проблем със съединителя

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: софия

проблем със съединителя

Мнение от tono » 28 Юли 2008, 13:49

Колеги, прочетох проблем на колега който е сменил долна помпа на съединителя и той е почнал да отделя много отгоре. Аз също имам този проблем само че сменях горна помпа на съединител(течеше ми спирачна течност вътре в купето). сега не тече, но съединителя отделя много отгоре. възможно е просто вече да е за смяна, но наистина много почна да се осеща като смених помпата(сменихме я в домашни условия). кажете къде да отида да погледнат съединителя и ако може да се спаси, защото бях почнал да се оглеждам за нов. Мерси предварително.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: M52B2?...E36
Мечтае да кара: E30...S52B32

Мнение от Лъчоо » 28 Юли 2008, 14:10

обезвъздушил ли си както трябва
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: софия

Мнение от tono » 28 Юли 2008, 16:57

кажете каде да отида да го погледна съединитела. във всеки сервиз ли може.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 28 Юли 2008, 17:30

Колега ,гледам че си от София .... по принцип във почти всеки сервиз би трябвало да могат да ти погледант съединителя ... (от Враца съм и не мога да ти дам съвет къде в София да отидеш, но мисля че не би трябвало да имаш проблем ,все пак в София си ! Ако ти в София не можеш да намериш сервиз какво да кажеме ние в провинцията! Sorry за offtopic-a).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 28 Юли 2008, 18:37

Здравей, tono. Сам си смених съединителя по следните причини: отделяше горе педала, трудно включвах скорости и имаше едно виене около 2000 об. само на 4 скорост. Като цени и какво съм сменил: комплект - феродо, притискател и акс. лагер - 240 лв за М40Б18, маркуч м/у 2-те помпи 96,40 лв, масло скор. кутия *15 лв./л., има един лагер в маховика - добре е да се смени и той, новият ми лагер е български, номер не съм записал, семеринги на скоростна кутия са преди месец сменени. Цена за смяна: 1 бр. 0,7 л. мастика на кристали и 2*2 л. бира, мастиката след работа :mhihi:. Време за работа около 5 часа, ако знаеш какво правиш.

Но има доста изписано по въпроса във целия форум и има един съвет: Като сменяш едната помпа на съединителя - смени и двете, защото скоро ще изпусне другата. Ако искаш питай Г. Пенчев.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook