Обслужване на 320
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Обслужване на 320
Здравейте колеги, искам и ще си купя 320 купе, с клима. Искам да попитам какво включва обслужването на 320:
1. Масло двигател 10W40
2. Диференциала
3. Филтри - бензинов, въздушен, маслен, клима
4. Свещи
5. Ремъци? Не ангренажен!
6. Масло скорости
Изпускам ли нещо?
Поздрави
1. Масло двигател 10W40
2. Диференциала
3. Филтри - бензинов, въздушен, маслен, клима
4. Свещи
5. Ремъци? Не ангренажен!
6. Масло скорости
Изпускам ли нещо?
Поздрави
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Re: Обслужване на 320
barty написа:Здравейте колеги, искам и ще си купя 320 купе, с клима. Искам да попитам какво включва обслужването на 320:
1. Масло двигател 10W40
2. Диференциала
3. Филтри - бензинов, въздушен, маслен, клима
4. Свещи
5. Ремъци? Не ангренажен!
6. Масло скорости
Изпускам ли нещо?
Поздрави
Общо взето е това.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
bmwdriver написа:Сложи си едни 120 лв за водна помпа с метална перка и термостат.
Е то вече има ли останали с пластмасова

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
bmwdriver написа:Тия последните не са задължителниБез антифриза де.
ми според мен са задължителни, че един път сменям радиатора и си прехвърлям пробката, изчаквам да загрее добре отвивам да обезвъздуша и като се сцепи пробката знаеш ли какво става

добре че запуших с дръжката на отвертката, с едната ръка се обаждам по гсм на приятелката ми да слезне и да ми даде резервната пробка от багажника и малката отвертка, с която да забуча парчето пробка и да отвия остатъка

другата случка - бях си "обслужил" колата и един топъл ден както си гася колата и си седя до нея след 2 мин се чува "ПРАС" и антифриз навсякъде - отварям капака и гледам казанчето излезнало от радиатора. оказа се запушени клапани на капачката на разширителния съд

та поне за мен тези 2 неща са повече от задължителни от тук нататък


- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
Откарай я в сервиз, че освен тези задължителните неща може и още да излязат - аз например като си взех Е36-цата при първото обслужване смених и 4-те диска с накладки и 4 амортесьора
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
bmwdriver написа:Изпускаш най-важното.Сложи си едни 120 лв за водна помпа с метална перка и термостат.
Трябва ли да се свали радятора за да се види помпата?
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Ако е от по-новите Е36, не виждам защо да и сменя водната помпа и термостата. Мойта водна помпа я смених наскоро, чак като взе да издава звуци от лагера. Беше си с металните перки. И защо да сменя термостата, ако му работи и двигателят си достига до работна температура и я поддържа?! Само да дава пари ли?! Айде няма нужда!
Иначе пробката за обезвъздушаване и аз я счупих
Не трябва да се навива много, че като е топла много лесно се къса. С капачката не съм имал никакви проблеми. Не може ли тея клапи профилактично да се почистят, издухат с въздух под налягане или нещо от сорта?
Иначе пробката за обезвъздушаване и аз я счупих

“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
аре бе кога ще я зимаш?
с ремаците е хубаво и ролките да се сменят,свещи и кабели ако са читави за кво да се сменят,виско е хубаво да се провери,катализатор ако има......абе в сервиза наи добре ще си покаже

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани