problem sas bmw compact
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
problem sas bmw compact
imam problem sas bmw 3.16 compakta vdiga oboroti no ne varvi kakto tribva i mi har4i 11-12 na 100km gratsko
Последна промяна julien90 на 10 Авг 2008, 3:03, променена общо 2 пъти
problem sas bmw compact
hodih na dignostika i i niamashe nishto smenih i sveshti vsi4ki filtri i garnituri na kolektora no pak se spava
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- 4a4i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: лагерница
- Детайли за колата: touring
- pulsart666
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 27.10.2007
316 compact
човече , бимката на бензин или на газ я юркаш ? Защото ако си имаш газ може да е от катализатора . Та ако си на газ провери дали ти е свален катализ. (той също спъва)
Пич, научи се да пишеш на кирилица. Това е технически форум, не чат.
Това е компакта, не е Голф. Има по-бавен старт. Ускорява бързо на по-високи скорости. Разпърдява им се една гарнитура на ауспусите и звучат гадно. И моята е за оправяне.
Разхода ти е нормален. Ако не усещаш конкретен проблем, вероятно няма. Ако усещаш, но не го споделяш, си е твой проблем, никой няма да ти отговори.
Ако махаш катализатора, сложи резонаторно гърне на негово място. Права тръба не върши работа при нормалните коли
При астри и гоуфове, вдига поне 20 к.с. 
Това е компакта, не е Голф. Има по-бавен старт. Ускорява бързо на по-високи скорости. Разпърдява им се една гарнитура на ауспусите и звучат гадно. И моята е за оправяне.
Разхода ти е нормален. Ако не усещаш конкретен проблем, вероятно няма. Ако усещаш, но не го споделяш, си е твой проблем, никой няма да ти отговори.
Ако махаш катализатора, сложи резонаторно гърне на негово място. Права тръба не върши работа при нормалните коли


- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
liloff написа:Ако махаш катализатора, сложи резонаторно гърне на негово място. Права тръба не върши работа при нормалните колиПри астри и гоуфове, вдига поне 20 к.с.
- Ха сега,давай му идеи още,пък после се чуди що те задминава и как от 102к станал компакта 122


Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
стига с тия тъпи сравнения с астри и голфове
бавареца има много по-як старт,на колегата просто му буксува съединитела след като вдига обороти а неускорява като го оправи ще се изстрелва компактчето и не си махаи катализатора

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани