колата от изведнъж спря да пали...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

колата от изведнъж спря да пали...

Мнение от boywalking » 25 Авг 2008, 13:32

Значи вчера вечерта си карам аз, спирам пред едно кафе, пия си количката, излизам качвам се в колата, въртя и неще да запали, има бензин поне 5-6 литра,.... върти, върти, върти и неще... за всеки случай с тубичката до бензиностанцията сипах за 10лв, пак неще...

баща ми дойде да погледне колата,... извадихме свещите и като пробвам да запаля - не искрят изобщо (само 1 извадихме)
няма искра,... къде може да е причината да знам къде да търся...
някой датчик ли може да е,.... първо питам тук, после ще търся майстори,... защото точно в момента няма майстор, който да ми е по джоба...

Благодаря предварително на отзовалите се...!!!
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 25 Авг 2008, 13:35

датчик колянов вал :!: ако се е откачил или прецакал няма да дава искра на свещите ;) почни от него мисля че той ще е проблемен :roll:


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 25 Авг 2008, 13:39

при мен нямаша ток на трети цилиндър,беше компа :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 25 Авг 2008, 13:56

значи понеже баща ми поразбирва от коли и в момента я човърка докато съм на работа,... току що говорих с него и каза, че на някакъв датчик (май каза датчик на Хол) до него не стигала информация или ток, не разбрах точно и от това не палело... и каза, че направо е разпаднал таблото от вътре и търси от къде трябва към него да дойде инфо или някакво напрежение....

някой по-запознат да даде съвет, ако трябва да звънкам на бащата да го съветвам къде да гледа....

много много ще съм благодарен!!!
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 25 Авг 2008, 14:14

А проверихте ли в кутията с бушоните ей?Бързате да ровите напреде...докато не се сетите! :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1430
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: София
Пол: Жена

Re: колата от изведнъж спря да пали...

Мнение от Мишел » 25 Авг 2008, 14:16

boywalking написа: има бензин поне 5-6 литра,.... върти, върти, върти и неще...


Това ме шокира....как така 5-6 литра?!
То резервата само ти е към 7 мисля.....защо с толкова малко си я оставил :roll:
Другите да кажат де.....дано не е сериозен проблема....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 25 Авг 2008, 14:37

бензин колкото да се прибера, зареждам сутрин преди работа....
всичките бушони ги прегледах снощи, и са префектни....
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 25 Авг 2008, 15:03

Обясни точно как неще да запали?!
Ако въртиш и чуваш някакъв звук от мотора дрън дрън а не ще то значи е бензиновата ти помпа(все едно нямаш бензин но двигатела ти работи добре като въртиш а неще да заработи като че ли имаш бензин)..ако ли не то трябва диагностика! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 25 Авг 2008, 15:11

отново се чух с баща ми и каза, че до много неща не стигат 12-те волта... и спомена нещо за таблото там дисплея за маслото (тези зелените и жълтите чертички) понеже не е зануляван компютъра... възможно ли е самият компютър като измине двигателя много километри да реши, че маслото е трябвало да се смени преди много време и то да не му дава да запали.... ако се занули компютъра от грешки има ли шанс да запали ?

адски болно ми става, хем е развалено нещо... хем незнам какво....
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 25 Авг 2008, 16:00

А проверихте ли бензиновата помпа? Щом няма искра вероятно не е от нея, но така като караш с малко бензин помпата остава на сухо и не се охлажда и накрая изгаря.
We love you Ronnie!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 25 Авг 2008, 16:03

Здравейте,
колега не се безпокой толкова. Относно таблото, няма проблем че не ти светят зелените лампички това е просто за информация. Все пак при домашни условия с едно телче може да го занулите(потърси из темите за зануляване на oil service, особени при важните теми отгоре).
Опитайте се поне диагностика да и направите(около 25 лв), колата има достатъчно датчици и голяма вероятност ще си покаже причината защо не иска да пали. Според мен ако баща'ти не е компетентен в тази област(електрониката на колата) нека да не пребързва със смените на каквито и да е било елементи. Ако може опиши малко повече, има ли на таблото някакви лампички които светят след повредата? Преди тази повреда да си усетил някакви нередности. Преди повредата да са сменени някои части и т.н.
Поздраи и успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 11.06.2008
Пол: Мъж
Кара: М-43Б-18,318i

Мнение от emes691 » 25 Авг 2008, 16:11

swh_bmw написа:Здравейте,
колега не се безпокой толкова. Относно таблото, няма проблем че не ти светят зелените лампички това е просто за информация. Все пак при домашни условия с едно телче може да го занулите(потърси из темите за зануляване на oil service, особени при важните теми отгоре).
Опитайте се поне диагностика да и направите(около 25 лв), колата има достатъчно датчици и голяма вероятност ще си покаже причината защо не иска да пали. Според мен ако баща'ти не е компетентен в тази област(електрониката на колата) нека да не пребързва със смените на каквито и да е било елементи. Ако може опиши малко повече, има ли на таблото някакви лампички които светят след повредата? Преди тази повреда да си усетил някакви нередности. Преди повредата да са сменени някои части и т.н.
Поздраи и успех
Послушай този съвет,защото после :banghead:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 25 Авг 2008, 16:13

Колега така може само да гадаеш от какво е, наистина трябва диагностика, там поне ше си покаже, аз мисля че може и да са ти се прецакали бобиние щом недава ток на свещите, ама така само гадаем.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 25 Авг 2008, 16:22

Може след като не си занулявал таблото и така вече минават жълтите чертички и отиват в червените може би блокирва запалването ти докато не си смениш маслото и нулираш Oil Service inspecsion!
Според мен ще трябва да го нулираш ако си сменял маслото скоро ако ли не смени и маслото!
За нулиране ползвай търсачката!
Надявам се да е само от това!Ако ли не върви на диагностика както са ти казали!Това не ти е руска технология,а немска!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 25 Авг 2008, 16:35


Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook