Питане за масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Питане за масло
колеги, първо се извинявам защото има писано по тази тема.
карам 318 ис и ми предстой 3та смяна на масло. искам да пробвам Мотул защото след 5000 км почва да ми гори много масло и разбрах че това масло е добро. какво точно да взема. мерси предварително.
карам 318 ис и ми предстой 3та смяна на масло. искам да пробвам Мотул защото след 5000 км почва да ми гори много масло и разбрах че това масло е добро. какво точно да взема. мерси предварително.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
аз съм с 6100 10в40 и е екстра за мотора ми,ако ти тракат клапаните може и малко по дебело масло да сложиш 15в40
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Plamenavramov написа:tono написа:мерсииииииии
и аз съм си поръчал само,че 5W40подразбрах,че е перфектно!
Колега, това 5W40 ще ти го гори и то по-много !!! Това масло е само за нови машини. Много е рядко, а нашите мотори вече са старички и издухани (предполагам и твоя е над 200 000 км). Има вероятност дори да не може да ти качи достатъчно налягане до клапаните, особено ако и маслената ти помпа има хлабини (в което съм сигурен) и калпаните ти няма да работят добре... Мога да ти говоря до утре, но мисля че това ти стига...
Пробваи с 10W40 ако искаш. Аз бях с такова, но ми го гореше и минах на 15W40 + присадка и вече нямам проблеми.
Ако все пак сложиш такова, задължително си сложи и присадка. Аз ползвам присадка на Ресурс - руска е, струва 10-12 лв и съм много доволен от нея. Според описанието и става като гъба и задържа маслото по стените на цилиндрите, уплътнява и повишава компресията...
Май направих малко реклама, но наистина съм много доволен от тия присадки. Старата ми кола (VW Polo) имаше голяма разлика като почнах да ги ползвам. А със скоростната ми кутия направиха чудеса. Препоръчвам ги на всеки.
Надявам се да съм ти бил полезен.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Mpower84 написа:Още един глас за Мотул 6100 10в40.
Моята беше с такъв МОТУЛ, но ми го гореше яко, и затова минах на Валволин Макслайф 15W40 (и присадка) и сега е добре.
- 4oveka
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: EV
- Пол: Мъж
- Кара: 520i
- Мечтае да кара: 635csi
- Детайли за колата: huligan
днес си смених маслото което беше полу синтетика лъки моли ...сега съм с масло на БМВ 5 W 40 ...преди да го сменя ми се появи лек шум на клапан или на самите повдигачи след като ми смениха маслото шума изчезна ...дано нямам проблеми ...не съм слагал присадка ...искам да разбера дали самото масло има присадка или да слагам ресурс ...дали тва масло на БМВ е добро? немско ...дано нямам проблеми ... по принцип се бях насочил към 5 W 30 ама е двърде скъпо и не е пълна синтетика
- МЕЧО
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Кара: BMW E46 - 323CI
- Мечтае да кара: M3
Аз карам с BMW масло 10W40 вече една година и съм много доволен.
Мотора на колата ми е М40, 1.8 и както знаем е доста капризен при студено палене.
Мотора на колата ми е М40, 1.8 и както знаем е доста капризен при студено палене.

- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
tono написа:колега, а присадка да не е тази добавка дето се слага преди да се налее новото масло.
Не е. Това за което ти говориш е промивка, а аз говоря за присадка на "Ресурс" (руска). Тая присадка става подобно на гъба и полепва по стените на цилиндрите, като задържа маслото по тях. По този начин изправя геометричната форма на цилиндрите, уплътнява хлабините между цилиндрите и сегментите, качва компресията, предпазва двигателя при студен старт и т.н.
Резултата е повишена мощност, понижен разход на гориво и на масло и защита от износване.
Повечето хора са на мнение, че присадките са само за издухани двигатели. Моето мнение е че е тъпо да чакаш да си издухаш двигателя и чак тогава да почнеш да се грижиш за него. По добре ползвайте присадки за да го предпазите от износване преди да се е износил. Иначе се получава "след дъжд качулка".
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани