-грешка,че са солени сумите за лагери и помпи.
Моля да пишат само ПО ЗАПОЗНАТИТЕ КОЛЕГИ,и да се получи една интересна тема,а не да има коментари от сорта -600 оборота са ниски,моята работи на 950 и тн.
А и друго -ваноса се усеща че отваря малко преди 4000 оборота-3800,но незнам дали не е късно,и дали не се получава от ниското налягане на маслото?
По книжка дават налягане на ниски обороти -2-3 атм.,а на 6000 об.-4-5 атм.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=45
В събота я закарах в сервиз и измерихме налягането на маслото
Ниски обороти (600) -0.85-0.95 атм.
2000 об.-2.5-3 атм.
4000 об.-3.5-3.85 атм.
Видях в темата на Борко-чипа че може да е ниско налягането от проблем с ваноса,но никои не е отговорил на момчето което е питало.
За мен проблема е много интересен защото:
Мотора няма никакви шумове.
Коментирахме със маистора в сервиза биелните лагери(аз се съмнявам в тях),но тои каза че за да ми светва лампата на 500 оборота,трябва да има голяма хлабина в лагерите,а при моито каране щеше да е изтропал на 10 тата минута ,а аз вече я карам 5000 км. и няма ядове.
Значи възможностите според мен остават
1-маслена помпа ,и проблеми по клапана за налягането нба маслото в помпата.-тука нещата са ясни
2 Споменатото за ваноса и губенето на налягане от него-тука ми е интересно

Моля колеги да ми помогнате да разрешиме загадката,за да не почвам на принципа проба-грешка,че са солени сумите за лагери и помпи.
Моля да пишат само ПО ЗАПОЗНАТИТЕ КОЛЕГИ,и да се получи една интересна тема,а не да има коментари от сорта -600 оборота са ниски,моята работи на 950 и тн.
А и друго -ваноса се усеща че отваря малко преди 4000 оборота-3800,но незнам дали не е късно,и дали не се получава от ниското налягане на маслото?
По книжка дават налягане на ниски обороти -2-3 атм.,а на 6000 об.-4-5 атм.
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
колега, да ти кажа че моята прави абсолютно същото. Когато я взех не бях забелязъл да прави така, но се наложи да сменям гарнитура (и някой други неща) на главата и след ремонта като тръгна с малко газ (или без изобщо да натисна педала) ми светва за момент лампата за маслото. Майстора я гледа колата и каза, че си е в топ състояние и няма абсолютно нищо за смяна. Дали това не е нормално ? Моята на празен ход стой на 550 оборота. Тръгване с под 800 оборота е невъзможно.
Лек ден,
Михаил Великов
Лек ден,
Михаил Великов
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Аз точно затова я откарах на сервиз ,да ми премерят РЕАЛНОТО налягане,и се оказва че е с около 1 атм. по ниско във всички режими на работа,а това НЕ Е НОРМАЛНО повярваи ми.
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Колега с какво масло си,смени маслото е моя съвет да видиш какво ще стане,защото от менте масло ми е изтропвал мотор
Иначе 1атм налягане на празен ход е нормално,лошо ако падне под 0.8 


/// 6>4




21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани