"БУМ! " под капака - що така?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
"БУМ! " под капака - що така?
Нали съм отпускарче до края на месеца и мога да си ставам късно и да си ходя където реша когато си поикам, та реших днес следобед да изляза да свърша едно нещо. Колата - долу на паркинга, под адското слънце. Мятам вътре раницата, въртя ключа и изведнъж от към централната конзола на таблото "БУМ!" и взеха да ми се връщат едни спомени от времето, когато бях с обикновена газова уредба и си гърмеше когато и кефне.
Да, ама това не стига и от въздухозаборниците на предния капак (не съм сигурен дали се казва така, ама имам предвид продълговатите дупки между пръскалките на чистачките) взе да излиза някакъв пушек...а докато забележа пушека, щото бях впечатлен от онова "БУМ" и вече бях завъртял ключа още един път и пушека още повече. Ама не черен, ми някакъв прозрачен и сивкав.
Тъкмо си казах айде, до тука бяхме, ше викаме пожарната и взех да се чудя за колко време мога да изкарам CD-то от конзолата и дали имам някакви други ценни вещи в колата (на сега се сещам, че и едно хендсфри имам, ма тогава не се сетих...ама като се замисля, от доста време не съм го виждал, може и да са го гепили на някоя автомивка) и пушека спря.
Викам си, до тук добре, сега остава да се престраша да отворя капака, че не знам кво ще видя отдолу...отварям капака - нищо особено, сичко си е там, следи от Ал Кайда няма, не изглежда като да гори нещо... Ходих да пробвам да запаля - нъц - пали и гасне след 1 сек. Взех да оглеждам маркучите и тъкмо да реша, че не е от тях, забелязах, че единият от маркучите на стъпковото моторче, който влиза във смукателния колектор е изваден. Ама той влиза на да си е*е и мястото...до него точно някакъв друг маркуч и сто кила друг чарколяк, а тоя пущиняк влиза така лееееко от долу, ама така, че точно с два пръста можеш да бръкнеш, освен ако не си оня френския шивач с малките ръце от рекламата с ризите (ама той едва ли се занимава с 13 годишни БМВ-та, а и освен това е французин, а аз като гледам френските творения Рено, Пежо и Ситроен, някак не бих му дал да ми пипа по колата). Гледах - и от другата страна не може да се бръкне.
Махнах стъпковото моторче, бръкнах с два пръста, дърпах, въртях, кво ли не правих, пъхнах го маркуча, ама го пъхнах колкото да се каже, че съм го направил, щото според мен има още поне 3-4 мм да влиза докато влезе както го е измислил германеца.
Закрепихме положението, ходих, където ходих, даже минах през железарията да си купя едни монтьорски ръкавици, че ако ми я направи тая мизерия на топъл двигател, ще има да го чакам в тая жега да изстине...Засега всичко си е добре, ма не знам тоя маркуч кога пак ще се измъкне и искам да го напъхам както трябва.
Освен това - някакви идеи как да напъхам маркуча, искам да питам и "Що така гръмна тая кола, бе, да я ...?"
Знам кво ще кажете - газта, ама не е газта, щото компютъра на газта даде някакъв дефект преди известно време, изгори всичките инжектори на газта и ходих при газаджиите да си разкачат всичкия чарколяк, докато не дойде новия компютър, та от една седмица всичката електроника на газовата е свалена в очакване на нов компютър, а притокът на газ е спрян още от кранчето на бутилката...
Да, ама това не стига и от въздухозаборниците на предния капак (не съм сигурен дали се казва така, ама имам предвид продълговатите дупки между пръскалките на чистачките) взе да излиза някакъв пушек...а докато забележа пушека, щото бях впечатлен от онова "БУМ" и вече бях завъртял ключа още един път и пушека още повече. Ама не черен, ми някакъв прозрачен и сивкав.
Тъкмо си казах айде, до тука бяхме, ше викаме пожарната и взех да се чудя за колко време мога да изкарам CD-то от конзолата и дали имам някакви други ценни вещи в колата (на сега се сещам, че и едно хендсфри имам, ма тогава не се сетих...ама като се замисля, от доста време не съм го виждал, може и да са го гепили на някоя автомивка) и пушека спря.
Викам си, до тук добре, сега остава да се престраша да отворя капака, че не знам кво ще видя отдолу...отварям капака - нищо особено, сичко си е там, следи от Ал Кайда няма, не изглежда като да гори нещо... Ходих да пробвам да запаля - нъц - пали и гасне след 1 сек. Взех да оглеждам маркучите и тъкмо да реша, че не е от тях, забелязах, че единият от маркучите на стъпковото моторче, който влиза във смукателния колектор е изваден. Ама той влиза на да си е*е и мястото...до него точно някакъв друг маркуч и сто кила друг чарколяк, а тоя пущиняк влиза така лееееко от долу, ама така, че точно с два пръста можеш да бръкнеш, освен ако не си оня френския шивач с малките ръце от рекламата с ризите (ама той едва ли се занимава с 13 годишни БМВ-та, а и освен това е французин, а аз като гледам френските творения Рено, Пежо и Ситроен, някак не бих му дал да ми пипа по колата). Гледах - и от другата страна не може да се бръкне.
Махнах стъпковото моторче, бръкнах с два пръста, дърпах, въртях, кво ли не правих, пъхнах го маркуча, ама го пъхнах колкото да се каже, че съм го направил, щото според мен има още поне 3-4 мм да влиза докато влезе както го е измислил германеца.
Закрепихме положението, ходих, където ходих, даже минах през железарията да си купя едни монтьорски ръкавици, че ако ми я направи тая мизерия на топъл двигател, ще има да го чакам в тая жега да изстине...Засега всичко си е добре, ма не знам тоя маркуч кога пак ще се измъкне и искам да го напъхам както трябва.
Освен това - някакви идеи как да напъхам маркуча, искам да питам и "Що така гръмна тая кола, бе, да я ...?"
Знам кво ще кажете - газта, ама не е газта, щото компютъра на газта даде някакъв дефект преди известно време, изгори всичките инжектори на газта и ходих при газаджиите да си разкачат всичкия чарколяк, докато не дойде новия компютър, та от една седмица всичката електроника на газовата е свалена в очакване на нов компютър, а притокът на газ е спрян още от кранчето на бутилката...
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Е тука братче си трябва химик
Обясни ли ти кое с кое се е смесило без да използва думата вероятност,си е за Nobel prize
Сега сериозно.Така като чета,сигурно си с ГИ.Аз съм с обикновенна и при мен е гърмяла,вадили са се мъркучи намествам ги и това е.За сега на бензин не ми е гърмяла и не мога да помогна хич.А таблото работи ли ти иначе след атентата?


Сега сериозно.Така като чета,сигурно си с ГИ.Аз съм с обикновенна и при мен е гърмяла,вадили са се мъркучи намествам ги и това е.За сега на бензин не ми е гърмяла и не мога да помогна хич.А таблото работи ли ти иначе след атентата?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
^ На една приятелка и гърмеше така и тя си слизаше с токчетата и маникюра периодично и си прибираше маркучите,ма един път на един светофар се чуло притропване и колата спряла...и резултата - 2 криви бутала о_O...просто чудесно...това на ис-ка М42,дето са ковани... 

- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
- disasterguy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 23.05.2008
- Кара: 330
Нямам представа от какво може да е, но си провери и налягането навсякъде в колата, и за бога набии го тоя маркуч да не те е*не някъде по пътя. Иначе като си купувал колата, кой знае какви маркучи и части са ти слагали. Ще ти дам пример с мен онзи ден. Отивам в сервиза и ми казват, че гориво не й стига на колата, извадиха бензиновата помпа и кво да видя.... маркучето дето е на нея е някакво самоделка рязано пипкано, после що не стига бензин



- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Набий го, ама като не ще...аз вчера с двата пръста на лявата ръка как ли не ръчках...за 30 години такива магии с пръсти и на жена не бях правил. И тъпото е, че няма кво да разглобиш наоколо, за да има по добър достъп до маркуча
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
може би е гръмнало от това че е изскочил маркуча... незнам и аз
по добре отиди някъде на майстор да прегледат всичко за кво става на ???

по добре отиди някъде на майстор да прегледат всичко за кво става на ???
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
1/ онзи затворен клапан да е уж затворен...
2/ подуши маслото и са сетиш...
ама искрата от къде е , тайна майна

2/ подуши маслото и са сетиш...
ама искрата от къде е , тайна майна


someone написа:Набий го, ама като не ще...аз вчера с двата пръста на лявата ръка как ли не ръчках...за 30 години такива магии с пръсти и на жена не бях правил. И тъпото е, че няма кво да разглобиш наоколо, за да има по добър достъп до маркуча
Абсолютно същата история ми се случи и на мене в Банкя, та бях дигнал половината форум на крак. Щото за беля съм със жената и бебето. С две свински опашки реших генерално проблема. Нема кой да се завира на колектора в гъза заради един маркуч. Ееебал съм го. Имам свински опашки в багажника за всеки случай и си джиткам и те така.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
И аз пробвах със свински опашки, и то от най дългите и дебелите, ама нещо не се получи. Утре сутринта по хладичко ще ходя да го пробвам пак, че сега в тая жега, не ми се занимава.
Няма как да е гръмнало от това, че ми е изваден маркуча - той води към стъпковото моторче и щеше да ми гасне двигателя, ако се беше извадил преди това.
Ето това е въпросния маркуч. Знам, че на снимката изглежда широко около него, ама в действителност, като измъкнеш другия маркуч от снимката и едвам си навираш ръката, колкото да хванеш маркуча с 2 пръста.

Няма как да е гръмнало от това, че ми е изваден маркуча - той води към стъпковото моторче и щеше да ми гасне двигателя, ако се беше извадил преди това.
Ето това е въпросния маркуч. Знам, че на снимката изглежда широко около него, ама в действителност, като измъкнеш другия маркуч от снимката и едвам си навираш ръката, колкото да хванеш маркуча с 2 пръста.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега едва ли някой от форума би могъл да ти каже точно от какво е гръмнало (предвид това че никой не е бил там в момента). Искам да ти дам съвет за това как да напъхаш маркуча ...и то много лесно ... Значи .....изваждаш маркуча ,слагаш няколко капки мазило (каквото и да е ,каквото имаш под ръка) на металната част на колектора ,там където влиза маркуча. След това наместваш маркуча с ръка доколкото е възможно на колектора. Взимаш тръбен ключ по възможност от тези с по малко рамо(защото ако е с голямо рамо няма да усетиш колко стискаш и може да спукаш колектора), навиваш тънък меден лист около маркуча (това е за да не нараниш маркуча, ако нямаш меден лист става и с вестник преплатен на няколко пласта или пък с плат по дебел). Стискаш маркуча на мястото горе където влиза в колектора и с леко въртеливи движения го набутваш нагоре .....ще стане та ще се отнесе
от опит го казвам !

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани