проблем с горивен филтър

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

проблем с горивен филтър

Мнение от dr-who » 18 Юли 2004, 14:48

Смених горивния филтър, защото се беше запушил доста от хубавият ни бензин в България, както и да е, оше след смяната първото палене, не искаше да подкачи бензин (казах си хубаво, това е само първия път)
обаче като оставя колата 15мин без да работи .. и после като тръгна да я паля все едно неще да подкачи бензин върти стартера и нишо не става.
като я задържа малко да повърти така спирам. след това правя 2-ри опит да запаля и колата пали без проблем, но всеки първи път се налага тази процедура, идеи защо може да го прави?
скапан филтър? друг модел? :dunno: :dunno: :dunno:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 18 Юли 2004, 17:23

Е поне не е само при мен :wink: В събота смених и аз горивния филтър
и се получи същия ефект :roll: Пали,ама от втори или трети път :!:
П.С.Ама усети ли разликата във вървежа,щото при мене е осезаема :D
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 18 Юли 2004, 18:16

Спокойно ,ша са оправи .. и при мене беше така като го смених ,явно трудно се обезвъздушава трасето .. впрочем вместо да въртите е достатъчно да дадете на контакт да заработи помпата и да почакате малко преди да завъртите ,и така докато се обезвъздуши напълно :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 19 Юли 2004, 8:13

Alexi и аз пробвах с чакане .. не става :?
аз винаги чакам да загаснат лампичките на таблото преди изобщо да завъртя.. но сега като изчаках доста повече пак трябва да се върти множко :roll:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 19 Юли 2004, 10:09

значи с 2 думи да не го сменям тоя филтър без зор :roll: :?:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Юли 2004, 10:30

добре де аз като си смених филтъра ,нямах никви проблеми

ако мислите че причината е въздух в системата може много лесно да се подаде изкуствено захранване на помпата и така да повърти малко докато не работи двигателя , кото дадеш на контакт тя работи 1 - 2 секунди и спира !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 19 Юли 2004, 11:47

ludiagsm, давам на контакт помпата почва да работи за 1-2 секунди и спира..
след това обаче като почна да въртя стартера и колата все едно е задавена.. върти върти върти и нищо не подкачва бензин ...
като повърта малко първия път и после от втория пали с малко съмнение в оборотите и почва да работи перфектно...
колата върви добре, не се дави, всичко и е наред. само това с паленете трябва да разбера защо е така.... :roll:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 19 Юли 2004, 12:23

ludiagsm, я дай съвет какъв филтър да взема който да е читав и от къде, ако може :help: :bowdown:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Юли 2004, 12:42

dr-who написа:ludiagsm, я дай съвет какъв филтър да взема който да е читав и от къде, ако може :help: :bowdown:


мога да питам моя приятел от Manimpex ако не тие мн спешно изчакай до утре ще ти дам цена и ако те устройва си ок :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Юли 2004, 12:48

dr-who написа:ludiagsm, давам на контакт помпата почва да работи за 1-2 секунди и спира..
след това обаче като почна да въртя стартера и колата все едно е задавена.. върти върти върти и нищо не подкачва бензин ...
като повърта малко първия път и после от втория пали с малко съмнение в оборотите и почва да работи перфектно...
колата върви добре, не се дави, всичко и е наред. само това с паленете трябва да разбера защо е така.... :roll:



мини да я погледна , стана ми интересно бул.'' Ломско Шосе'' 2
тел. 0886 444 448 Иво
Последна промяна ludiagsm на 19 Юли 2004, 13:10, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 19 Юли 2004, 12:49

мерси, не ми е спешно нямам от къде другаде да взема читав филтър. за това ще чакам
Много ти благодаря предварително :bowdown: :bchug:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 19 Юли 2004, 15:10

Бензиновия филтър е хубаво да се сменя през 10-тина хиляди. Аз лично го сменям на всяка смяна на маслото т.е. масло->маслен филтър->въздушен филтър->горивен филтър. Това го правя на всичките си коли от 15 години(само на москвето понеже беше на газ му сменях въздушния на 5 хилки) и до сега не съм имал проблем. Това за въздух в системата са смешки. Когато сложиш нов горивен филтър той е празен и при първото палене няма да запали от едно въртене.(трябва да се напълни тая консерва все пак :) ). Това с даването на контакт върши работа, но трябва да даваш няколко пъти защото има защита и след като помпата нагнети и няма промяна в налягането тя изключва. Така че ако ви е як акумулатора просто повъртете два-три пъти по 4-5 сек. и трябва да запали.
А по въпроса дето ви прави този номер при всяко палене (а и променя работата на двигателя) това ми намирисва на обърнат филтър т.е. той си има посока (указана е със стрелка) и като го обърнеш се увеличава съпротивлението на филтъра и намалява дебита на горивото. Така че погледнете го и това.
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 19 Юли 2004, 19:25

или посоката на филтъра е обърната (както каза да бос) или филтъра не е читав. също си виж дали не ти тече бензин при връзките на филтъра. първия път като запали ако има въздух във системата трябва да се прогони от самосебе си... така че не е въздух.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 19 Юли 2004, 22:18

Моя филтър със сигурност не е обърнат :?: Не мога да кажа каква марка
беше,но беше немски и на кутията подробно беше описано на какъв
модел от другите марки(Pulorator,Knecht,Mahle)отговаря.
Най-интересното в цялата работа е,че въпреки затрудненото палелене,
колата се отпуши доста :D
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Юли 2004, 14:50

филтъра за E36 е 48 лева производител е febi-biostein има 2 вида

до 94-та са малко корпусите им са по-къси след 95-та са удължени виж твойта коя година е

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook