Спирачен апарат - Сваляне въпрос?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Спирачен апарат - Сваляне въпрос?

Мнение от PIPERKOV » 24 Юли 2008, 9:15

Някой свалял ли е спира4ните апарати отпред,по то4но става дума за двта големи болта които го държат.За6тото аз се мъчих да ги развия но ми се ц4упи гидорето,камъка се спука а болтовете са като камък не помръдват.
Един 4овек ми каза 4е може би са лепене за по голяма сигурност,някой сблъсквал ли се е с това и да кже някъкъв метод за сваляне(и със спрей ги пръсках обилно - не мърдат)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 24 Юли 2008, 10:09

Няма такъв филм - лепене, намери си читав шестограм, ползвам един набор на РИКО - шестограми и еврейски звезди. Напръскай със спрей предварително, даже два, три пъпи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 24 Юли 2008, 12:24

Болтовете не са 6естограми а ключ номер 16,става дума да се отка4и целия апарат от ока4ването на колелото за да мога да извадя диска и главината.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 24 Юли 2008, 12:42

NikiNikolov написа:Няма такъв филм - лепене, намери си читав шестограм, ползвам един набор на РИКО - шестограми и еврейски звезди. Напръскай със спрей предварително, даже два, три пъпи.

Абе на РИКО не знам но и с мойта става. :mhihi: :mhihi:
Иначе наистина си трябва качествен иструмент,както каза колегата напръскване обилно със спрей и после напъване като в кенефа. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 24 Юли 2008, 12:46

Как пак се нави точно тоя болт, спечения дето от 15 години само се е нагрявал и охлаждал по 100 пъти на ден с Трисчотка и камък да го развиеш...тва зор работа. Земи си една качествена звезда или прост гаечен ключ, напръскай добре с Вд40 или къвто аналог му намериш и напъвай здраво. Надали са лепени, поради простата причина че ме съмнява някой да ги е свалял преди тебе :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 9.12.2007
Местоположение: на исток от рая
Пол: Мъж
Кара: каквото му падне:)
Мечтае да кара: каквото успее да докопа:)
Детайли за колата: ...все още движеща се на собствен ход:)

Мнение от Simong » 24 Юли 2008, 16:24

Ако и с това което казват колегите не става - минавай на на друго ниво на сила....взимаш една тръба метър...метър и нещо и скачаш....или болта или ключа... :lol: :shock: :mhihi: :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 25 Юли 2008, 13:10

Стоплих, смяна на дискове. Читав ключ, ако може да е звездо-гаечен и тръба, после знаеш какво да правиш ако не си го правил в първите класове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 25 Юли 2008, 16:23

мерси

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook