Само за каращи с АГУ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Само за каращи с АГУ

Мнение от BorisMW » 30 Юли 2008, 9:44

Тези дни започнах да чета форума за Е36 отзад-напред.Старите кучета тук,определено са задавали по-практични въпроси относно проблемите по своите коли.Уж новаци,все пак 2003-04година,но ти прави кеф да четеш и научиш нещо.Та по темата:
Използвах една тема(проблем)на човек,който кара на бензин само.Сменил горивен филтър и колата не искала да пали от първият път.
При мен се получава това само,когато паля на газ,с обикновенно АГУ съм.Та значи никога неще да пали от първият път,винаги от вторият,като повърта малко първия път и после от втория пали с малко съмнение в оборотите и почва да работи перфектно....Може ли това нещо да се оправи(регулира)?В момента паля само на газ,тъй като на бензин,не върви както трябва,бучи като трактор,няма тяга,мощност.
Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 30 Юли 2008, 10:08

на въпроса с въпрос

Защо палиш на газ? :roll:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 30 Юли 2008, 11:13

Спокойно братле и при мен е така и на един приятел дето вчера си сложи газова(обикновена) и тя прави така.Май на пълна инжекция като се сложи газово, ако не е инжекцион прави мизерийки.И наистина е добре да палиш на бензин, виж я зако не ти върви на бенз.
За това дето ти прави така на бенз мисля че може да са ти запушени инжекторите.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 30 Юли 2008, 11:38

Nikito_nn написа:Спокойно братле и при мен е така и на един приятел дето вчера си сложи газова(обикновена) и тя прави така.Май на пълна инжекция като се сложи газово, ако не е инжекцион прави мизерийки.И наистина е добре да палиш на бензин, виж я зако не ти върви на бенз.
За това дето ти прави така на бенз мисля че може да са ти запушени инжекторите.


Не съм баш съгласен

На бащата Аудито е пълна инжекция с обикновенна газ и от една година си кара без никакви грижи, 1 път не е гръмнала. Газ/Бензин върви си без проблем. Не мени обороти, не придърпва и т.н.. Пали при супер ниски температури (на бензин разбира се).

Явно всичко е до настройки и поддръжка! ;)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 30 Юли 2008, 11:52

Може и да си прав не споря :roll: Тука след няколко дена ще ходя да мо прочистят всичко и да сменят квото се налага погазовото и после една хубава центровка ще има.Тогава ще си проличи
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 30 Юли 2008, 13:36

Добре бе колеги,съвременните АГУ-та се превключват автоматично от бенз на газ като се вдигнат оборотите над 2000.Но и те са направени да палят на бензин :!: Паленето на газ е само аварийно като се задържи бутончето за LPG.Та мисълта ми е защо палите в авариен режим :?: Няма да спестите кой знае колко бензин от палене ,защото колата работи няколко секунди на бенз и после прехвърляте.А за студен старт е просто задължително,защото когато е студен изпарителя,газта не може да се изпари както трябва и влиза в "течно " състояние в цилиндрите и от там започват проблемите.Просто си палете на бензин и си спестете проблемите :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 30 Юли 2008, 14:37

plradev написа:Добре бе колеги,съвременните АГУ-та се превключват автоматично от бенз на газ като се вдигнат оборотите над 2000.Но и те са направени да палят на бензин :!: Паленето на газ е само аварийно като се задържи бутончето за LPG.Та мисълта ми е защо палите в авариен режим :?: Няма да спестите кой знае колко бензин от палене ,защото колата работи няколко секунди на бенз и после прехвърляте.А за студен старт е просто задължително,защото когато е студен изпарителя,газта не може да се изпари както трябва и влиза в "течно " състояние в цилиндрите и от там започват проблемите.Просто си палете на бензин и си спестете проблемите :winky:
Ясно е че е по добре да се пали на газ, въпреки, че това с аварийния режим е за инжекционите.Ама понякога просто няма какво да се направи. Мойта скъпа БАМБИНА в момента не е много на ти с бензина щото се получи малък инцидент :mhihi: нали съм с окачване и е доста нисичка, стана така че малко ме свиха в една тясна присечка и малко са ошкурих на една шахта и сега резорвоара ми сълзи и бензина се изпарява(особенно в жегите) и слагам колкото бензиновата помпа да не се прецака :roll:

П.П. ако има някой който знае къде във Варна могат да ми го оправят, ще съм благодарен да сподели.
Извинявам се че малко отклонявам темата :roll:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 30 Юли 2008, 15:10

Ясно е че е по добре да се пали на газ, въпреки, че това с аварийния режим е за инжекционите.


:nono: и за АГУ-с автоматично превключване се отнася ;) .Повярвай ми на предишната ми кола беше такава газовата :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 17.07.2007
Пол: Мъж
Кара: e46 320i

Мнение от mitkosulev » 30 Юли 2008, 15:27

колега и моята пали от втория път на газ мисля че при обикновените е нормално това ама пробваи следното даи на контакт исчакаи 3-4 секунди върни го и при втория контакт запали да видим какво ще стане. А иначе си обяснявам паленето от вториа път защото гаста влиза през колекторите и не се разпределя по равно за всеки цилиндър а нее като бензина направо в цилиндрите и съответно гаста изминава по голямо растояние докато стигне до горивните камери и затова пали по трудно. Може да ви се стори глупаво ама аз така си мисля

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 30.07.2008
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от SILVER__ARROW » 30 Юли 2008, 15:37

Значи относно гас-та ако колата е инжекцион по-добре сложи газов инжекцион, аз съм именно с газов инжекцион BRC. Относно паленето от втория път и аз имам същия проблем понякой път пали от 2-ри пъ не всеки път , а тва е на бензин незнам що така и като загрее самичка си минава на газ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 30 Юли 2008, 15:51

plradev написа:
Ясно е че е по добре да се пали на газ, въпреки, че това с аварийния режим е за инжекционите.


:nono: и за АГУ-с автоматично превключване се отнася ;) .Повярвай ми на предишната ми кола беше такава газовата :winky:

Явно съм пропуснал просто да спомена и за автоматичното превключване.Аз обаче не съм с автоматично :)
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 30 Юли 2008, 15:58

mitkosulev написа:колега и моята пали от втория път на газ мисля че при обикновените е нормално това ама пробваи следното даи на контакт исчакаи 3-4 секунди върни го и при втория контакт запали да видим какво ще стане. А иначе си обяснявам паленето от вториа път защото гаста влиза през колекторите и не се разпределя по равно за всеки цилиндър а нее като бензина направо в цилиндрите и съответно гаста изминава по голямо растояние докато стигне до горивните камери и затова пали по трудно. Може да ви се стори глупаво ама аз така си мисля

Ше зема да го пробвам тва дето се задържа 3-4 секунди и сега като се замисля има логика щото тя почва да впръсква още като като дадеш на контакт.Мойта специално, (пък и ваще можеби) като я загася за кратко имам предвид от рода на 5,6,7 минути(докато отида до магазина примерно) пали от първия път.Аз си го обяснявам с това че газта още не се е изпарила и затова, а като стои няколко часа примерно, пали от втория път.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 17.07.2007
Пол: Мъж
Кара: e46 320i

Мнение от mitkosulev » 30 Юли 2008, 16:01

точно така е като паля веднага след като съм я загасил пали без грешка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 30 Юли 2008, 16:03

Nikito_nn написа:
plradev написа:
Ясно е че е по добре да се пали на газ, въпреки, че това с аварийния режим е за инжекционите.


:nono: и за АГУ-с автоматично превключване се отнася ;) .Повярвай ми на предишната ми кола беше такава газовата :winky:

Явно съм пропуснал просто да спомена и за автоматичното превключване.Аз обаче не съм с автоматично :)


То цялата разлика в двете уредби е в копчето ГАЗ-БЕНЗИН!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: софия

Мнение от синия пламък » 30 Юли 2008, 16:22

колега и мойта е с обикновена уредба и с автоматично превключване и понякога и на мен ми пали от втория път,но не съм сменял свещи и филтри вече близо 20000км и предполагам е от това

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook