проблем сас ABS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
проблем сас ABS
колеги свети ми лампата на таблото това как може да се оправи проблема на моята ма6ина
Re: проблем сас ABS
bmw 318 is написа:колеги свети ми лампата на таблото това как може да се оправи проблема на моята ма6ина
Или датчик или грешка...

Деба тия дърти кочини!
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
мале сига бре колеги зех да се от4аивам ве4е то тва да има6 бмв било мн скапо удоволствие дано не е не6тъ стра6но мерсти 6те пеобвам
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
кво си карал преди това,че баваро ти е скъп,щот има абс
чувал съм,че шкода 120л няма проблем с абс-а
чувал съм,че шкода 120л няма проблем с абс-а
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Аз извадих късмет, беше ми заминал датчик само. Сваляш жабката и там ще видиш компа на АБС-а. Отличава се с по-голяма букса, моя е в метална топлопроводяща кутия, предполагам всичките са такива. Преди това тука в полезните теми дърпаш едно от ръководствата за ремонт Бентли не знам си кво. Там ги има ел схемите. Виждаш кои крачета какво са (датчици, клапани) и на буксата на компа мериш като за начало датчиците. Трябва да са килоом и нещо. Ако има някой прекъснат си готов. Ако не, мериш електромагнитните клапани, тяхното съпротивление май е няколко ома, не знам точно. Ако и те са в ред мериш помпата на буксата. Ако и тя е в ред намираш друг комп и сменяш и гледаш дали ще се оправи.
Ако си се отказал да четеш още на средата, късмет с диагностиката
Мен ми казаха, че най-вероятно е компа, а се оказа датчик.
Ако си се отказал да четеш още на средата, късмет с диагностиката

We love you Ronnie!
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
slatanic написа:Бягай на една диагностика да ти кажат кво се случва!Последно беше 40 лева!А може да е сички от датчик до целия комп на абса.Така че моли се!
ти пък от де я извади тая 40-левова диагностига тва да не е М5 Е60 на Е36 в Мкар беше за 25лв а в Найси за 20, така че.......

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
BiTurbo написа:...
Ти ако си правиш в кварталните гаражи диагностика,може и 5лв да е...в Дару Кар последно беше почти 70лв...независимо Е30 или Е92

Относно колегата с проблема...95% диагностика няма да хване грешката - просто диганостиращия комп няма да може да се свърже с този на АБС-а...затова колело по колело сваляш и мериш съпротивлението на датчиците...там където е различно - въпросния датчик е заминал...ако всички са еднакви,гледаш релетата,ако и те са ок,помпата и най-накрая компа...

Няма смисъл колело по колело да сваля, всичките датчици са директно свързани към буксата на компа. А и така ще си проличи ако е прекъсната жица на датчик (доста малко вероятно ама все пак...). Диагностиката при мен стана без проблеми, обаче се бяха натрупали много грешки, предполагам откакто е произведена колата не са били зачиствани, и човека си помисли че целия комп е гръмнал.
We love you Ronnie!
- CCCP_Power
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: София
Да, по лесно е да свалиш жапката и от буксата на компа да мериш. Първо датчиците, релетата, после помпата. Дано да откриеш проблема още в датчиците, че е най-евтино 

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Ма какви сте хитри сичките...така или иначе не би било лошо да си погледне накладките и дисковете,проверявайки датчиците...Пък видиш ли ако датчика е отказал от лош контакт или мръсотия ще трябва да сваля гума да го чисти...а най-интересно ми е как ще разбере кои кабел за кой датчик отговаря имайки предвид,че е новак в Е36-та
- CCCP_Power
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: София


Има начин, бъркаш със жички
Както казах по-горе, кой датчик кой пин е се разбира много ясно от ел схемите в ръководството Bentley BMW E36 Service Manual. Само че трябва да свалиш и компа за да видиш номерацията на буксата или някак си да си навреш цялата глава там с очите нагоре и с фенерче
Довечера ако не забравя ще снимам буксата и ще оградя кои пинове са датчиците. А да се зацапа контакт е на практика невъзможно, и аз се надявах да мина с почистване само ама като видях колко е дълбока буксата и колко плътно влиза...


We love you Ronnie!
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани