1 ва та любов е вечна
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
1 ва та любов е вечна
За първи път в живота си се качих в бмв през 1994г. 325 Е30 и си обещах, че и моята първа кола ще е 325 ца. Преди 1 година и нещо си го купих,беше Е36 , но пак пазеше в себе си най - доброто от баварският дух и бях много доволен , за около 2 часа докато , не почнаха да ме дразнят малките неща - салона , тракване от тук - от там, кофти джантите и гуми , боята , генерацията , инериора , атмосферата , фаровете , съединителят ,цялото окачване , изгорелите лампички зад таблото , прахът под кората зад задната седалка абе общо взето всичко ( забравих да спомена, че лесно се дразня
) .
Така че веднага се заех , да стегна колата до състояние подобно на това , което е излязла от завода . Почна се с окачване всичко от пружини до най - малкото тампонче,цялата генерация, минахме през съединителят и се зайзкачвах по двигателя - сигменти , бубини , свещи , рекък , масло перка на вентилатор . Вероятно ще ви отегча доста ако спомена всяка част която съм сменил , но важното е че всичко беше направено с много любов и внимане и с всеки изминал ден ставах все по щастлив , че количката ми се доближава до така жадувното от мен перфектно техническо състояние . Чудото стана дойде деня в който колата ми не хлопаше , компресията беше перфектна , палеше идеално и нямах нито една грешка на компа. Тогава се изправих пред дилема , не ми харесваше салона, колата е с рекарото , но с гадна тапицерия отгоре, а от оргиналните кожени салони не видях нито един който да ме плени и да предава някаква индивидуалност на колата , така че реших да се свържа с мой добър приятел тапицер и да направим проект за красив кожен салон , който да е едновременно стилен , грабващ окото и да няма пернишки жилки в себе си , за резултата от оставям на вас да съдите по снимките , само ще спомена , че ни отне 2 седмици и 2 пъти повече кожа от нормалното заради , кусурчета дето не харесвах . В резултат - тавана и сенниците също са бяла кожа , конците са с доживотна гаранция и имам обещание от тапицера, че няма да направи друга кола с такъв салон . За мене колата се превърна в скъпа лщбовница , за която давах мило и драго всичко и и купувах редовно подаръчета да я направят по красива, за да може да мерадва повече - подлакътниче , голямо компче и чип ( тука е време да вметна една благодарност към много точният колега Лъчо ), ксенончета, нови фарчета с ангелски очички , нови емблеми , хромиран надпис 325и и всяка една малка , забележка беше отстраняване своевременно . Бъпреки всичко имаше нещо което ми липсва и това беше външна визия , не говоря за М брони и лаисни ( и тяхното време ще дойде ) , а за боя тука вече видях зора , 1 - во да намеря добър бояджия - 1 седмица лутане и намерих точния човек с добър екип и техника и любов към работата си и детайла . 2 - ро правилния цвят - трябваше да е нещо не натрапчиво, но стилно и оргинално - така че се спрях на бялата многоперлена боя на порше - през деня седи бледо жълто до бяло , ако е слънчево в зависимост от ъгъла е от охра до искрящо бяла , а вечер е чисто бяла , докато не мине под улична лампа и не се види небесно синка отенък . Цялата ми красавица беше разпарчетосана , сърцето и ( мотора ) изваден , всяко уплътнение и лаисничка махнати и след 20 дневна мъка тя зайскря с цялата си прелест . Забравих да спомена, че отделих много време за избиране на перфектните гуми и затова и се спях на Нитто , малко популярна марка в България , но носеща върху себе си много от японските тунинговани бегачки , а ако знам нещо за японците то това е че знаят как да праят добри гуми . След 2 седмици на мъчително чакане , те пристигнаха от Япония , сликови гуми с красива шарка и уникално поведение на пътя , но гумите бяха 17 ки и романса между тях и 15 ки те ми беше обречен на провал затова се взеха и 4 М ко ви джанти , който освен че приютяваха новите ми гуми , изпълняваха доста добре и длъжността огледало
. Дотук добре , вече се бях щастлив , вече всяка секунда в колата беше удоволстие , освен факта че усетих как капки пот се стичаха по врата ми от вълнение или по - скоро от липсата на климатик , аиде климатиче , още не съм намерил човек да ми го сложи , но това е едно от 1 ви те неща който ще направя като се прибера в България . Както и турбо проект който замислям от много време и за който имам доста инфо вече , но ми трябва специалист по софт а , ако някой който чете е в час нека пише на Л.С.
Бъдещите ми проекти са :
Е38
М-визия
Клима- 50% готова
Турбо
карантиика смяна едни биелки , маховиче и съединител ми се въртят в главата
Здрава музика ( Сложих и Пайнер мп3 и елипси ама още трябва )
Окачване
Спирачки
ДТМ табло
Луд шпер от М3 ли от какво ли и аз незнам , давайте идей ако имате .
А ето и снимчиците на количката:
В тази кола е вложено нещо което само бмв фен може да даде на колата си и това е любов .
, надявам се когато се прибера в България да имам какво още да допълня към темата .



Така че веднага се заех , да стегна колата до състояние подобно на това , което е излязла от завода . Почна се с окачване всичко от пружини до най - малкото тампонче,цялата генерация, минахме през съединителят и се зайзкачвах по двигателя - сигменти , бубини , свещи , рекък , масло перка на вентилатор . Вероятно ще ви отегча доста ако спомена всяка част която съм сменил , но важното е че всичко беше направено с много любов и внимане и с всеки изминал ден ставах все по щастлив , че количката ми се доближава до така жадувното от мен перфектно техническо състояние . Чудото стана дойде деня в който колата ми не хлопаше , компресията беше перфектна , палеше идеално и нямах нито една грешка на компа. Тогава се изправих пред дилема , не ми харесваше салона, колата е с рекарото , но с гадна тапицерия отгоре, а от оргиналните кожени салони не видях нито един който да ме плени и да предава някаква индивидуалност на колата , така че реших да се свържа с мой добър приятел тапицер и да направим проект за красив кожен салон , който да е едновременно стилен , грабващ окото и да няма пернишки жилки в себе си , за резултата от оставям на вас да съдите по снимките , само ще спомена , че ни отне 2 седмици и 2 пъти повече кожа от нормалното заради , кусурчета дето не харесвах . В резултат - тавана и сенниците също са бяла кожа , конците са с доживотна гаранция и имам обещание от тапицера, че няма да направи друга кола с такъв салон . За мене колата се превърна в скъпа лщбовница , за която давах мило и драго всичко и и купувах редовно подаръчета да я направят по красива, за да може да мерадва повече - подлакътниче , голямо компче и чип ( тука е време да вметна една благодарност към много точният колега Лъчо ), ксенончета, нови фарчета с ангелски очички , нови емблеми , хромиран надпис 325и и всяка една малка , забележка беше отстраняване своевременно . Бъпреки всичко имаше нещо което ми липсва и това беше външна визия , не говоря за М брони и лаисни ( и тяхното време ще дойде ) , а за боя тука вече видях зора , 1 - во да намеря добър бояджия - 1 седмица лутане и намерих точния човек с добър екип и техника и любов към работата си и детайла . 2 - ро правилния цвят - трябваше да е нещо не натрапчиво, но стилно и оргинално - така че се спрях на бялата многоперлена боя на порше - през деня седи бледо жълто до бяло , ако е слънчево в зависимост от ъгъла е от охра до искрящо бяла , а вечер е чисто бяла , докато не мине под улична лампа и не се види небесно синка отенък . Цялата ми красавица беше разпарчетосана , сърцето и ( мотора ) изваден , всяко уплътнение и лаисничка махнати и след 20 дневна мъка тя зайскря с цялата си прелест . Забравих да спомена, че отделих много време за избиране на перфектните гуми и затова и се спях на Нитто , малко популярна марка в България , но носеща върху себе си много от японските тунинговани бегачки , а ако знам нещо за японците то това е че знаят как да праят добри гуми . След 2 седмици на мъчително чакане , те пристигнаха от Япония , сликови гуми с красива шарка и уникално поведение на пътя , но гумите бяха 17 ки и романса между тях и 15 ки те ми беше обречен на провал затова се взеха и 4 М ко ви джанти , който освен че приютяваха новите ми гуми , изпълняваха доста добре и длъжността огледало


Бъдещите ми проекти са :
Е38



М-визия
Клима- 50% готова
Турбо
карантиика смяна едни биелки , маховиче и съединител ми се въртят в главата
Здрава музика ( Сложих и Пайнер мп3 и елипси ама още трябва )
Окачване
Спирачки
ДТМ табло
Луд шпер от М3 ли от какво ли и аз незнам , давайте идей ако имате .
А ето и снимчиците на количката:










В тази кола е вложено нещо което само бмв фен може да даде на колата си и това е любов .

Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
лелеее колега ти си абсолютен маниак... направо е станало супер !!! много се радвам като видя такива баварци супер е !! дори медал заслужаваш, таз тапицерия направо е върха





- disasterguy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 23.05.2008
- Кара: 330
Страхотен си обичам те
Сериозно: Много добре се е получило съчетанието и си личи, че е правено с мерак



Сериозно: Много добре се е получило съчетанието и си личи, че е правено с мерак

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега мног ,много труд и любов има в тая кола .Това което си направил е автоизкуство.....
П.С. Ако не е тайна сподели колко пари ти струва до тука този шедьовър
!
П.С. Ако не е тайна сподели колко пари ти струва до тука този шедьовър

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Нямам сили да сметна колко ми е струвало всичко до момента, а и нейскам поради риска от сърдечен удар
, ама със сигурност съм минал границата на това колата да е завинаги моя
.




Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
личи си че си вкарал много мерак в тая кола дано дълго и безавариино да и се радваш,второ такова бмв наистина няма
за турбото свържи се с лудия неговата 325ца съска приятно
за турбото свържи се с лудия неговата 325ца съска приятно
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Евала, с кеф да си я караш!
Не се кахъри. Избора за "вечно твоя кола" е достатъчно удачен!

kapitanat написа:... ама със сигурност съм минал границата на това колата да е завинаги моя...
Не се кахъри. Избора за "вечно твоя кола" е достатъчно удачен!


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Браво колега!!!
Малко са ентусястите като тебе,перфектна кола!!!
Като чета такива теми ми се загрява сърцето!!!
Малко са ентусястите като тебе,перфектна кола!!!
Като чета такива теми ми се загрява сърцето!!!

- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
kapitanat написа:ама със сигурност съм минал границата на това колата да е завинаги моя.
Реално, в това няма нищо лошо... особено когато колата си заслужава...

- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани