Няколко въпросчета за всм. колектор.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Няколко въпросчета за всм. колектор.
Здравейте колеги, днес си чистих моторчрто за празния ход и ми направиха впечетление няколко неща.
Много сажди имаше във моторчето и въобще в целия колектор.
Дросела беше настроен да седи леко отворен (2 косъма цепка има
).
И тая клапа дето е между двете двойкина колектора за какво служи?
Поздрави!
Много сажди имаше във моторчето и въобще в целия колектор.
Дросела беше настроен да седи леко отворен (2 косъма цепка има

И тая клапа дето е между двете двойкина колектора за какво служи?
Поздрави!
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Ако си върви колата нормално, да не те притесняват тия сажди. Вероятно някой ти е навил леко жилото на дросела за да седи отворен и да не си личи проблема с моторчето за празния ход. По-добре си го върни в нормално положение, а ако чистене на моторчето не помогне търси друго или купи ново. А оная клапа трябва да е свързана отдолу с един вакуум клапан, който я отваря над определени обороти (4000 и нещо май бяха) за да скъси пътя на въздуния поток. В ниските по-дългия път давал по-висок въртящ момент, а във високите по-късия път - повече коне. Така пишеше някъде, честно казано нямам представа защо е така.
We love you Ronnie!
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани