проблем с горивен филтър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
проблем с горивен филтър
Смених горивния филтър, защото се беше запушил доста от хубавият ни бензин в България, както и да е, оше след смяната първото палене, не искаше да подкачи бензин (казах си хубаво, това е само първия път)
обаче като оставя колата 15мин без да работи .. и после като тръгна да я паля все едно неще да подкачи бензин върти стартера и нишо не става.
като я задържа малко да повърти така спирам. след това правя 2-ри опит да запаля и колата пали без проблем, но всеки първи път се налага тази процедура, идеи защо може да го прави?
скапан филтър? друг модел?

обаче като оставя колата 15мин без да работи .. и после като тръгна да я паля все едно неще да подкачи бензин върти стартера и нишо не става.
като я задържа малко да повърти така спирам. след това правя 2-ри опит да запаля и колата пали без проблем, но всеки първи път се налага тази процедура, идеи защо може да го прави?
скапан филтър? друг модел?



--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Е поне не е само при мен
В събота смених и аз горивния филтър
и се получи същия ефект
Пали,ама от втори или трети път
П.С.Ама усети ли разликата във вървежа,щото при мене е осезаема

и се получи същия ефект


П.С.Ама усети ли разликата във вървежа,щото при мене е осезаема

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Спокойно ,ша са оправи .. и при мене беше така като го смених ,явно трудно се обезвъздушава трасето .. впрочем вместо да въртите е достатъчно да дадете на контакт да заработи помпата и да почакате малко преди да завъртите ,и така докато се обезвъздуши напълно 

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Alexi и аз пробвах с чакане .. не става
аз винаги чакам да загаснат лампичките на таблото преди изобщо да завъртя.. но сега като изчаках доста повече пак трябва да се върти множко

аз винаги чакам да загаснат лампичките на таблото преди изобщо да завъртя.. но сега като изчаках доста повече пак трябва да се върти множко

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
добре де аз като си смених филтъра ,нямах никви проблеми
ако мислите че причината е въздух в системата може много лесно да се подаде изкуствено захранване на помпата и така да повърти малко докато не работи двигателя , кото дадеш на контакт тя работи 1 - 2 секунди и спира !!!
ако мислите че причината е въздух в системата може много лесно да се подаде изкуствено захранване на помпата и така да повърти малко докато не работи двигателя , кото дадеш на контакт тя работи 1 - 2 секунди и спира !!!
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
ludiagsm, давам на контакт помпата почва да работи за 1-2 секунди и спира..
след това обаче като почна да въртя стартера и колата все едно е задавена.. върти върти върти и нищо не подкачва бензин ...
като повърта малко първия път и после от втория пали с малко съмнение в оборотите и почва да работи перфектно...
колата върви добре, не се дави, всичко и е наред. само това с паленете трябва да разбера защо е така....
след това обаче като почна да въртя стартера и колата все едно е задавена.. върти върти върти и нищо не подкачва бензин ...
като повърта малко първия път и после от втория пали с малко съмнение в оборотите и почва да работи перфектно...
колата върви добре, не се дави, всичко и е наред. само това с паленете трябва да разбера защо е така....

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
ludiagsm, я дай съвет какъв филтър да взема който да е читав и от къде, ако може



--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
dr-who написа:ludiagsm, я дай съвет какъв филтър да взема който да е читав и от къде, ако може![]()
мога да питам моя приятел от Manimpex ако не тие мн спешно изчакай до утре ще ти дам цена и ако те устройва си ок

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
dr-who написа:ludiagsm, давам на контакт помпата почва да работи за 1-2 секунди и спира..
след това обаче като почна да въртя стартера и колата все едно е задавена.. върти върти върти и нищо не подкачва бензин ...
като повърта малко първия път и после от втория пали с малко съмнение в оборотите и почва да работи перфектно...
колата върви добре, не се дави, всичко и е наред. само това с паленете трябва да разбера защо е така....
мини да я погледна , стана ми интересно бул.'' Ломско Шосе'' 2
тел. 0886 444 448 Иво
Последна промяна ludiagsm на 19 Юли 2004, 13:10, променена общо 1 път
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
мерси, не ми е спешно нямам от къде другаде да взема читав филтър. за това ще чакам
Много ти благодаря предварително

Много ти благодаря предварително


--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Бензиновия филтър е хубаво да се сменя през 10-тина хиляди. Аз лично го сменям на всяка смяна на маслото т.е. масло->маслен филтър->въздушен филтър->горивен филтър. Това го правя на всичките си коли от 15 години(само на москвето понеже беше на газ му сменях въздушния на 5 хилки) и до сега не съм имал проблем. Това за въздух в системата са смешки. Когато сложиш нов горивен филтър той е празен и при първото палене няма да запали от едно въртене.(трябва да се напълни тая консерва все пак
). Това с даването на контакт върши работа, но трябва да даваш няколко пъти защото има защита и след като помпата нагнети и няма промяна в налягането тя изключва. Така че ако ви е як акумулатора просто повъртете два-три пъти по 4-5 сек. и трябва да запали.
А по въпроса дето ви прави този номер при всяко палене (а и променя работата на двигателя) това ми намирисва на обърнат филтър т.е. той си има посока (указана е със стрелка) и като го обърнеш се увеличава съпротивлението на филтъра и намалява дебита на горивото. Така че погледнете го и това.

А по въпроса дето ви прави този номер при всяко палене (а и променя работата на двигателя) това ми намирисва на обърнат филтър т.е. той си има посока (указана е със стрелка) и като го обърнеш се увеличава съпротивлението на филтъра и намалява дебита на горивото. Така че погледнете го и това.

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Моя филтър със сигурност не е обърнат
Не мога да кажа каква марка
беше,но беше немски и на кутията подробно беше описано на какъв
модел от другите марки(Pulorator,Knecht,Mahle)отговаря.
Най-интересното в цялата работа е,че въпреки затрудненото палелене,
колата се отпуши доста

беше,но беше немски и на кутията подробно беше описано на какъв
модел от другите марки(Pulorator,Knecht,Mahle)отговаря.
Най-интересното в цялата работа е,че въпреки затрудненото палелене,
колата се отпуши доста

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
филтъра за E36 е 48 лева производител е febi-biostein има 2 вида
до 94-та са малко корпусите им са по-къси след 95-та са удължени виж твойта коя година е
до 94-та са малко корпусите им са по-къси след 95-та са удължени виж твойта коя година е
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани