проблем сас ABS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

проблем сас ABS

Мнение от bmw 318 is » 04 Авг 2008, 20:11

колеги свети ми лампата на таблото това как може да се оправи проблема на моята ма6ина

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Re: проблем сас ABS

Мнение от Ozir1S » 04 Авг 2008, 20:12

bmw 318 is написа:колеги свети ми лампата на таблото това как може да се оправи проблема на моята ма6ина

Или датчик или грешка... :roll:
Изображение
Деба тия дърти кочини!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 04 Авг 2008, 20:18

Бягай на една диагностика да ти кажат кво се случва!Последно беше 40 лева!А може да е сички от датчик до целия комп на абса.Така че моли се! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Мнение от bmw 318 is » 04 Авг 2008, 20:50

мале сига бре колеги зех да се от4аивам ве4е то тва да има6 бмв било мн скапо удоволствие дано не е не6тъ стра6но мерсти 6те пеобвам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 04 Авг 2008, 21:03

кво си карал преди това,че баваро ти е скъп,щот има абс
чувал съм,че шкода 120л няма проблем с абс-а
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 04 Авг 2008, 21:32

Аз извадих късмет, беше ми заминал датчик само. Сваляш жабката и там ще видиш компа на АБС-а. Отличава се с по-голяма букса, моя е в метална топлопроводяща кутия, предполагам всичките са такива. Преди това тука в полезните теми дърпаш едно от ръководствата за ремонт Бентли не знам си кво. Там ги има ел схемите. Виждаш кои крачета какво са (датчици, клапани) и на буксата на компа мериш като за начало датчиците. Трябва да са килоом и нещо. Ако има някой прекъснат си готов. Ако не, мериш електромагнитните клапани, тяхното съпротивление май е няколко ома, не знам точно. Ако и те са в ред мериш помпата на буксата. Ако и тя е в ред намираш друг комп и сменяш и гледаш дали ще се оправи.

Ако си се отказал да четеш още на средата, късмет с диагностиката :mhihi: Мен ми казаха, че най-вероятно е компа, а се оказа датчик.
We love you Ronnie!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Мнение от bmw 318 is » 04 Авг 2008, 21:58

ок мерси колега :D :D добре 4е се намират о6те такива хора като тебе да обяснат на по неопитните :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 04 Авг 2008, 22:09

slatanic написа:Бягай на една диагностика да ти кажат кво се случва!Последно беше 40 лева!А може да е сички от датчик до целия комп на абса.Така че моли се! :mhihi:


ти пък от де я извади тая 40-левова диагностига тва да не е М5 Е60 на Е36 в Мкар беше за 25лв а в Найси за 20, така че....... :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 04 Авг 2008, 22:59

Бош приятелю бош! :mhihi:


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 04 Авг 2008, 23:05

BiTurbo написа:...

Ти ако си правиш в кварталните гаражи диагностика,може и 5лв да е...в Дару Кар последно беше почти 70лв...независимо Е30 или Е92 :winky:
Относно колегата с проблема...95% диагностика няма да хване грешката - просто диганостиращия комп няма да може да се свърже с този на АБС-а...затова колело по колело сваляш и мериш съпротивлението на датчиците...там където е различно - въпросния датчик е заминал...ако всички са еднакви,гледаш релетата,ако и те са ок,помпата и най-накрая компа... ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 05 Авг 2008, 2:45

Няма смисъл колело по колело да сваля, всичките датчици са директно свързани към буксата на компа. А и така ще си проличи ако е прекъсната жица на датчик (доста малко вероятно ама все пак...). Диагностиката при мен стана без проблеми, обаче се бяха натрупали много грешки, предполагам откакто е произведена колата не са били зачиствани, и човека си помисли че целия комп е гръмнал.
We love you Ronnie!

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: София

Мнение от CCCP_Power » 05 Авг 2008, 9:29

Да, по лесно е да свалиш жапката и от буксата на компа да мериш. Първо датчиците, релетата, после помпата. Дано да откриеш проблема още в датчиците, че е най-евтино :mhihi:


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 05 Авг 2008, 9:33

Ма какви сте хитри сичките...така или иначе не би било лошо да си погледне накладките и дисковете,проверявайки датчиците...Пък видиш ли ако датчика е отказал от лош контакт или мръсотия ще трябва да сваля гума да го чисти...а най-интересно ми е как ще разбере кои кабел за кой датчик отговаря имайки предвид,че е новак в Е36-та
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: София

Мнение от CCCP_Power » 05 Авг 2008, 10:01

:D Ами той може да си избере как да подходи, важното е че има няколко начина и сега ги знае. Аз лично веднъж пробвах да меря датчика на гумата и неуспях, защото буксата която се мери беше така направена, че нямаше как да бръкна със сондите на мултицета :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 05 Авг 2008, 10:37

Има начин, бъркаш със жички :) Както казах по-горе, кой датчик кой пин е се разбира много ясно от ел схемите в ръководството Bentley BMW E36 Service Manual. Само че трябва да свалиш и компа за да видиш номерацията на буксата или някак си да си навреш цялата глава там с очите нагоре и с фенерче :mhihi: Довечера ако не забравя ще снимам буксата и ще оградя кои пинове са датчиците. А да се зацапа контакт е на практика невъзможно, и аз се надявах да мина с почистване само ама като видях колко е дълбока буксата и колко плътно влиза...
We love you Ronnie!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook